I kdyby Half-Life 3 vyšel, stejně by asi neměl konec, prozradil vývojář

aktualizováno 
Scénárista série Half-Life Marc Laidlaw prozradil, že slavná značka byla zamýšlena tak, aby se na ni vždy dalo navázat dalším dílem. Pokud se tedy někdy třetího dílu skutečně dočkáme, budeme poté nejspíše znovu netrpělivě očekávat čtyřku.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.

O Half-Lifu 3 už toho bylo napsáno více než o návratu Ježíše Krista. V obou případech je to však jen o kombinace zbožných přání a ničím nepodložených teorií.

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona...

Half-Life: Episode 3 navzdory spekulacím neměla prý přinést konec Gordona Freemana.

O tom, jaký mohl Half-Life 3 být se pro server Arcade Attack nedávno rozpovídal Marc Laidlaw, který ve Valve pracoval jako scenárista na druhém dílu této kultovní série. Nyní už pro slavnou společnost nepracuje, takže si mohl dovolit trochu pustit ústa na špacír. Ale jak pravil v samotném úvodu, o tom, jaké jsou nyní s kultovní značkou oficiální plány, nemá žádné tušení.

Hlavní myšlenkou, se kterou na Half-Lifu vždy pracoval, bylo vytvořit takový příběh, který vždy ponechá dostat nezavázaných příběhových nitek, aby měl kdokoli, kdo bude psát následující scénář, dostatečný prostor pro vlastní kreativní vyjádření.

Pro Half-Life 3 si představoval stejný příběhový skok, jakým byl ten mezi prvním a druhým dílem. K samotnému psaní trojky se však nikdy nedostal, aktivněji se zabýval pouze příběhem nikdy nevydané Epizody 3. Ta sice měla definitivně uzavřít všechny části příběhu z druhého dílu, nikoli však znamenat konec Gordona Freemana, jak se vážně spekulovalo.

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného...

Tento uniklý obrázek mohl být z Half-Lifu 3, ale klidně také z úplně jiného titulu.

Z výše uvedeného jasně vyplývá, že čekání na nový Half-Life nás bude provázet na věky věků. Protože i pokud někdy Half-Life 3 skutečně vyjde, filosofie značky je taková, že nikdy nedojde k jejímu definitivnímu uzavření, takže poté budeme netrpělivě vyhlížet i čtvrtý díl.

Anebo to nakonec bude všechno úplně jinak, u této série si totiž nemůžeme bát jisti vůbec ničím.

Autor:


Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Poslední Tomb Raider je ve slevě a autoři za to čelí vlně kritiky

Shadow of the Tomb Raider

Ani ne dva měsíce po vydání je hra Shadow of the Tomb Raider ve slevové akci. Někteří hráči nemohou unést fakt, že ji...

Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

RECENZE: Call of Duty: Black Ops 4 je pro sérii přelomovým dílem

Call of Duty: Black Ops 4

Veleúspěšné Call of Duty letos poprvé odvrhlo kampaň pro jednoho hráče a láká fanoušky na svoji verzi populárního módu...

Další z rubriky

Pět nejočekávanějších her, které vycházejí v říjnu

Red Dead Redemption 2

Herní sezona je v plném proudu a po nabušeném září nás čeká možná ještě zajímavější říjen. Největším hitem bude bez...

Bonusweb slaví 20 let. Bylo to moje nejšťastnější období, říká zakladatel

Zdeněk Polách

V pondělí 5. října 1998 se na českém internetu objevil nový internetový projekt jménem BonusWeb. Psal nejen o hrách,...

Jak vzpomínáte na interaktivní seriály od zkrachovalých Telltale Games?

The Walking Dead (PS3)

Studio Telltale Games pracovalo na interaktivních herních seriálech podle řady známých značek, jako je Walking Dead,...



Najdete na iDNES.cz