Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Harry Potter - 1. část návodu

  12:00aktualizováno  25. února 11:02
I když není akční adventura Harry Potter & The Philosopher's Stone vysloveně těžká, určitě se v ní najde pár míst, kde můžete skončit a nemít ani páru jak dál postupovat. Pokud mezi nešťastníky s takovýmto problémem patříte i vy, netruchlete. Máme pro vás kompletní návod, který vás touto hrou provede skok po skoku a kouzlo po kouzle.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Harryho Pottera a jeho svět není třeba blíže představovat, stejně jako první hru s tímto hrdinou v hlavní roli. Ta již vyšla na písíčcích i playstationech a chytá se dokonce i na Macintoshe, my se však v tomto návodu nyní podíváme na PC verzi. Základní motivací celé hry je soutěž mezi čtyřmi kolejemi bradavické čarodějné školy - Nebelvírem, Havraspárem, Mrzimorem a Zmijozelem. Představitelem Nebelvíru je sám Harry a jeho věrní kamarádi Hermiona a Ron, bez jejichž časté a nezištné pomoci by se neobešel. Jak si v této soutěži stojíte můžete kdykoliv zjistit stisknutím "Esc". Ve hře je spousta úkolů, které je nutné splnit. Nejdůležitější je sbírat barevné fazolky, jež můžete měnit za kouzelnické karty, jejichž počet je jedním ze soutěžních ukazatelů a "jíst" čokoládové žabičky, které vám doplňují energii. Hru lze uložit (Save) jen když na své pouti narazíte na rozevřenou knihu - projděte jí a hra se uloží.

Harry Potter & The Philosopher's Stone je rozdělen do pěti kapitol, z nichž každá má různý počet levelů. My v dnešní první polovině návodu proskáčeme první dvě. Čekají na nás v nich tyto levely:

KAPITOLA I
Level 1 - Hogwarts Entrace
Level 2 - Flipendo Challenge
Level 3 - Broomstick Training
Level 4 - Wingardium Leviosa
Level 5 - Second Floor Landing

KAPITOLA II
Level 1 - Hogwarts Grounds
Level 2 - Incendio Challenge
Level 3 - Incendio B
Level 4 - Hogwarts Front
Level 5 - Remembrall Chase
Level 6 - Hogwarts Front II
Level 7 - Forest Edge
Level 8 - Fireseed Caves
Level 9 - Quidditch I

Harry Potter and The Philosopher's Stone

KAPITOLA I

Level 1 - Hogwarts Entrace
Po úvodní animaci se dejte nahoru po schodech, po jejich vyběhnutí následuje animace, Ron Weasley vás vyzve, abyste ho následovali. Učiňte tak, dovede vás ke svým dvěma bratrům. Animace. Po jejím skončení následujte oba Ronyho bratry. Dovedou vás do knihovny, kde se musíte naučit skákat a šplhat. Vyskočte a vyšplhejte na regál s knihami před vámi. Prohlížejte pečlivě každý kout, sbírejte barevné fazolky, čím více jich najdete, tím víc bodů do soutěže. Dají se také vyměňovat za kouzelnické karty, které jsou rovněž ukazatelem soutěže. Dejte se doprava, vyšplhejte na další regál, posbírejte všechny fazolky (dál už nebudu na fazolky upozorňovat). Nyní doprava, potom doleva. Čekají zde na vás oba Ronovi bratři, pochválí vás. Nyní se musíte naučit přeskakovat. Proběhněte mezi oběma bratry, odrazte se a přeskočte na protější regál, otočte se doprava a přeskočte na další regál. Animace. Objeví se strašidlo - Protiva - které nejde zabít, ale zraňuje vás. Musíte jednat rychle. Otočte se vlevo, skok na regál. Po přeskoku utíkejte vlevo, na konci zase vlevo, s rozběhem skok na další regál. Po regálech přeskákejte na druhou stranu (kdybyste při tomto přeskakování spadli na zem, můžete se z přízemí vpravo po schodech vrátit zpět na místo, kde jste se rozbíhali mezi Ronovými bratry a začít znovu). Z posledního regálu přeskočte ke schodům, po schodech nahoru, přivítají vás Ronovi bratři. Utíkejte rovně, vyšplhejte na regály, nahoře je čokoládová žabka, sbírání těchto žabek vám vrací energii (znak blesku v levém horním rohu obrazovky). Sestupte o stupínek níže, otočte se doleva, s rozběhem skočte na regál před vámi. Nyní doprava na další regál. Vraťte se zpět a přeskákejte po všech regálech na druhé straně. Seskočte na zem. Pokud jste posbírali všechny fazolky, měli byste jich teď mít 29. Přistupte k oběma bratrům, za 25 fazolek dostanete od nich první kouzelnickou kartu. Seberte ji, otevře se vám tajný vchod tam, kde jste sebrali čokoládovou žabku. Po schodech doleva, potká vás Draco Malfoy a jeho dva kumpáni Grab a Goyl, budou vám vyhrožovat. Narazíte na Hermionu, následujte ji. Ocitnete se v učebně profesora Quirrelliho. Na jeho přání musíte obtahovat zadaný tvar (držte levé tlačítko myši a krouživými pohyby co nejpřesněji obtahujte tvar), to musíte udělat 3x po sobě. Podle výsledku obtahování dostanete body do soutěže. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 2 - Flipendo Challenge
Na sud použijte kouzelnickou hůlku a odvalte jej až na konec chodby. Před sudem doleva, potom doprava. Animace. Hůl použijte na obě nádoby, potom na znak na stěně. Za vámi se zvednou mříže. Proběhněte otevřeným otvorem, seberte hvězdu. Pak jděte doprava, znovu doprava a přes můstek na druhou stranu. Na nádobu použijte hůlku. Vpravo na zdi je znak, použijte na něj hůlku a můstek se otočí o 90 stupňů. Běžte k profesorovi, od něho pak přes otočený můstek. Za můstkem je hvězda. Pokračujte dále, na konci chodby doprava. Bezhlavý Nick vám vysvětlí, jak ukládat hru. Od teď se bude hra vždy spouštět z tohoto místa a je uložena i do hlavní nabídky. Na nádobu za vámi použijte hůlku, poté na oba znaky po stěnách. Zvednou se mříže před dveřmi, projděte dveřmi, za nimi doleva, na konci doprava. Na nádoby před vámi a vlevo použijte hůlku. Na zdech jsou tři znaky, otočte je použitím hůlky, vpravo se zvednou mříže. Projděte dveřmi, seberte hvězdu. Vraťte se k profesorovi, ten vám poradí, co dál. Použijte tedy dvakrát po sobě hůlku na kvádr, posune se až k oknu. Vylezte na něj a skočte vpravo. Použijte na kvádr opět dvakrát hůlku, vylezte na něj a skočte vpravo. Na kvádr před vámi znovu dvakrát hůlku, vylezte na něj a skočte doprava, pak vlevo, zas doprava, před vámi je kniha.Save.
Na vázu použijte hůlku. Nyní dvakrát vlevo, na kvádr hůlku, kvádr zapadne do škvíry v podlaze. Přelezte po něm k zelenému koberci, na konci vpravo opět hůlkou na kvádr. Kvádr posuňte až k oknu, doleva vyšplhejte na výstupek. Na nádobu před vámi použijte hůlku, poté ji použijte na kvádr vlevo.Vraťte se zpět, vyskočte s rozběhem na vysoký kvádr, ve výklenku, který se otevřel, seberte hvězdu. Zpět a doleva, vyšplhejte do druhého výklenku, na kvádr opět hůlku, ten zapadne do škvíry v podlaze. Vyskočte na něj a doleva pro další hvězdu. Vlevo na zdi je znak, po použití hůlky se rozjede kvádr, ve vhodnou chvíli si na něj přeskočte. Jakmile budete míjet na levé straně znak, rychle na něj použijte hůlku, před vámi se rozjede další kvádr, na který si přeskočte. Na druhé straně si přeskočte ke znaku na zdi, na který použijte hůlku. Přijede k vám další kvádr, vyskočte na něj, z něho na další kvádr, z něj skočte vlevo do výklenku, seberte hvězdu.Použijte hůlku na nádobu. Přeskočte zpět na kvádr a z něho na pevnou plošinu. Na zdi je znak, po použití hůlky na něj se rozjedou další kvádry. Přeskákejte po nich a skočte na pevný kvádr. Na znak vlevo použijte hůlku, rozjede se další kvádr, přeskočte na něj, vyskočte z něj na pevnou zem. Před vámi se otevřou dveře. Vejděte, hned za nimi doprava, projděte knihovnou. Save.
Pokračujte dopředu, před vámi se otevřou další dveře. Napadnou vás malí skřeti, zmrazte je hůlkou. Vlevo seberte hvězdu, vpravo na nádobu opět hůlku. Vejděte do dveří, které se otevřely. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 3 - Broomstick Training
V tomto levelu vás profesorka Hoochová naučí ovládat jízdu na koštěti. Podle vaší obratnosti vaše schopnosti bodově ohodnotí.

Level 4 - Wingardium Leviosa
Jděte nejprve doprava a projděte knihou. Save. Od ní vpravo je nádoba, převraťte ji. Hůlkou také prošacujte oba rytíře. Přistupte k Hermioně, naučí vás nové kouzlo. Hůlku použijte na zámek, vejděte do místnosti. Po použití hůlky na rytíře se před vámi otevřou dveře, vejděte a seberte kouzelnickou kartu. Hůlku použijte na knihovnu, otevřou se dveře do místnosti. Zde holí na bednu a pak na zámek vlevo. Vejděte do dveří, vlevo je další zámek. Před tím ještě holí na obraz, za ním otevřete truhlici. Na to se ocitnete v místnosti, kde jste potkali Hermionu. Utíkejte za dětmi, dostanete se do učebny profesora Kratinohy. Obtahujte opět předlohu, přidělí vám body, následujte ho do další místnosti. Na krychli použijte hůl, krychle začne levitovat a pomocí kurzorových šipek ji usaďte na podstavec vlevo. Před vámi se otevřou dveře. Za nimi převraťte nádobu. Otevřou se další dveře, z nich vylezou dva skřeti, zmrazte je. Otočte znak na zdi, vraťte se a dejte se doleva do nově otevřených dveří. Seberte hvězdu a projděte knihou. Save.
Po schodech doprava, vlevo je nádoba, vpravo truhlice a druhá nádoba. Na vše použijte hůl, jděte do další místnosti, po stranách převraťte obě nádoby. Rytíře před vámi prohledejte. Vedle něj jsou dvě krychle, po stranách hranoly. Posuňte tyto hranoly podél zdi, za každým je skřet, zmrazte je. Za hranoly jsou znaky, oba otočte. Zvednou se mříže. Přemístěte obě krychle levitací na tlačítka na zemi. Nyní dopředu na terasu, projděte knihou. Save.
Seberte všechny hvězdy. Krychli vpravo levitací přemístěte na stupínek vpravo. Před vámi se otevře plovoucí rampa, skočte na ni a na druhé straně si přeskočte. Seberte hvězdu. Jděte dále dopředu, za vámi zapadne mříž. Dále doprava, opět krychli na podstavec. Otevřel se nový vchod, vejděte. Otočte uvnitř znak, rozjede se podstavec. Teď nazpět a doleva, otevřete truhlici a opět krychli na podstavec. Skočte na plovoucí podstavec, z něj doleva pro hvězdu, zpět na plovoucí podstavec a doleva na pevnou zem. Zde už čeká profesor Kratinoha, po jeho odchodu dejte krychli na podstavec. Za nově otevřenými dveřmi je truhlice, vraťte se zpět a vstupte vlevo do dveří. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 5 - Second Floor Landing
Vlevo je nádoba, převraťte ji (dále už nebudu upozorňovat na nutnost převracet všechny nádoby a otevírat truhlice, pouze se o nich zmíním). Jděte dopředu, přiletí holubice a dá vám dopis od Hermiony. Vpravo je truhlice. Vylezte po regálech na nejvyšší regál, před tím ale použijte ze země na zrcadlo nad ním hůl. Je tam kouzelnická karta. Pokračujte dál, přepadne vás létající strašidlo, které po vás hází kameny, uhýbejte jim a strašidlo zničte. Na zemi seberte žabku. Jděte doleva, je tu další žabka, objeví se Ronovi bratři, dejte jim fazolky a oni vám dají kouzelnickou kartu. Jděte doprava, prohledejte sochu, vedle je truhlice, vlevo nádoba, projděte knihou. Save.
Prohledejte rytíře vlevo, běžte rovně a doleva, vlevo prohledejte sochu, pokračujte doleva po schodech dolů. Objeví se Malfoy. Bude po vás házet praskavé keksy, vyhýbejte se jim a lákejte Malfoye do míst, kam dopadly. Prohraje tak tento souboj sám a vy můžete pokračovat. Seberte žabku a vejděte do dveří naproti schodům. Konec levelu.

KAPITOLA II

Level 1 - Hogwarts Grounds
Střetnete se s Hagridem. Promluvte si s ním. Najděte Hermionu a promluvte i s ní. Pokračujte dále, prohledejte okřídlenou sochu. Jděte zpět a do podchodu vpravo, pak vlevo, je tam truhlice. Nyní musíte projít mezi mezerami v železných plotech, při tom zmrazovat šneky a otočit všechny znaky po obou stranách. Je jich celkem šest. Vejděte do chodby vpravo. V druhé místnosti je kniha. Save.
Vlevo je truhlice, přejděte na druhou stranu a pokračujte dolů. Jsou zde masožravé rostliny. Opatrně kolem nich proběhněte, za druhou je truhlice. Na konci vlevo je okřídlená socha, po použití hole se otočí stěna z listí. Běžte zpět, doleva a hned doprava kolem masožroutů. Na konci vpravo je další socha, po použití hole na ni se otevře nový vchod. Nejprve se ale otočte, projděte železnou bránou vlevo, na konci vpravo a položte krychli na kašnu s vodotryskem. Otočte se, proběhněte kolem masožravek a hned zpět. Teď se vraťte k onomu novému vchodu, dejte se vpravo, pak vlevo a zase vlevo, po levé straně je truhlice. Vraťte se ke vchodu, pokračujte rovně a najdete další vchod. Z trávníku vystoupí Ronovi bratři a dají vám opět kouzelnickou kartu. Vlevo je truhlice, vstupte do dveří vpravo. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 2 - Incendio Challenge
Přivítá vás profesorka Prýtová a naučí vás nové kouzlo. Po animaci se ocitnete ve sklenících, kde zničte dvě trnité rostliny. Za nimi je znak, otočte ho. Zmrazte oba skřety. Otočte se a zničte všech sedm rostlin. Jděte doprava, je tam váza. Zmrazte skřeta a vstupte do knihy. Save.
Pokračujte dál, zničte všechny rostliny, potom doleva, seberte hvězdu a pokračujte dál, vlevo vstupte do knihy. Save.
Otevřete zámek na dveřích, pokračujte dál. Spatříte Hermionu, zničte velkého komára, potom zničte všechny rostliny a stromy. Dále zničte všechny houby kolem velikého stromu. Větve stromu se skloní. Vpravo vyskočte na podstavec s žabkou, z něj na další podstavec, z něj na podstavec s hvězdou a pak na podstavec s fazolkami. Otevřete další zámek. Zničte dva velké komáry, běžte dopředu, vlevo je nádoba, projděte knihou. Save.
Přeskočte na podlážku a jděte po schodech vpravo nahoru. Přeskočte průrvu, pozor na masožravky a seskočte vlevo dolů, vejděte do výtahu. Z výtahu vpravo a skočit naproti, na hranolu je znak, otočte ho a za ním sjeďte jiným výtahem dolů. Před vámi je hvězda a kniha. Save.
Zmrazte čtyři skřety, zničte živé rostliny. Za nimi je truhlice. Jděte do protějšího vchodu, vlevo i vpravo jsou nádoby. Tři krychle postavte na zvýšené podstavce. Vraťte se do předcházející místnosti, kde se otevřela mříž. Za ní je znak, otočte ho, květináče se dají do pohybu a otevře se nový vchod. Seberte hvězdu a vstupte do nové místnosti. Konec levelu.

Level 3 - Incendio B
Vlevo je truhlice. Vylezou dva skřeti, zmrazte je a pokračujte dveřmi, které se otevřely, dále. Vpravo znehybněte masožravku, za ní otočte znak. Otevře se nový vchod, seberte hvězdu a projděte knihou. Save. Před vámi je zelená socha, použijte ne ni hůl. Dejte se doprava, kde po stranách pobijte živé trny. Vlevo je žabka, vzadu vlevo truhlice, vpravo vpředu další truhlice. Krychle se znaky odsuňte podél zdi, objeví se tak další dva znaky, které otočte. Otevřou se dveře, pak se zvedne mříž. Projděte, hned vpravo je žabka. Pokračujte dále, opatrně proběhněte kolem masožravek, nejdou zničit. Vylezte vpravo po soklech nahoru, je tam žabka, pokračujte dále. Po dvou soklech nahoru, otočte se a vyskočte na další sokl, otočte se, znovu skočte na další sokl a z něj na druhou stranu ke znaku, který otočte. Otočte se a skočte ještě výš, je tam hvězda a truhlice. Seskákejte až dolů k masožravkám a dejte se doprava do dveří, které jsou teď otevřené. Je tam žabka, za ní doleva. Projděte knihou. Save.
Postupujte dále a zmrazujte před sebou všechny masožravky. Vylezte na zeleň, je tu truhlice. Abyste k ní mohli vylézt, musíte zprava obejít sokl se znakem. Vraťte se ke znaku a otočte ho. Zvednou se mříže, projděte otvorem, je tam hvězda. Jděte dopředu, potom doleva. Otočte všechny čtyři desky se znaky. V korýtcích začne téci voda a otevře se další brána. Projděte jí, čeká zde profesorka, která vám za váš výkon udělí body do soutěže. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 4 - Hogwarts Front
Ocitnete se znovu před Hagridem. Promluvte s ním, pošle vás na trénink létání na koštěti. Od něj běžte doprava, zde si vám postěžuje Nevill, že se mu ztratil jeho Pamatováček. Objeví se Malfoy, který Pamatováček má. Získat ho od něj zpět můžete jen tak, že Malfoye při závodech na koštěti srazíte za letu z jeho koštěte. Konec levelu.

Level 5 - Remembrall Chase
V letu se musíte k Malfoyovi co nejvíce přiblížit a zmáčknutím Ctrl ho srazit. Jakmile se vám to povede, Malfoy vám Pamatováček vydá a vy ho můžete potom vrátit Nevillovi. Přijde za vámi profesorka Gonagallová a promluví si s vámi. Konec levelu.

Level 6 - Hogwarts Front II
Jděte kolem kašny dopředu, projděte brankou a najděte Hagridovu boudu. Konec levelu.

Level 7 - Forest Edge
Projděte potrubím, na konci přeskočte na zem, na kládu hůlkou. Odvalí se. Kolem ní a dále kolem pravé stěny pokračujte dále, na konci vlevo je další kláda. Opět na ni použijte hůl, vylezte vpravo na pařez, přejděte doprava po kládě a vyskočte na další pařez. Vlevo vylezte na stěnu. Zničte živé trny, za nimi je truhlice. Vpravo vyskočte na pahýl, z něj na druhý. Vpravo je truhlice, po jejím otevření seskákejte dolů pro fazolky. Vraťte se zpět, přeskočte na pahýl vlevo a z něj vylezte vlevo na stěnu. Zmrazte postupně tři šneky a projděte knihou. Save.
Strom svalte použitím hole, přejděte po něm přes propast. Zabijte čtyři velké komáry. Holí porazte další strom, po něm přejděte na druhou stranu, vpravo je truhlice. Zmrazte šneka před vámi, vlevo je žabka. Porazte další strom a přejděte opět po něm na druhou stranu. Přeskočte vpravo na pahýl a po dalších pahýlech přeskákejte až na druhou stranu. Projděte knihou. Save.
Vlevo zničte tři živé trny, za nimi je znak, obraťte ho. Kláda před vámi se otočí, přejděte po ní na druhou stranu. Nejdříve zničte dva živé trny, potom přeskočte na druhou stranu. Zmrazujte masožravky a postupujte dopředu. Zmrazte tři šneky, ze země vyjede zelený schůdek. Jděte ale nejdříve doleva, je tam truhlice, šplhejte po stupíncích nahoru. Přeskočte k vodopádu, je tam truhlice. Vraťte se zpět k zelenému schůdku, vylezte vpravo po stupíncích, zničte dva živé trny a vejděte do jeskyně vpravo. Je tam opět truhlice. Vraťte se zpět, seskákejte po stupíncích dolů, obraťte se a pokračujte dále. Vstupte do vrátek. Konec levelu.

Harry Potter and The Philosopher's Stone

Level 8 - Fireseed Caves
Hagrid vás pozve do své boudy a požádá vás, abyste pro něj našli ohnivá semínka. Vyjděte z boudy a proběhněte otevřenými vrátky. Zabijte velkého komára. Zmrazte oba šneky. Dejte se doprava, v jeskyni zabijte velkého komára, vlevo na výstupcích je žabka. Přes ni dále do jeskyně, přeskákejte po sloupech až na konec, projděte knihou. Save.
Před vámi jsou dvě ozubená kola, roztočte je, otevře se brána vlevo. K sudům doleva, potom vpravo. Přeskákejte po kamenných výstupcích až k sloupu, který svalte. Přejděte po něm a skočte dolů ke knize. Save. Přeskočte skrz vodopád na druhou stranu. Na obě koule, před vámi a vlevo použijte hůlku. Jděte doleva, vpravo je žabka, vlevo truhlice. Nyní odstraňte kouli vpravo, jděte za ní, vlevo je další koule. Odvalte ji také. Dejte se doprava a uvidíte rostlinu se žhavými semínky. Zbavte ji semínek, počkejte, až semínka vychladnou a seberte je. Otevře se před vámi vchod. Vstupte, zabijte velkého komára, před vámi je truhlice. Potom doprava a přeskočte vlevo. Znovu doleva, projděte knihou. Save.
Vpravo proskočte vodopádem, jsou tam další semínka. Přeskočte zpět a přeskákejte na druhou stranu. Vlevo jsou opět semínka. Vraťte se a odvalte kouli před sebou. Běžte dopředu, holí otočte želvu na záda, po výstupcích vpravo projděte knihou. Save.
Kolem masožravých rostlin dopředu, jsou tam další semínka. Dále kolem dalších masožravců, všechny zmrazte. Vlevo je žabka, před vámi truhlice. Pak doprava přes knihu. Save.
Krápník před vámi shoďte do vody, skočte na něj. Totéž udělejte s dvěma krápníky vlevo a přeskákejte po nich k dalším semínkům. Vraťte se, srazte do vody krápník vlevo a přeskákejte přes něj do jeskyňky, kde najdete truhlici. Vraťte se zpět, před sebou spatříte dva šneky. Před nimi visí od stropu dva krápníky, srazte je do vody, přeskákejte po nich ke šnekům, které před tím zmrazte. Před vámi je želva, srazte ji kouzlem zamířeným na vodu. Po výstupcích doleva, zmrazte dva šneky, pak doprava, najdete truhlici. Kouzlem roztočte ozubená kola, zvedne se brána vpravo. Projděte jí a dejte se doprava, jsou tam další semínka. Vraťte se zpět, na kouli před vámi použijte kouzlo, utíkejte za ní, dejte se vpravo a přistupte k Hagridovi. Poděkuje vám za semínka a dá vám kouzelnickou kartu. Jděte za ním do boudy. Po vhození semínek pod vajíčko na ohni se narodí dráček Norbert. Konec levelu.

Level 9 - Quidditch I
Nyní se zúčastníte Famfrpálu, závodů v létání na koštěti. Soutěží Nebelvír proti Zmijozelu. Cílem hry je vyhýbat se všem potloukům, které vás mohou srazit z koštěte a chytit Zlatonku. Je to dost obtížné. Pronásledujte Zlatonku přes barevné kruhy, vlevo dole je ukazatel energie, když se celý naplní a jste u Zlatonky, zmáčkněte Ctrl a máte ji. Konec levelu.

Autor:


Témata: Socha


Nejčtenější

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

Pimax: The World's First 8K VR Headset
Virtuální realita v 8K rozlišení? Helma od Pimaxu boduje na Kickstarteru

Po třech dnech na Kickstarteru už má nová helma pro virtuální realitu od společnosti Pimax více než čtyřnásobek požadovaných peněz. Na papíře totiž vypadá...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Další z rubriky

Pimax: The World's First 8K VR Headset
Virtuální realita v 8K rozlišení? Helma od Pimaxu boduje na Kickstarteru

Po třech dnech na Kickstarteru už má nová helma pro virtuální realitu od společnosti Pimax více než čtyřnásobek požadovaných peněz. Na papíře totiž vypadá...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Pokkén Tournament DX
Povedená bojovka Pokkén Tournament je v DX verzi ještě o fous lepší

Přímočará, snadno pochopitelná, ale rozhodne ne mělká bojovka Pokkén Tournament vyšla ve vylepšené verzi DX na konzoli Switch. Povedenou hru s Pokémony...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.