Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

aktualizováno 
Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy třetího dílu skutečně dočkáme, budeme poté nejspíše znovu netrpělivě očekávat čtyřku.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.

O Half-Lifu 3 už toho bylo napsáno více než o návratu Ježíše Krista. V obou případech je to však jen o kombinace zbožných přání a ničím nepodložených teorií.

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona...

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona Freemana.

O tom, jaký mohl Half-Life 3 být se pro server Arcade Attack nedávno rozpovídal Marc Laidlaw, který ve Valve pracoval jako scenárista na druhém dílu této kultovní série. Nyní už pro slavnou společnost nepracuje, takže si mohl dovolit trochu pustit ústa na špacír. Ale jak pravil v samotném úvodu, o tom, jaké jsou nyní s kultovní značkou oficiální plány, nemá žádné tušení.

Hlavní myšlenkou, se kterou na Half-Lifu vždy pracoval, bylo vytvořit takový příběh, který vždy ponechá dostat nezavázaných příběhových nitek, aby měl kdokoli, kdo bude psát následující scénář, dostatečný prostor pro vlastní kreativní vyjádření.

Pro Half-Life 3 si představoval stejný příběhový skok, jakým byl ten mezi prvním a druhým dílem. K samotnému psaní trojky se však nikdy nedostal, aktivněji se zabýval pouze příběhem nikdy nevydané Epizody 3. Ta sice měla definitivně uzavřít všechny části příběhu z druhého dílu, nikoli však znamenat konec Gordona Freemana, jak se vážně spekulovalo.

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného...

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného titulu.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, že čekání na nový Half-Life nás bude provázet na věky věků. Protože i pokud někdy Half-Life 3 skutečně vyjde, filosofie značky je taková, že nikdy nedojde k jejímu definitivnímu uzavření, takže poté budeme netrpělivě vyhlížet i čtvrtý díl.

Anebo to nakonec bude všechno úplně jinak, u této série si totiž nemůžeme bát jisti vůbec ničím.

Autor:


Nejčtenější

Revoluční rok 1998 ve hrách. Zvolte tu nejlepší

Nejlepší hry roku 1998

Rok 1998 byl pro hry mimořádně požehnaný. Kromě toho, že vznikl Bonusweb, vyšla celá řada her, které dodnes platí za...

Konec dohadů. Unreal, nebo Quake?

Střílečka Quake je šestnáct let stará a stále září.

Pokud byste si museli vybrat, dáváte, případně dávali jste přednost značce Quake, nebo raději konkurenci v podobě...



Hry a porno generují největší příjmy z virtuální reality

Pornografická videa v VR

Největším motorem v oblasti virtuální reality jsou hry a porno videa. Vyplývá to z úniků dat Valve a analýzy...

Lepší než GTA? Ohlédnutí za prvním dílem Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

Původní Red Dead Redemption patřilo s přehledem k nejlepším hrám minulé generace konzolí. Cenami ověnčená kovbojka...

Vynikající střílečka Insurgency je dočasně zdarma

Insurgency

Multiplayerová střílečka Insuregncy dostane 18. září nepřímé pokračování nazvané Sandstorm. Aby její autoři zvětšili...

Další z rubriky

RETRO: Sexy střílečku SiN potopil revoluční Half-Life i vlastní chyby

SiN

Letos slavíme dvacet let od vydání kultovní střílečky Half-Life, jejíž sláva zcela zastínila méně známou střílečku SiN....

Nejlepší v sérii? Kritizovaná Call of Duty: Black Ops 4 v betě překvapila

Call of Duty: Black Ops 4

Na letošní díl Call of Duty se od jejího oznámení hrne celkem oprávněná kritika. Vydavatelství nadále dojí ty...

KVÍZ: Poznáte DOSové klasiky podle obrázku z krabice?

Kvíz -  Poznáte DOSové klasiky podle obrázku z krabice?

Tentokrát to bude opravdu těžké. V následujícím kvízu naleznete výřezy z originálních krabic těch největších herních...



Najdete na iDNES.cz