Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ground Control

  1:27aktualizováno  25. ledna 1:28
Ground Control
Ground Control

Píše se rok 2419. Třetí světová válka je již dávno za námi a ti co přežili se stihli rychle oklepat. Vzhledem k tomu, že na matičce Zemi nezůstal kámen na kameni, je načase poohlédnout se po novém útočišti.

Úvod připravované realtime strategie Ground Control nezačíná vskutku nikterak příjemně. Lidstvo se opět nepoučilo z dřívějších omylů a na cestě za kolonizací vesmíru používá místo rozumu ničivé zbraně. Dvě hlavní kolonizační společnosti , Crayven Corporation a Order of the New Dawn, se neměly v lásce již delší dobu. Situace se však ještě více vyhrotila po nalezení tajemného artefaktu mimozemského původu na planetě jménem Krig-7B. Zatímco se překvapení nálezci z Crayven Corporation ihned pustili do zkoumání funkce a obsluhy neznámého předmětu, nepřátelští špióni nespí a a Order of the New Dawn vysílá na Krig-7B své jednotky. Bitva o tuto kolonii právě začíná...

Samotná hra bude rozdělena na dvě kampaně, z nichž každá bude podle slov autorů nabízet 15 různorodých misí. Oproti většině realtime strategií se však Ground Control zaměřuje především na taktiku samotného boje. Ground Control Během hry neprobíhá těžba surovin ani produkce nových jednotek. Volba jejich typu a vybavení nastává vždy na počátku každé mise, přičemž jste omezeni pouze množstvím vašich kreditů. Jednotky, které přežijí nelítostnou bitvu z minulé mise jsou povýšeny a postupují dále. Výhodou povyšování bude především zpřesnění jejich střelby. Tuto charakteristiku při hře také ovlivňuje výškový rozdíl soupeřících jednotek (kdo je výš má vyhráno) a také možnost schovávat své bojovníky do stínu, protože jejich zaměření je poté pro nepřítele podstatně složitější.

Použitý 3D engine umožňuje volný pohyb kamery, včetně jejího oddálení tak, aby bylo možné pozorovat celé bojiště. Díky použité technologii "fog of war" to však naštěstí neznamená, že tím bude umožněno pozorovat výskyt a pohyb nepřátelských jednotek na celé mapě. Zajímavě také vypadají možnosti multiplayeru, autoři slibují kromě klasických scénářů deathmatch a capture-the-flag také ochranu vlastní kolony či zničení té nepřátelské. Podporována je i tvorba vlastních multiplayerových map.

Na konečné zhodnocení této hry si budeme muset počkat někdy do konce prvního čtvrtletí tohoto roku. Bylo by předběžné činit jakékoliv unáhlené závěry již nyní. Ground Control má všechny předpoklady stát se skvělou hrou. Za čtvrt roku budeme snad moudřejší...

Autor:


Témata: Země (planeta)


Nejčtenější

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Další z rubriky

Stronghold 2: Steam Edition
Legendární Stronghold 2 se vrací. Mučit poddané můžeme v lepší grafice

Na Steam dorazila vylepšená verze druhého dílu legendární strategie. Pro majitele původní hry je navíc k dispozici zdarma.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.