Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

aktualizováno 
Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy třetího dílu skutečně dočkáme, budeme poté nejspíše znovu netrpělivě očekávat čtyřku.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.

O Half-Lifu 3 už toho bylo napsáno více než o návratu Ježíše Krista. V obou případech je to však jen o kombinace zbožných přání a ničím nepodložených teorií.

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona...

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona Freemana.

O tom, jaký mohl Half-Life 3 být se pro server Arcade Attack nedávno rozpovídal Marc Laidlaw, který ve Valve pracoval jako scenárista na druhém dílu této kultovní série. Nyní už pro slavnou společnost nepracuje, takže si mohl dovolit trochu pustit ústa na špacír. Ale jak pravil v samotném úvodu, o tom, jaké jsou nyní s kultovní značkou oficiální plány, nemá žádné tušení.

Hlavní myšlenkou, se kterou na Half-Lifu vždy pracoval, bylo vytvořit takový příběh, který vždy ponechá dostat nezavázaných příběhových nitek, aby měl kdokoli, kdo bude psát následující scénář, dostatečný prostor pro vlastní kreativní vyjádření.

Pro Half-Life 3 si představoval stejný příběhový skok, jakým byl ten mezi prvním a druhým dílem. K samotnému psaní trojky se však nikdy nedostal, aktivněji se zabýval pouze příběhem nikdy nevydané Epizody 3. Ta sice měla definitivně uzavřít všechny části příběhu z druhého dílu, nikoli však znamenat konec Gordona Freemana, jak se vážně spekulovalo.

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného...

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného titulu.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, že čekání na nový Half-Life nás bude provázet na věky věků. Protože i pokud někdy Half-Life 3 skutečně vyjde, filosofie značky je taková, že nikdy nedojde k jejímu definitivnímu uzavření, takže poté budeme netrpělivě vyhlížet i čtvrtý díl.

Anebo to nakonec bude všechno úplně jinak, u této série si totiž nemůžeme bát jisti vůbec ničím.

Autor:



Nejčtenější

Chtěli dělat skvělé hry, ale uspěli až díky pornu

Ukázka z titulů nabízených společností Nutaku

V těžké konkurenci herního trhu se společnost Nutaku prosadila tím, že vytváří pornografické kopie tradičních titulů.

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?



Vývojář po 27 letech odpustil fanouškovi, který upirátil jeho hru

Richard Garriott na fotografii z roku 1992, z archivu firmy Origin.

Při vzpomínání na staré dobré herní časy se Joshua Dudley na Twitteru přiznal k tomu, že miloval šestý díl série...

Nikdo ho nemá rád, přesto na Twitchi pokořil rekord ve sledovanosti

Tyler1

Streamer Tyler1 si vybudoval reputaci na tom, že chce všechny naštvat. Po necelých dvou letech mu autoři League of...

Deset nejočekávanějších RPG roku 2018

Kingdom Come: Deliverance

Z široké nabídky jsme pro vás vybrali 10 "erpégéček“, která podle nás mají letos největší potenciál stát se skutečnými...

Další z rubriky

Nejočekávanější hry roku 2018

Kingdom Come: Deliverance

Bude letošní rok stejně nabitý jako ten loňský? Podívejte se s námi, jaké slibné hry v roce 2018 vycházejí.

Jaký je váš největší herní rest?

The Last of Us Remastered

Jaký je váš největší herní rest, ať už z minulosti, nebo současnosti? Napište nám do diskuze pod článkem.

Největší herní otazníky a očekávaná oznámení pro rok 2018

Dragon Age: Inquisition

Rok 2018 je tady a s ním přichází také řada otázek týkajících se herní branže. Upustí EA od lootboxového šílenství?...

Najdete na iDNES.cz