Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hitman: Contracts – návod, díl I.

  12:00aktualizováno  10. září 1:17
Nedaří se vám zbavit přezdívky „masový vrah“? Chcete zakusit slastný pocit ze skvěle odvedené práce? V tom případě je právě pro vás určen náš stručný a jasný návod. Silent Assassin rating zaručen.

Hitman: Contracts 1. ASYLUM AFTERMATH
Vezměte mrtvému klíč od auta a rozběhněte se úrovní k výtahu. Vyjeďte do druhého podlaží (2nd floor), odhoďte všechny zbraně a převlečte se do oděvu blázna, ležícího u dveří zdviže. Projděte dvojkřídlými dveřmi na protější straně, v hale obejděte příslušníky jednotky SWAT a dveřmi nalevo vstupte do chodby. Rozutíkejte se na její pravý konec a dejte přitom pozor na blázna potulujícího se v patře. Na konci chodby seběhněte schodištěm k ozbrojené hlídce, projděte opatrně k dvojkřídlým dveřím a za nimi vstupte do místnosti s personálem vchodem, nad nímž svítí zelené světlo. Uvniř pokoje vyčkejte, až hlídkující příslušník SWAT opustí prostor a v jeho stopách vyjděte po točitých schůdcích vzhůru, do haly s dvojicí dveří. Otevřete dřevěné dveře za rohem, projděte proskleným vchodem na terasu a slezte po žebříku k automobilu. Nasedněte do něj a ujíždějte pryč.

2. THE MEAT KING'S PARTY
Převlečte se do oděvu omráčeného řezníka, vyběhněte z náklaďáku a tlačítkem nalevo od zavřete dveře. Odhoďte všechny zbraně a ponechte si pouze řeznický hák. Přeběhněte ke vchodu do jatek a absolvujte bezpečnostní prohlídku. Poté vejděte do objektu a rozběhněte se rovně do sousední haly, kde zabočte vlevo – ke schodišti. Vyběhněte do vyššího poschodí a Hitman: Contracts přistupte ke dveřím napravo. V prostoru za nimi se pohybuje hlídkující „řezník“. V okamžiku, kdy se bude nacházet v jižně položené místnosti, se rozběhněte skrze vchod do severní části lokace, kde naleznete mrtvou dceru svého klienta. Seberte ze země paži oběti a rychle se vraťte zpět do přízemí dříve, než vás „řezník“ zpozoruje. Přesuňte se na jižní okraj oblasti a v prostoru s probíhající párty promluvte s barmanem. Chodbou vedoucí odtud na sever projděte do kuchyně (první dveře napravo) a počkejte, až se zde objeví vrchní kuchtík. Jakmile připraví porci masa, pošle vás k vašemu prvnímu cíli – Sturrockovi. Seberte připravený tác s pečení a vydejte se s ním ke schodišti na jihozápadě. Za schodištěm, v rohu u zdi, pusťte tác na zem, vyndejte řeznický hák a schovejte ho do pečeně (place meat hook). S tácem v rukou pak vystoupejte po schodech k hlídce, která provede bezpečnostní kontrolu. Po prohlídce běžte do místnosti napravo a vchodem po vaší levici vejděte do apartmá S turrocka. Stiskněte spínač na sloupu vlevo od vchodu, čímž zatáhnete rolety (pull curtains). Až Sturrockovy kočičky odejdou, za stěnou nepozorovaně vytáhněte hák ze skrýše a hned ho schovejte. Podejte pečeni nenažranému mafiánovi a ve chvíli, kdy se do ní pustí, uchopte řeznický hák a ... Když budete se Sturrockem hotovi, schovejte hák do kapsy a vraťte se ke kuchyni v přízemí. Proběhněte okolo kuchyňských dveří dál na sever a v následující chodbě vejděte dveřmi napravo do šaten. Seberte z lavice oblek nosiče opia a v tomto novém přestrojení jděte k dříve již navštívenému baru. Z pultu seberte dýmku (opium Hitman: Contracts pipe) a počkejte, až se váš další cíl – Lawyer bude nacházet v jedné z kuřáckých kójí. Vejděte pak dovnitř a položte dýmku na stolek u postele. V okamžiku, kdy se pro ní nahne, vytáhněte hák a praštěte ho. Seberte rychle omráčenému mafiánovi pistoli s tlumičem a zastřelte jej. Schovejte zbraň, vraťte se do kuchyně a přes trojici dveří, směrem na východ, se přesuňte k venku stojícím kamiónům. Pak už stačí jen pokusit se do jednoho z nich nasednout.

3. BJARCKOV BOMB
Zůstaňte v úkrytu, dokud do nákladového prostoru nevstoupí vykladač. Jakmile uchopí na zemi ležící krabici, rozběhněte se k němu s injekční stříkačkou v ruce a „uspěte ho“. Odtáhněte civilistu z dohledu, převlečte se do jeho oděvu, odhoďte zbraně a přeutíkejte do budovy na severu od letadla. Uvnitř, v kuchyni nalevo, si promluvte s vaší spojkou a po rozhovoru nalejte do poblíž ležící polévky projímadlo (laxative), které naleznete na kuchyňském stole. Vraťte se do vstupní haly, vyhněte se hlídce a seberte vzadu u kamen pohrabáč (fire poker). Vstupte dveřmi napravo na toalety a u zdi za dveřmi počkejte, až si přijde ulevit „otrávený“ Fabian Fuchs. Ve chvíli, kdy bude konat potřebu, jej přetáhněte pohrabáčem. Odhoďte pohrabáč, seberte mrtvému šaty a v novém přestrojení opusťte místnost. V další fázi mise vás hlídka doprovodí k Hitman: Contracts následujícímu cíli – veliteli Bjarkhovovi. Následujte vojáka ve vzdálenosti 3 – 4 kroků tak, abyste mu nedýchali na záda a ani se příliš nevzdálili. Po chvíli chůze nastupte na drezínu, pákou ji rozjeďte a ustupte na kraj, do bezpečné vzdálenosti od eskortujícího muže. Jakmile dorazíte na konec tratě, seskočte na zem a běžte k lodi, kotvící na jihu. Projděte skrze hlídku na palubu, kde vejděte do druhých dveří napravo. Vyběhněte schodištěm k místnosti s regály a za ní absolvujte bezpečnostní prohlídku. Poté vejděte dveřmi napravo za stráží do kajuty s Bjarkhovem a podstupte uvítací dialog. V okamžiku, kdy se k vám velitel otočí zády, bleskově vytáhněte škrtící strunu (fiber wire) a zbavte svět dalšího lotra. Rychle seberte ze stolu servisní klíč (master key) a druhými dveřmi opusťte kajutu. Seběhněte po schodech a po překonání několika dveří opusťte loď.

4. BELDINGFORD MANOR
Přeběhněte od člunu směrem na jih a počkejte za zdí, dokud se dvojice strážných, rozmlouvajících poblíž, neodhodlá k odchodu. V té chvíli se klidným krokem vydejte v patách strážnému, odcházejícímu na východ a následně rozutíkejte mezi křovím stezkou vedoucí k poblíž se nacházejícímu bludišti. Třetí ozbrojenec, pochodující v blízkosti bludiště by měl zrovinka odcházet takže vklouznout do labyrintu vchodem v severní zdi by neměl být velký problém. V jihovýchodním rohu naleznete padací dveře, jimiž seskočte do suterénu. Přeběhněte ke dveřím na jižním konci chodby a počkejte s okem na klíčové dírce, dokud se zprava nebude vracet hlídkující stráž. Jakmile přistoupí k protějším dveřím, rychle otevřete a zezadu do něj vražte injekci. Vezměte na sebe Hitman: Contracts padlého oděv, schodištěm na jihozápadě vyběhněte o poschodí výše a klidným krokem, bez konfrontace s procházejícími strážnými, se přesuňte ke generátoru v západní části aktuálního podlaží. Neutíkejte v blízkosti stojících ozbrojenců a vyvarujte se srážky s pohyblivými hlídkami. Až se dostanete ke generátoru, vypněte jej a vyjděte po blízkých schodech o patro výše. Ve vzdálenější místnosti napravo seberte z komody lahvičku s jedem, přeběhněte přes chodbu do koupelny a tajným vchodem vstupte do chodby za zrcadlem. To vše dříve, než se vrátí sprchující se služebná. Na opačném konci tajné chodby mrkněte do klíčové dírky (v lehčím profilu na mapu) a vyčkejte chvíle, kdy bude Belingford opouštět místnost. Vstupte a plíživě obejděte jeho postel, na níž leží skromně oblečená hosteska. Nalijte jed do mléka na nočním stolku a tiše se vraťte do úkrytu. Přibližně půl minuty po návratu Belingforda si můžete udělat zářez na pažbě. Neslyšně se přesuňte přes pokoj mrtvého Belingforda do místnosti na východě a projděte tajnými dvířky v regálech napravo. Po žebříku, který se zde nachází, vyšplhejte vzhůru, projděte dvojicí dveří k točitému schodišti na severovýchodě a sejděte po něm o poschodí níže. Klidným krokem přejděte – naokolo – k točitému schodišti na jihovýchodě a seběhněte do sklepení, kde otravte sud s vínem. Stejnou cestou, kterou jste přišli, se vraťte na severovýchodní točité schodiště. Vyběhněte do vyššího patra, v severovýchodním apartmá opatrně seberte oblek, povalující se u postele (aniž byste vzbudili spícího muže) a opusťte dům. Přesuňte se prostranstvím k budově na západě a proklouzněte do její zadní části, kde za vchodovými dveřmi vyřaďte z provozu satelitní vysílání. Nenápadně navštivte místnost stráží (kvůli vypnutému satelitu budou mimo) a seberte ze stolu klíč od stájí, nacházejících se v jižní části objektu. Zde naleznete v jednom z kotců vězněného Gileba Northcotta. Osvoboďte ho a velmi opatrně se vraťte ke člunu.

Hitman: Contracts 5. RENDEZVOUS IN ROTTERDAM
Proběhněte dvojicí dveří směrem na sever a odhazujíce zbraně se rozutíkejte ulicí na sever. Vběhněte do úzké uličky po vaší levici (před severním koncem ulice) a na jejím konci uspěte injekcí u sloupu postávajícího reportéra. Odtáhněte bezvládného muže do uličky, seberte mu šaty a obálku s penězi (envelope). Utíkejte ulicí na jih a přibližně v půli cesty se zastavte u branky po vaší levici. Po chvíli se branka otevře, takže budete moci vstoupit do areálu místního gangu. Po bezpečnostní prohlídce projděte podél strážnice na sever a vejděte přes rampu do přilehlé budovy. Přesuňte se na východ do rozlehlé místnosti s barem a promluvte si s barmanem – Bartenderem. Jakmile obdržíte VIP kartu, následujte Bartendera k šéfovi. Až Rutgertu Van Leuvenovi předáte obálku s penězi, běžte za jeho záda a ve chvíli, kdy se rozhodne otevřít trezor, jej odstraňte pomocí škrtící struny. Seberte mrtvému kombinaci k trezoru, otevřete sejf a seberte z něj inkriminované fotografie. Sestupte pak schodištěm do podzemí a vyhýbajíce se strážím, se přesuňte do severozápadní místnosti, v níž naleznete neúspěšného detektiva Klaase Tellera. Aktivací spínače na stěně ukončete jeho trápení a rychle – opět nepozorovaně – vyběhněte do druhého nadzemního podlaží. Přes místnost v severozápadním rohu poschodí vyjděte na střechu a po žebříku u vchodu slezte ke dveřím v přízemí. V rychlosti proběhněte ke strážnici a pak dál, až na severní konec ulice.

Pokračování příště...

Autor:


Nejčtenější

Revoluční rok 1998 ve hrách. Zvolte tu nejlepší

Nejlepší hry roku 1998

Rok 1998 byl pro hry mimořádně požehnaný. Kromě toho, že vznikl Bonusweb, vyšla celá řada her, které dodnes platí za...

Konec dohadů. Unreal, nebo Quake?

Střílečka Quake je šestnáct let stará a stále září.

Pokud byste si museli vybrat, dáváte, případně dávali jste přednost značce Quake, nebo raději konkurenci v podobě...



Hry a porno generují největší příjmy z virtuální reality

Pornografická videa v VR

Největším motorem v oblasti virtuální reality jsou hry a porno videa. Vyplývá to z úniků dat Valve a analýzy...

Lepší než GTA? Ohlédnutí za prvním dílem Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

Původní Red Dead Redemption patřilo s přehledem k nejlepším hrám minulé generace konzolí. Cenami ověnčená kovbojka...

Vynikající střílečka Insurgency je dočasně zdarma

Insurgency

Multiplayerová střílečka Insuregncy dostane 18. září nepřímé pokračování nazvané Sandstorm. Aby její autoři zvětšili...

Další z rubriky

RECENZE: Hearthstone: The Boomsday Project láká na mechy a spíš nudí

Hearthstone: The Boomsday Project

S The Boomsday Project slaví návrat mechové a nové klíčové slovo Magnetic upravuje dynamiku hry i prostor pro...

RECENZE: Far Cry 5 ve Vietnamu jde cestou Ramba, tiché zabíjení netřeba

Far Cry 5: Hours of Darkness

Hours of Darkness je první placené rozšíření střílečky Far Cry 5. Jako jednohubka na dvě až tři hodiny svůj účel splní....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!



Najdete na iDNES.cz