Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Má malý penis, zabijte ho. Kontroverzní propagace titulu Hitman

aktualizováno 
Facebooková propagace ke hře Hitman: Absolution vyvolala vlnu nevole. Proti její existenci se totiž vyslovili zástupci herního průmyslu. A autoři projektu tak interaktivní reklamu během několika hodin stáhli.

Hlavní postavou série Hitman je Agent 47. A právě ten virtuálně popravoval uživatele Facebooku.

Ve hře bylo možné označit své přátele na sociální síti Facebook. Ti se tak po fyzickém popisu stali cílem virtuálního atentátu. Nejprve však bylo třeba přiblížit nějaké vlastnosti dané osoby.

U mužských přátel tak bylo možné zvolit například, že je zrzek, má "hnusné vlasy" nebo malý penis. A ženu šlo popsat například jako osobu s chlupatýma nohama či malými ňadry. Následně se volil důvod popravy. Třeba ten, že daný kamarád nepříjemně zapáchá.

Když se pak onen přítel přihlásil na Facebook, mohl na své zdi zhlédnout speciální video. V tom se mísí jeho fotky a informace z Facebooku se záběry Agenta 47 ze hry Hitman, který uživatele popravuje.

Vypravěč ve videu zmiňuje, jak lze cíl rozpoznat. "Identifikovatelný podle ... hnusných vlasů," slyšeli například někteří lidé.

Špatná reklama

"Jak si někdo mohl myslet, že je to dobrý nápad?" ptá se například návrhář Jos Hendriks ze společnosti BioWare. Takovou propagaci zpochybňuje také komunitní manažerka Sarh Wellocková, která na Twitteru napsala: "Je vážně i špatná reklama reklamou?"

Společnost Squre Enix pak pro britský server Eurogamer.net zaslala omluvné vyjádření: "Tato aplikace byla veliký omyl a na základě zpětné vazby od komunity jsme se rozhodli ji rychle a zcela odstranit."

"Za jakékoliv pohoršení se omlouváme," dodává se v prohlášení firmy.

Autor:




Nejčtenější

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Další z rubriky

Magic: The Gathering
Kartičky Magic: The Gathering mají nové logo, změna je výrazná

Ikonická a stále velmi populární karetní hra Magic: The Gathering změnila logo. A je to největší změna za dobu existence značky.   celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Clash Royale
V Clash Royale je nový režim, zmizely však truhly zdarma

Vyšla dosud největší obsahová aktualizace mobilní pay 2 win strategie Clash Royale.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.