Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

aktualizováno 
Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy třetího dílu skutečně dočkáme, budeme poté nejspíše znovu netrpělivě očekávat čtyřku.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.

O Half-Lifu 3 už toho bylo napsáno více než o návratu Ježíše Krista. V obou případech je to však jen o kombinace zbožných přání a ničím nepodložených teorií.

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona...

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona Freemana.

O tom, jaký mohl Half-Life 3 být se pro server Arcade Attack nedávno rozpovídal Marc Laidlaw, který ve Valve pracoval jako scenárista na druhém dílu této kultovní série. Nyní už pro slavnou společnost nepracuje, takže si mohl dovolit trochu pustit ústa na špacír. Ale jak pravil v samotném úvodu, o tom, jaké jsou nyní s kultovní značkou oficiální plány, nemá žádné tušení.

Hlavní myšlenkou, se kterou na Half-Lifu vždy pracoval, bylo vytvořit takový příběh, který vždy ponechá dostat nezavázaných příběhových nitek, aby měl kdokoli, kdo bude psát následující scénář, dostatečný prostor pro vlastní kreativní vyjádření.

Pro Half-Life 3 si představoval stejný příběhový skok, jakým byl ten mezi prvním a druhým dílem. K samotnému psaní trojky se však nikdy nedostal, aktivněji se zabýval pouze příběhem nikdy nevydané Epizody 3. Ta sice měla definitivně uzavřít všechny části příběhu z druhého dílu, nikoli však znamenat konec Gordona Freemana, jak se vážně spekulovalo.

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného...

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného titulu.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, že čekání na nový Half-Life nás bude provázet na věky věků. Protože i pokud někdy Half-Life 3 skutečně vyjde, filosofie značky je taková, že nikdy nedojde k jejímu definitivnímu uzavření, takže poté budeme netrpělivě vyhlížet i čtvrtý díl.

Anebo to nakonec bude všechno úplně jinak, u této série si totiž nemůžeme bát jisti vůbec ničím.

Autor:




Nejčtenější

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Další z rubriky

LawBreakers
Průšvih roku? LawBreakers nepomohl ani slavný vývojář

Kvalitní hra ještě není zárukou finančního úspěchu. LawBreakers sice měli všechny předpoklady, aby se stali hitem, v těžké konkurenci se však neprosadili.  celý článek

Netrpělivě očekávanou rubačku ze světa Pána prstenů jsme bohužel nedostali k...
Jatka ve Středozemi. Prvních pár hodin Shadow of War obrazem

Jednu z nejočekávanějších her podzimu hrajeme již třetí den a ještě stále nejsme na konci. Přečtěte si zatím naše dosavadní dojmy.  celý článek

Phantasmagoria (PC)
Hrajete někdy retro? Co jste si pustili naposledy?

Vracíte se ještě ke starým hrám, nebo se naplno věnujete hraní současné produkce?  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.