Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Harry Potter – 2. část návodu

  12:00
Tento týden pro vás máme závěr návodu na skvělou akční adventuru Harry Potter & The Philosopher's Stone, jehož první část jsme vám přinesli minulý víkend. Hra se skládá z pěti velkých kapitol a tentokrát nás mimo jiné čeká útěk před trollem, skrývání před knihovníkem Filchem a nakonec i boj se zákeřným Voldemortem.

Harry Potter & The Philosopher's Stone

Dnes se spolu opět setkáváme u návodu na skvělou hru Harry Potter & The Philosopher's Stone, jehož první díl jsme vám nabídli minulý týden. Základní motivací celé hry je soutěž mezi čtyřmi kolejemi bradavické čarodějné školy - Nebelvírem, Havraspárem, Mrzimorem a Zmijozelem. Představitelem Nebelvíru je sám Harry a jeho věrní kamarádi Hermiona a Ron, bez jejichž časté a nezištné pomoci by se neobešel. Jak si v této soutěži stojíte můžete kdykoliv zjistit stisknutím "Esc". Ve hře je spousta úkolů, které je nutné splnit. Nejdůležitější je sbírat barevné fazolky, jež můžete měnit za kouzelnické karty, jejichž počet je jedním ze soutěžních ukazatelů a "jíst" čokoládové žabičky, které vám doplňují energii. Hru lze uložit (Save) jen když na své pouti narazíte na rozevřenou knihu - projděte jí a hra se uloží.

S Harrym a jeho přáteli jsme se v předchozí části dostali přes první a druhou kapitolu, nyní nás čekají zbylé tři a poté možná i závěrečný happy end. Přeji hodně štěstí...


KAPITOLA III
Level 1 - Intro
Level 2 - Lumos
Level 3 - Predungeon
Level 4 - Dungeon
Level 5 - Dungeon B
Level 6 - Troll
Level 7 - Quidditch II

KAPITOLA IV
Level 1 - The Sneak
Level 2 - The Sneak II

KAPITOLA V
Level 1 - Fluffy
Level 2 - Devil´s Snare
Level 3 - Winged Keys
Level 4 - Chess
Level 5 - Volde Mord


KAPITOLA III

Level 1 - Intro
Harry Potter & The Philosopher's StoneOcitnete se dole v přízemí školy, kde jste hru začínali. Vyběhněte po schodech nahoru, dejte se doleva a na konci doprava. Před sochami vpravo a hned doleva. Po stranách uvidíte vázy. Dejte se doleva, další vázy po stranách. Jděte dál, vlevo je truhlice, před vámi jsou dveře, za nimi Ronovi bratři, připraveni vám vyměnit vaše fazolky za kouzelnickou kartu. Vraťte se, za dveřmi se dejte doprava, poté doleva, projděte knihou. Save.
Za vámi použijte kouzlo na rytíře, otevře se za ním stěna, pořádně to tam prohledejte, naleznete spoustu užitečných věcí. Vraťte se na místo, kde jste prošli knihou a vyběhněte po schodech až úplně nahoru, kde před sebou uvidíte dveře. Vejděte do učebny, kde se naučíte nové kouzlo. Konec levelu.

Level 2 – Lumos
Použijte kouzlo na sochu vlevo. Skočte do zlatého obláčku a z něj přeskočte ke hvězdě. Vstupte do dveří. Vpravo jsou dvě nádoby. Vraťte se, dejte se doprava. Na konci je truhlice, po stranách na zdi znaky. Obraťte je, zvednou se všechny čtyři mříže. Vejděte do prvního vchodu vlevo, použijte kouzlo na sochu. Vytvoří se nový obláček. Nyní vstupte do prvního vchodu vpravo a hned se dejte doprava. Na sochu použijte kouzlo, vytvoří se množství obláčků. Po stranách jsou nádoby. Nyní vyskákejte po obláčcích až nahoru a z posledního přeskočte až do chodby. Nyní skočte do obláčku před sebou a z něho ke hvězdě. Vpravo je truhlice, dejte se vlevo. Na sochu před vámi použijte kouzlo. Nové obláčky za knihou vlevo. Projděte knihou. Save.
Harry Potter & The Philosopher's StoneNyní přeskákejte po těchto nových obláčcích na konec, přeskočte ke hvězdě vpravo. Pokračujte dál, vlevo jsou nádoby, vpravo přesuňte krychli na podstavec. Zvedne se mříž, za ní je socha. Použijte na ni kouzlo. Za vámi vznikne nový obláček. Vstupte do něj a přeskočte do chodby. Dejte se doprava, pak doleva, použijte kouzlo na sochu. Objeví se nový obláček za vámi, přeskočte přes něj k další soše. Použijte na ní kouzlo, vlevo je znak, obraťte ho. Zvednou se mříže. Zpět na nový obláček a skok ke hvězdě. Pokračujte dál, projděte knihou. Save.
Vlevo je žabka, uvnitř hvězda. Objeví se nové létající strašidlo, jak ho zničit již znáte. Vlevo v chodbě je kamenná deska, použijte na ni kouzlo a zvedne se. Za ní je truhlice. Vraťte se, dejte se doleva a vstupte do prvních dveří. Projděte knihou. Save.
Kouzlem na sochu vlevo, před vámi se ukáže nový obláček. Vyskočte si na něj a z něj přeskočte vlevo. Zabijte velkého komára. Nyní doleva, na sochu vpravo kouzlo. Zpět, znovu na obláček. Vpravo jsou nádoby, před vámi nový obláček. Zatím však běžte rovně, jsou tam dvě truhlice. Doleva, zase doleva, zabijte komára. Doleva a dvakrát přeskočit k hvězdě. Vlevo je žabka, před vámi truhlice. Kouzlem na zámek, otevřou se dveře. Na stěně otočte znak. Za vámi se vytvoří most. Zpět až k novému obláčku, přeskočte k Bezhlavému Nickovi. Od něho přes most, vpravo je kniha. Save.
Za knihou vpravo je truhlice, nyní zpět a doleva, na konci je žabka. Zpět na most a doprava, zpět doleva a rovně. Přijede k vám obláček, skočte na něj, zaveze vás k profesorovi. Konec levelu.

Level 3 – Predungeon
Nalézáte se v chodbě druhého patra. Jděte dopředu. Zprava z obrazu na vás promluví Ronovi bratři. Opět výměna vašich fazolek za kouzelnickou kartu. Seběhněte dolů do přízemí, kde jste začínali hru. Potkáte Rona, následujte ho do dveří vpravo. Konec levelu.

Level 4 – Dungeon
Harry Potter & The Philosopher's StoneMusíte najít přísady do lektvaru profesora Snapea. Seběhněte dolů ze schodů, pak doleva a zase doleva. Další schody dolů, pak doprava. Zde vám profesor řekne, jaké přísady potřebuje. Jděte dál rovně, před vámi jsou muchomůrky, rozběhněte se k nim, ale na mostě se propadnete o poschodí níž. Před vámi je kniha. Save.
Nyní doprava a přeskočit na druhou stranu. Zatlačte hranoly do průrvy před mříží. Ta se zvedne. Zezadu přetlačte krychli až k protější zdi. Vylezte po ní nahoru. Seberte před sebou květinu, mříž se zvedne. Pokračujte dále. Otočte znak na stěně, kvádr vás vyveze o poschodí výš. Po schodech nahoru a doleva, před vámi je kniha. Save.
Vlevo otočte znak, rozjede se kvádr. Přeskočte si na něj, z něj na druhý kvádr. Až sjede dolů, skočte doprava. Otočte znak vpravo na zdi, otevře se stěna vlevo. Přeskočte výstupek vlevo a vejděte dovnitř. Je tam karta. Stěna za vámi zapadne. Použijte kouzlo na zámek před vámi, zvedne se mříž. Za ní je znak, otočte ho, otevře se vchod vlevo za vámi. Kouzlem na znak před vámi, hranol s vámi vyjede o poschodí výš. Skočte vlevo, na pravé straně kouzlo na znak, otevře se vchod vlevo. Vyskočte na hranol. Nyní skočte vlevo do prvního poschodí, zpět na hranol a vyskočte v druhém poschodí k hvězdě. Na zámek před vámi použijte kouzlo, zvedne se mříž. Za vámi vpravo na stěně otočte znak, rozjede se kvádr před vámi. Přeskočte na něj a vyskočte u knihy. Save.
Přeskákejte rychle přes plošiny, budou za vámi padat. Kouzlo na znak před vámi, vlevo se rozjede hranol. Nejprve kouzlo na zámek, aby se zvedla mříž, jinak vás srazí dolů. Potom na kvádr skočte, vyskočte na druhé straně u znaku, který otočte. Vpravo se rozjede hranol. Opět nejdříve kouzlo na zámek, mříž se zvedne a vy se přepravíte až ke knize. Save.
Teď přeskákejte vpravo až ke hvězdě, od ní doleva. Zjeví se duch Krvavého barona, který vás zraňuje. Nesmíte k němu příliš blízko, ale musíte se mu držet v patách, neboť vám otevírá po cestě mříže. Vpravo je truhlice, kousek dál vpravo druhá. Počkejte si na barona, projděte zpět mříží a dejte se vlevo nahoru po schodech. Vejdete do místnosti plné skřetů, všechny je rychle zmrazte, vlevo se zvedne mříž. Ve výklenku je truhlice, v druhém žabka. Použijte kouzlo na železného draka. Najdete kůru škumpy. Jděte dál. Přemístěte krychli na podstavec vlevo, vyjede mřiž, která tak uvolní cestu k další krychli, kterou přepravte na podstavec vpravo. Tím se před vámi zvedne mříž u vchodu, utíkejte po schodech nahoru. Konec levelu.

Level 5 - Dungeon B
Harry Potter & The Philosopher's StoneVejděte do vchodu a dejte se doprava. Vyskákejte po stupíncích, které se sklápějí a objevují, až na pevný stupínek před sochou. Je tam kniha. Save.
Na sochu kouzlo, za vámi se objeví obláčky, přeskákejte po nich nahoru ke hvězdě. Vlevo na zdi otočte znak. Zvedne se klec, uvnitř je sliz, seberte ho. Vraťte se zpět a pokračujte po dalších stupíncích k druhé soše s knihou. Save.
I na ni použijte kouzlo a po obláčcích za vámi nahoru. Jděte vpravo a ještě jednou vpravo. Stoupněte si na stupínek a na pravé zdi otočte znak. Vyjedete nahoru. Za vámi je znak, otočte ho a před vámi se rozjede kvádr. Přeskočte si na něj a na druhé straně vyskočte. Po schodech nahoru, je tam kniha. Save.
Dále po schodech doprava, potom vlevo. Opět v patách za baronem obejděte chodbu, jsou tam dvě truhlice, jedna pod zámkem a druhá hned za mříží. Při zpáteční cestě zabočte doleva, na sochu vpravo kouzlo, skočte vlevo na obláček a na druhé straně vyskočte. Po schodech doleva, na sochu kouzlo. Pak vlevo přes obláčky. Přeskočte, před vámi je kniha. Save.
Dále doleva, opět za baronem, doprava a ještě doprava, na sochu kouzlo, je tam karta. Dále doleva, je tam truhlice. Opět v patách baronovi zpět, vlevo do výklenku a seskočte na zem. Na kvádr použijte kouzlo a přetlačte ho na druhou stranu. Vylezte nahoru a seberte muchomůrky. Vpravo na vás již čeká profesor. V animaci vás Ron vyzve, abyste ho následovali. Půjdete spolu hledat Hermionu, Ron vás zavede před dveře. Konec levelu.

Level 6 – Troll
Harry Potter & The Philosopher's StoneZ těchto dveří se za okamžik ven proseká troll. Musíte před ním utíkat, jak nejlépe umíte, výběr nejlepšího směru cesty vám ukazují po cestě rozházené fazolky. Cestou musíte přeskakovat mezery v podlaze. Situace je ztížená tím, že nevidíte dopředu na cestu. Po honičce se troll uchýlí do místnosti, kde je uvězněna Hermiona. Postavte se úplně vpravo, jste tak nejlépe kryti před trollem, který po vás hází kameny. Ron očaruje trollův kyj, vy musíte kouzlem ničit kameny, které po vás hází. Mějte trpělivost, trvá to dost dlouho, než se vám ho podaří přemoci. Konečně je po něm a Harry společně s Hermionou a Ronem se jdou připravit na další soutěž ve Famfrpálu. Konec levelu.

Level 7 - Quidditch II
Pro soutěž v tomto levelu platí totéž, co jsem uvedla pro létání na koštěti v KAPITOLE II (Level 9), nebudu to proto opakovat. Tentokrát však svádí Harry boj s družstvem Havraspáru.


KAPITOLA IV

Level 1 - The Sneak
Harry Potter & The Philosopher's StoneVstoupíte do dveří, v místnosti je Filch, který vás sice nevidí, protože máte na sobě plášť neviditelnosti, ale když se v jeho blízkosti pohybujete, slyší vás. Proto, když je blízko vás, nehýbejte se. Jděte doleva a hned doprava, na dveře použijte kouzlo. Vejděte, vlevo je kniha. Save.
Po schodech nahoru, na další dveře opět kouzlo. Dveře se za vámi zavřou. Pokračujte dveřmi doleva, pak vpravo, na výklenku otočte znak. Doleva, stoupněte si ke dveřím před vámi. Rychle otočte znak na stěně, za vámi se otevřou dveře. Vstupte do nich, vlevo je knížka. Save.
Na dveře vpravo kouzlo, vejděte, otočte znak před vámi. Regál se nakloní, vylezte po něm nahoru. Přeskákejte po všech regálech, tady vám Filch nemůže ublížit, seskočte dolů a kouzlem na zámek, dveře se otevřou, vstupte do nich. Za nimi otočte znak, otevře se jeden z výklenků nahoře. Po nakloněném regálu znovu nahoru, přeskočte si do toho výklenku. Vlevo otočte znak, dole se zvedly mříže u dalších dveří. Použijte na tyto dveře kouzlo, otočte další znak. Nahoře se otevře další výklenek. Přes nakloněný regál vstupte do tohoto výklenku, vpravo otočte znak. Dole se otevřely nové dveře, vstupte do nich. Vpravo otočte znak, vstupte nahoře do otevřeného výklenku. Nyní se však dejte vlevo, kouzlo na sochu. Dole v místnosti, kterou jste před chvílí opustili, se objevily obláčky. Vyskákejte po nich nahoru, z nejvyššího přeskočte směrem k fazolce. Pod vámi je znak, otočte ho. Vpravo použijte kouzlo na sochu. Vraťte se přes první obláčky zpět a po nových obláčcích přeskákejte až nahoru, kde si přeskočte k další fazolce. Skočte na oblak před vámi, vlevo kouzlo na sochu. Zpět na oblak, přeskokem na další a z něj doprava k fazolce. Doleva přes nová oblaka. Vpravo kouzlo na dveře, za nimi je kniha. Save.
Na obraz kouzlo, je tam truhlice. Doleva přes další oblaka, až úplně nahoru. Přeskočte do vchodu naproti a otočte znak. Otočí se most. Objeví se strašidlo Protiva, které vyruší Filche. Vyrušte tedy Filche také, rozbijte nádobu vlevo, čímž odpoutáte jeho pozornost. Proběhněte vchodem po schodech nahoru. Spustí se animace. Konec levelu.

Level 2 - The Sneak II
Harry Potter & The Philosopher's StonePřejděte až na konec mostu a nahoru, vlevo kouzlo na dveře. Doprava a hned doleva. Kouzlo na dveře. Teď na regálech hlídá kočka (paní Norisová), dole Filch. Na regálu vlevo otočte znak. Vylezte po tomto regálu, přeskákejte na druhou stranu a vejděte do vchodu. Dále doprava a dolů, kde kouzlem otevřete dveře. Je tam kniha. Save.
Dejte se doprava, znovu doprava, ze stolku vyskočte na regál. Objeví se Bezhlavý Nick. Vpravo otočte na regálu znak, vylezte po něm a přelezte zábradlí. Pokračujte doleva, vylezte si na zábradlí a přeskákejte po všech regálech. Jděte pořád za Nickem, ukazuje vám cestu. Držte se ho. Po přeskočení posledního zábradlí seběhněte dolů po schodech. Na dveře kouzlo, vlevo na druhé také. Objevíte se v místnosti se zrcadlem. Přistupte k němu, v animaci uvidíte své rodiče. Po skončení animace použijte na dveře kouzlo. Po schodech nahoru, na regál před vámi použijte kouzlo, otevře se, na konci je kniha. Save.
Na zrcadlo vlevo kouzlo, za ním je truhlice. Jděte zpět a doprava. Vpravo na dveře kouzlo. Za dveřmi vpravo přes stolek nahoru, přelezte zábradlí, doleva a doprava ke dveřím, na ně použijte kouzlo. Přeskákejte přes trámy před vámi, na konci seskočte. Jděte doleva, přemístěte krychli do otvoru za ohrádkou. Zpět a doprava, přemístěte takto druhou krychli. Totéž udělejte na druhé staně. Zvednou se tak těžká závaží před dveřmi zadního vchodu. Jděte směrem k nim, objeví se Protiva, který vyleká paní Norisovou. Rozbitím nádoby vpravo ji vylekejte také, utíkejte k zadnímu vchodu a projděte jím. Uvidíte ze země vystoupit Ronovy bratry, jděte k nim. Sjedete s nimi do podzemí, tam s nimi vyměníte vaše fazolky za kartu. Vraťte se k výtahu, vyjeďte zpět na povrch. Nahoře seběhněte ze schodů. Animace. Konec levelu.


KAPITOLA V

Level 1 – Fluffy
Vydáte se spolu s Hermionou a Ronym hledat Kámen mudrců. Po animaci jděte dopředu, je tam kniha. Save.
Vpravo je truhlice. Následujte své přátele. Za dveřmi je slyšet hrozné vrčení. Je to tříhlavý pes Chloupek. Musíte flétnou uspat postupně jeho tři hlavy. Je nutné se rychle přesunovat od jedné jeho hlavy k jiné tak, abyste měli všechny tři hlavy spící zároveň. Chce to trpělivost, ale jde to. Jakmile se vám to povede, pes trvale usne. Prostřednictvím animace se všichni tři ocitnete v dalším levelu. Konec levelu.

Level 2 - Devil´s Snare
Musíte vysvobodit Hermionu a Ronyho z Ďáblových osidel. Na osidla zaměřujte kouzlo tak dlouho, dokud je všechna nezničíte a neosvobodíte své kamarády. Až se vám to podaří, animace vás přivede do dalšího levelu. Konec levelu.

Level 3 - Winged Keys
Musíte chytit okřídlený klíč. Technika chytání je stejná, jako ve Famfrpálu. Jakmile klíč chytíte, animací se přes dveře dostanete do dalšího levelu. Konec levelu.

Level 4 – Chess
Zde musíte na šachovnici vyhrát nad šachovými figurkami. Na začátku si postupte o jedno políčko dopředu. Musíte donutit figurky, aby se pobily samy. Ukáže se vám ohrazené políčko, které mění svoji polohu na šachovnici. Můžete na ně vstoupit jedině tehdy, když mezi vámi a šachovou figurkou zůstane prázdné pole, jinak figurka skolí vás. Až se figurky mezi sebou pobijí, animace vás přenese do dalšího levelu. Konec levelu.

Level 5 - Volde Mord
Harry Potter & The Philosopher's StonePřed vámi je kniha. Save.
Před sebou spatříte šest baněk naplněných tekutinou. V jedné je životabudič, v ostatních jed. Pětkrát po sobě musíte vybrat tu správnou. Po prvé vyberte tu, z které se kouří. Nyní se baňky začnou přemisťovat, musíte si tu svoji hlídat. Pokaždé na ni sešlete kouzlo, když si ji uhlídáte, pochválí vás Hermiona, že jste si vybrali správně. Nyní projděte kouřem a posilněni žabkami z truhlice vpravo se dejte vlevo. Před vámi je kniha. Save.
Přeskákejte po plošinkách až na pevnou zem a vlevo vejděte do dveří. S podivem zjistíte, že ten, kdo chce ukrást Kámen mudrců, je sám profesor Quirrel, který vás teď ovšem chce zabít. Musíte se dobře krýt, protože na vás útočí svým kouzlem, které vás zraňuje. Vaším úkolem je přesunout velký kvádr a menší krychli až pod zeď, na které stojí profesor. Při tlačení těchto kamenů, používáním svého kouzla, využívejte výstupků v podlaze, neboť profesor vám vrací kameny zpět svým kouzlem. Když se vám podaří kameny pod zeď umístit, vylezte po nich nahoru k profesorovi. To ho značně rozčílí a uteče dále. Před vámi je kniha. Save.
Přistupte k zrcadlu, profesor chce zpět Kámen mudrců. Protože vy ho nevydáte, čeká vás velmi těžký boj. Schovávejte se za vysoké kvádry, ty se dají na profesora vaším kouzlem i převrátit, ale hlavně na něho používejte své kouzlo přes zrcadlo uprostřed, což mu odebírá hodně energie. Uhýbejte do stran a své útoky neustále opakujte. Mějte trpělivost, je to hodně těžké, ale určitě ho porazíte. Po jeho smrti se v závěrečné animaci dozvíte, jak to všechno dopadlo a na co potřebovali Ronovi bratři tolik fazolek.

Autor:
Témata: Socha
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 1

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Náhle zemřel zpěvák Maxim Turbulenc Daniel Vali, bylo mu 53 let

Ve věku 53 let zemřel zpěvák skupiny Maxim Turbulenc Daniel Vali. Letos by se svou kapelou oslavil 30 let na scéně....

Vykrojené trikoty budí emoce. Olympijská kolekce Nike je prý sexistická

Velkou kritiku vyvolala kolekce, kterou pro olympijský tým amerických atletek navrhla značka Nike. Pozornost vzbudily...

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by použil tester, nebo...

Charlotte spí na Hlaváku mezi feťáky, dluží spoustě lidí, říká matka Štikové

Charlotte Štiková (27) před rokem oznámila, že zhubla šedesát kilo. Na aktuálních fotkách, které sdílela na Instagramu...

Ve StarDance zatančí Vondráčková, Paulová, hvězda Kukaček i mistryně světa

Tuzemská verze celosvětově mimořádně úspěšné soutěže StarDance britské veřejnoprávní televizní společnosti BBC se už na...