Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Horké Léto 2

  11:36aktualizováno  10. ledna 2001 11:44
Pokud nevíte kde hledat vzácného Purpurového salamandra nebo jak zastřelit banditu Jednookého Dinga, vězte, že tento návod na Horké Léto 2 vám v každém zákysu spolehlivě poradí.
Horké Léto 2
Pokud nevíte kde hledat vzácného Purpurového salamandra nebo jak zastřelit banditu Jednookého Dinga, tak tenhle návod vám spolehlivě poradí.

Indiánská osada:

  • V šamanově stanu nejdříve klikněte na klavír a vyřešte první herní mezihru (musíte postupně opakovat tóny náhodně generované počítačem, celkem 8x)
  • Prozkoumejte vnitřek klavíru - naleznete nehotový náhrdelník.
  • Vyjděte ze stanu a promluvte si s ležícím indiánem Pařezem o všem možném.
  • Jděte po cestě doprava, kde seberte sekeru a promluvte si s nahluchlou indiánkou Velkou Hubou.
  • Pokračujte po cestě doprava až k tlustému Silvestrovi a promluvte si s ním o všem možném.
  • Vraťte se k šamanově stanu a cestou si ještě promluvte s Velkou Hubou o Silvestrovi.
  • Na náměstí (?) se dejte doleva, ale spodní cestou vedle ležícího Pařeza.
  • Promluvte si s němou indiánkou Velkým Uchem a pak nožíkem vydloubněte mrkev trčící z trávy napravo od indiánky.
  • Pokračujte doprava k jezírku, kde seberte malý totemek.
  • Vraťte se až do šamanova stanu a použijte totemek na automat na žvýkačky napravo.
  • Vhoďte do automatu minci, zatáhněte za páku (totemek) a seberte z podlahy vypadlou perlu.
  • Vyjděte ven a jděte k horám po cestě nalevo od stanu šamana.
  • Prozkoumejte suchý strom u cesty, pokuste se sebrat jeho větev a pak pokračujte po cestě do hor.
  • U propasti se nejdříve pokuste sebrat láhev whisky ze země a pak si promluvte s indiánem Pepíkem o všem možném (i několikrát po sobě, dokud nevyčerpáte všechna témata).
  • Seberte z hromádky za indiánem jeden kámen a vhoďte ho do propasti. Jakmile se Pepík začne smát, ukradněte mu whisku.
  • Vraťte se až před šamanův stan a ze stanu úplně napravo seberte malou kožku (jde sebrat pouze když je indián Pařez v limbu) Horké Léto 2
  • Švihněte tomahavkem po vysokém totemu, pak jděte na lokaci s uschlým stromem a seberte ze země větev.
  • Vraťte se před šamanův stan a klackem (větví) vypíchněte oko na totemu - vypadne perla, kterou seberte.
  • V inventáři máte již dvě perly, obě tedy spojte s nehotovým náhrdelníkem.
  • Probuďte spícího indiána Pařeza a promluvte si s ním o prokletí.
  • Jděte doleva za Velkým Uchem a promluvte si s ní o Silvestrovi.
  • Jděte za Silvestrem, cestou ale ještě dejte Velké Hubě náhrdelník - dostanete malý kotlík.
  • Promluvte si se Silvestrem o Velkém Uchu.
  • Vraťte se za Velkým Uchem a promluvte si s ní o Silvestrovi.
  • Všechno, co Velké Ucho řekne, tlumočte zesíleně, dokud vás nepřeruší podlý indián Pařez.
  • Jděte na náměstí a promluvte si s Pařezem o intrikách.
  • Jděte do hor za mudrcem Pepíkem a promluvte si s ním o Pařezově kletbě.
  • Vraťte se k Pařezovi a dejte mu nejdříve malý kotlík a potom whisku.
  • Po malé mezihře se vydejte ze skal k osadě, cestou ale ještě odstřelte pistolí v poušti krysu.
  • Seberte mrtvou krysu a v inventáři ji spojte s kůží sysla.
  • Jděte k Pařezovi a seberte poloprázdnou láhev whisky.
  • Jděte doleva k Velkému Uchu, promluvte si s ní a tentokrát již nerušeně tlumočte její řeč zesíleně.
  • Ještě než půjdete za Silvestrem, pokračujte po cestě doleva a doplňte láhev whisky vodou z jezírka.
  • Jděte za Silvestrem a promluvte si s ním o svatbě.
  • Jděte za Velkým Uchem a promluvte si s ní o vaření.
  • Jděte za Velkou Hubou a promluvte si s ní o jídle a potom o přísadách.
  • Dejte Velké Hubě whisky, mrkev a sysla.
  • Jděte doprava k závoře, otevřete ji a hurá do města!

    Horké Léto 2

    Městečko:

  • Před městem seberte z růžového altánku květinku a hrábě.
  • Jděte do města - uslyšíte volání, takže vejděte do modré (temné) uličky.
  • Po rozhovoru s Jimem se vraťte do temné uličky z seberte minci (ze země) a klíček (je ukrytý v levé bedně).
  • Projděte na náměstí a pokuste se vejít do bordelu (prostřední budova) - potřebujete znát heslo.
  • Promluvte si s kovbojem Murderem před bordelem o Salamandru a o Dingovi.
  • Vejděte do uličky napravo od bordelu, prozkoumejte plakátek na stěně a vejděte do šerifovy kanceláře.
  • Promluvte si s šerifovou dcerou Terkou a dejte jí kytku z inventáře.
  • Nyní již můžete sebrat z cihlové stěny klíč (ten můžete nabídnout vězni) a z nástěnky seberte potvrzení.
  • Šedou bedýnku na podlaze otevřete klíčkem a prozkoumejte ji - získáte šerifskou hvězdu a pero.
  • Vyjděte před kancelář a pokračujte doprava (ven z města) až k chatrči se satelitem.
  • Promluvte si přes okno s Jakem, hlavně se ho zeptejte na heslo.
  • Ze střechy chatrče shoďte hráběmi trochu slámy a tu pak seberte.
  • Na bláto pod špalkem se sekerou použijte šerifskou hvězdu, kterou pak v inventáři otiskněte na potvrzení. Nakonec ještě na potvrzení napište perem své jméno.
  • Vraťte se na náměstí a jděte do bordelu, kde si promluvte s bordelmámou o všem možném.
  • Sejděte po schůdcích do saloonu a promluvte si s barmanem o pokeru.
  • Jděte za Jakem (k chatrči se satelitem) a zeptejte se ho na heslo do pokeru.
  • Vraťte se do saloonu, znova si promluvte s barmanem a řekněte mu heslo ("Výroční pokerová soutěž ve Vidlákově").
  • Znova si promluvte s barmanem - pokud máte u sebe vyplněné potvrzení, dostanete svolení ke hře. Horké Léto 2
  • Znova si promluvte s barmanem - máte-li u sebe jeden dolar (ten lze opakovaně sebrat na zemi v temné uličce), bude následovat malá mezihra, ve které musíte třikrát po sobě co nejrychleji kliknout kurzorem na svoji skleničku na barpultu. Pokud vyhrajete, získáte 10 dolarů. Pokud prohrajete, skočte si do temné uličky pro další dolar a hrejte znova.
  • Opět si promluvte s barmanem - následovat bude první hra v pokeru.
  • Pokerová mezihra se řídí skutečnými pravidly pokeru, takže pokud tuto karetní hru ovládáte, jste v pohodě. Jinak doporučuji zpočátku vsadit tak 10, 15 dolarů a když bude protihráč přihazovat, vsaďte maximum, tedy 25 dolarů a ve většině případů to protihráč vzdá a výhra je vaše.
  • Po první výhře si opět promluvte s barmanem - bude následovat druhá pokerová mezihra, tentokráte okořeněná striptýzem.
  • Po druhé výhře si opět promluvte s barmanem - bude následovat poslední pokerová mezihra, tentokráte s tvrďákem Jimem. Tuto hru musíte prohrát, jinak jste mrtví.
  • Po prohře se ocitnete ve střeleckém souboji s Jimem. Jakmile bude aktivní kurzor, co nejrychleji zamiřte na Jima a vystřelte.
  • Promluvte si s Terkou o úkolech pro šerifa.
  • Vyjděte z kanceláře a vklouzněte vedle do banky, kde si promluvte s úředníkem - bude následovat první střelecká mezihra. Vaším úkolem je postřílet všech 35 lupičů. Střílíte levým myšítkem, zásobník dobíjíte pravým myšítkem.
  • Po přestřelce si znova promluvte s úředníkem a požádejte ho o úvěr - dostanete 100 dolarů.
  • Jděte do saloonu a promluvte si s barmanem.
  • Vyjděte ven na náměstí a dejte se ke stájím.
  • Prvnímu koni zprava dejte slámu a rychle seberte lano zavěšené na budce (pokud to nestihnete, další seno můžete "shrabat" z Jakovy střechy). Horké Léto 2
  • Seberte vědro a naplňte ho vodou ze studnice.
  • Jděte dál po cestě k horám a u kiosku si kupte veškeré nabízené zboží (musíte mít peníze z banky).
  • Pokračujte dále do hor, kde uvažte lano za pahýl u cesty a slezte dolů - bude následovat další střelecká mezihra.
  • Jděte do saloonu a promluvte si s barmanem o svém druhém úkolu.
  • Jděte do bordelu a promluvte si s bordelmámou Agátou o jejím problému - vaším úkolem bude odhalit zloděje šperku, který se ukrývá za jedněmi ze čtyř horních dveří. Agáta vám dá hádanku, kterou musíte sami vyřešit a pak zaklepat na každé dveře a pokládat kunčaftům Agátinu hádanku. Kdo na hádanku odpoví správně, je zloděj. (Co já vím, Agáta dává několik různých hádanek. Já jsem ve hře narazil na dvě - jednu s indiány (správná odpověď je 6) a jednu s kovboji (správná odpověď je 10)
  • Jakmile usvědčíte zloděje, jděte o tom říct Agátě o označte správné dveře.
  • Jděte do saloonu a promluvte si s barmanem o dalším úkolu.
  • Jděte na náměstí a promluvte si s číňanem stojícím před bordelem.
  • Jděte do hor na lokaci s pahýlem a velkým šutrem.
  • Použijte hrábě na šutr a do otisku pod kamenem nasypte sádru a zalejte ji vodou z kýblu.
  • Odejděte pryč, hned se zase vraťte a seberte ze země vytvrdlý otisk.
  • V inventáři použijte na otisk barvičky a výsledek dejte číňanovi na náměstí.
  • Jděte do saloonu a promluvte si s barmanem - žádné další úkoly pro vás už nemá.
  • Jděte do šerifovy kanceláře a promluvte si s Terkou o svých úspěších a potom o pokladu šerifa Bena.
  • Jděte za Jakem (k chatrči se satelitem) a promluvte si s ním o pokladu.
  • Jděte do bordelu a promluvte si s Agátou o Iglesiasovi, pak si ještě promluvte s Bětou.
  • Jděte do šerifovy kanceláře a promluvte si s vězněm o lopatě, pak mu dejte srandovní čepici - dostanete lopatu. Horké Léto 2
  • Jděte ke stájím a použijte lopatu na hromadu hnoje.
  • Seberte tajemnou knihu (deník) a v inventáři si ji dobře pročtěte.
  • Jděte do šerifovy kanceláře a promluvte si s Terkou o deníku.
  • Nyní bude následovat akční mezihra, kde musíte velmi rychle sbírat z hromádek kameny a házet je po banditech lezoucích po žebříku.

    Poušť:

  • Na poušti jděte neustále doleva až narazíte na tlupu banditů - bude následovat další střelecká mezihra.
  • Po přestřelce pokračujte doleva do hor, kde prozkoumejte krámy u skály - získáte torzo lopaty.
  • Vraťte se do pouště a jděte neustále doprava až k beduínovi.
  • Nejdříve se pokuste sebrat lano visící nad velbloudem, pak pomocí torza lopaty ulomte větev suchého stromu napravo a nakonec si promluvte s beduínem.
  • Jděte opět do hor, kde pokračujte cestičkou dál do skal až ke kamenům.
  • Použijte klacek na kámen ve tvaru vykřičníku a ten pak seberte.
  • Jděte zpět k beduínovi a kámen mu předejte.
  • Nyní již můžete sebrat kus lana visícího nad velbloudem a pomocí něj v inventáři složit z torza lopaty a klacku kompletní lopatu.
  • Jděte opět do hor a použijte lopatu na hromadu hlíny (v levé části obrazovky).
  • Prozkoumejte vykopanou bednu - získáte kompas a příručku, kterou v inventáři prozkoumejte.
  • Jděte do pouště, odkud se nyní můžete vydat dál do pouště (za horizont).
  • Jakmile se dostanete dál do pouště (na lokaci se skálou s průchodem), jděte ve směrech uvedených na příručce (sever, východ, západ, jih) - dostanete se až ke staré farmě, kde bude následoval další střelecká mezihra.

    Horké Léto 2

    Stará farma:

  • Jakmile se dostanete do farmy, seberte ze země cihlu (leží u bedny nalevo).
  • Jděte doprava a vejděte do budovy farmy.
  • Uvnitř vložte cihlu do prázdného otvoru v krbu a následně prozkoumejte otevřená dvířka - najdete klíč.
  • Klíčem odemkněte dveře napravo a vejděte do vedlejší místnosti.
  • Seberte kytku z vázy na podlaze a následně vázu prozkoumejte.
  • Vejděte do otevřeného tajného vchodu a projděte jeskyní - přepadnete přes zábradlí.
  • V jeskyni použijte lopatu na krápník a jděte dál doprava.
  • Do úst sošky stojící u dveří vložte Purpurového salamandra a vejděte do otevřených dveří...
  • Jakmile se po delší rozhovorové sekvenci objevíte v poušti, jděte opět ke staré farmě (sever, východ, západ, jih).
  • Cestou narazíte na Jednookého Dinga - jakmile budete mít příležitost, co nejrychleji ho odpráskněte.
  • Projděte farmou až do jeskyně, kde jste prve přepadli přes zábradlí.
  • Projděte dál jeskyní - narazíte na bandity a bude následovat poslední střelecká mezihra.
  • Jakmile se po přestřelce dostanete k šílenému mexičanovi, musíte jednat velmi rychle. U dveří napravo je přístroj se třemi páčkami. Vystřelte revolverem nejdříve do té prostřední a následně do pravé páčky - zbavíte se tak mexičana.
  • Seberte Purpurového salamandra a vložte ho do k ostatním soškám do otvoru v soše.
  • Nyní již nezbývá nic jiného, než projít otevřeným portálem a najít poklad...

  • Autor:




    Nejčtenější

    Wolfenstein: The New Order
    Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

    Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

    Legacy of Kain
    Bude nová hra ze série Legacy of Kain? Vývojáři něco naznačují

    Majitelé práv na dlouho opuštěnou značku Legacy of Kain začali na sociální síti sdílet obrázky upíra Raziela. Mohlo by to znamenat nový díl?  celý článek

    Watch Dogs
    KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

    Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

    Huang Wenbin při návštěvě fotbalového klubu Runcorn Linnets.
    Fanoušek cestoval přes půl světa, aby poznal oblíbený tým z fotbalové hry

    Čínský fanoušek cestoval více než 10 tisíc kilometrů ze své domoviny, aby mohl navštívit klub hrající až devátou nejvyšší fotbalovou ligu v Británii.  celý článek

    Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
    Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

    Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

    Další z rubriky

    The Orange Box
    Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

    Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

    Watch Dogs
    KOMENTÁŘ: Herní kauzy a pseudokauzy. Čemu věřit?

    Pokud pravidelně sledujete dění na herní scéně, jistě vám nebude dělat problém vybavit si nějaký prohřešek, trapas, nebo prostě „fail“, kterého se vůči...  celý článek

    Gabe Newell
    Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

    Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.