Guild Wars 2 - boje v dungeonech

  • 19
Při procházení místními dungeony musejí hráči počítat s nutností být v týmu. Oproti tradiční týmové spolupráci však prý nebude rozhodování na vedoucím týmu, ale na všech hráčích.
Guild

Vývojáři z týmu ArenaNet po informacích ohledně možností prozkoumávání oblastí pod vodou upozornili na další fakta ve své chystané on-line hře na hrdiny Guild Wars 2. Při procházení místními dungeony musejí hráči počítat s nutností být v týmu. Oproti tradiční týmové spolupráci však prý nebude rozhodování na vedoucím týmu, ale na všech hráčích.

Každý z nich si může zvolit cestu jak bojovat s bossem. Jak to vývojáři myslí a jak to bude vypadat v praxi, však designér William Fairfeld v žádné ukázce nepředvedl. Uvedl však, že oproti tradičnímu systému "svaté trojice" léčitel, DPS (stará se o udělení co možná maximálního množství zranění) a tank (hodně vydrží, ale neudělí tolik zranění, stahuje na sebe útoky) tu bude systém volnosti rozhodování v boji.

Zdroj: vg247