Vývojářský tým Quantic Dream odmítá sice prozradit cokoliv o ději chystané adventury Heavy Rain pro PS3, zato objasňuje stále více z gameplaye.
Jelikož šéf studia David Cage zdůrazňoval vždy takřka neomezenou možnost interakce s prostředím, nyní vše dovysvětlil, aby nedošlo k nějakému omylu. Podle jeho slov je zásadou hry používání předmětů v kontextu s dějem. Je možné tedy vzít šroubovák, ale nelze čekat, že s ním bude hrdinka chodit okolo domu a bodat do květináčů, nebo motorovou pilou rozřezávat stromy.
"Když na vás zabiják útočí, můžete šroubovák i motorovou pilu použít jako zbraň. Chceme, aby používání předmětů vyplynulo z kontextu situace. Nechceme systém jako v GTA IV, kde můžete dělat cokoliv i když je to nesmyslné, " vysvětlil Cage.
Celkem to působí logicky, protože kdybyste hráli scénu podruhé a mohli se předem vybavit výzbrojí, těžko by se podařilo udržet autenticitu, stejně jako v případě, kdyby Madison z nudy rozbíjela venku před domem zmíněné květináče. Hra pro dospělé by se změnila ve frašku.
Zdroj: vg247