Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

HP & Vězeň z Azkabanu - návod #2

  12:00aktualizováno  9. července 4:14
Vyšlo třetí pokračování kouzelnické hry s Harry Potterem. Hrajeme i s jeho přáteli, Ronem a Hermionou, potkáme ale i obávané Mozkomory. Nevíte si ve hře rady? Přinášíme druhou část návodu.

11. Výuka kouzla Glacius
Teď se tedy jako Harry Potter musíte naučit ovládat zaříkací kouzelné formule. Po úvodní animaci sejděte dolů po schodech, kde musíte zlikvidovat ohnivého amazonského salamandra, vyznačuje se tím, že plive nejen oheň, kterému se musíte vyhýbat, ale zlikvidovat je nutno i zdroj ohně samotný, jinak se z něj narodí další nový salamandr. Jakmile ho kouzlem zničíte, zakouzlete i oheň, z něj vypadne karta, seberte ji, pokračujte doleva, zmrazte vodopád, poté co spadne zábradlí, dejte se vpravo a jste na klouzačce, je to ledový tobogán. Sjeďte po něm až dolů, cestou sbírejte fazolky a ostatní dobroty, dole si přeskočte na druhou stranu, hru si uložte. Aktivujte plochu na podlaze, odrazte se a přeskočíte si tak k dalším dvěma salamandrům, které zlikvidujte i s jejich ohni. Zlikvidujte šotky, z vázy vyberte fazolky, vlevo je tajný úkryt, vyberte truhlici. Aktivujte plochu v podlaze, odrazte se, v letu poberte fazolky a kartu a už si to po ledovém tobogánu uhánějte dolů. Po cestě pokud možno sbírejte všechny dobroty, při seskoku musíte sebrat další kartu, jakmile dopadnete dolů, pobijte bazilišky. Sejděte dolů po točitých schodech, sbírejte fazolky, na konci vlevo upalte zámek u dveří, je to další tajný úkryt, důkladně vyberte truhlici. Vraťte se ven, aktivujte podlažní plochu a vyskočte si pro kartu. Znovu se budete řítit po ledovici, seskočíte si mezi dva salamandry, zlikvidujte je i jejich ohně, otevřeli jste si branky před vámi. Po schodech vyjděte nahoru, oberte oba rytíře o fazolky, tak vyjede karta, kterou samozřejmě seberte, uložte si hru.

Zakouzlete plochu v podlaze, přeskočte si na další ledovou skluzavku, na rozdvojce se dejte vpravo, narazíte na další kartu, sbírejte dobroty, na konci se hra uloží. Postřílejte bazilišky, tak se vám otevře cesta dál, sejděte po schodech, slupněte žabku, přes knihu hru opět uložte. Pokračujte doleva, zlikvidujte salamandra a jeho oheň, zakouzlete obraz vlevo, otevřete si tak další tajný úkryt, vyberte tam truhlici. Zakouzlete plochu na podlaze, vyskočte si nahoru, lávky se přetočí, vyberte truhlu, vyjděte ven a pokračujte rovně na druhou stranu, zničte oheň i salamandra, seberte žabku. Aktivujte odrazovou plošku, doskočíte k další truhlici, vyberte ji, tak se znovu otočí lávky. Vyjděte ven, nyní odbočte doprava, rozběhněte se a přeskočte si na druhou stranu, kde zlikvidujte všechny šotky, tak se vám otevřou dveře dál. Aktivujte plochu v podlaze, tak si doskočíte pro další kartu, vpravo vyberte truhlici, vlevo zakouzlete obraz, za ním je tajná skrýš, vyberte truhlici a uložte si hru. Vpravo zmrazte vodopád a znovu pokračujte klouzáním dolů po ledovici, na rozcestí odbočte doprava, připravte se na výskok pro kartu a dole přistanete u poslední karty, seberte ji, teď se znovu vyřádíte v místnosti s bonusy. Poté co v ní skončíte, sejdete se opět s kamarády, vydejte se k rytíři. Spustí se animace, Ron najde svoji Prašivku, ocitnete se v zahradě, Hagrid však nikde není (že by Draco Malfoy splnil své výhružky?), vyslovíte o něj obavy, málem doplatíte na vrbu mlátičku a nejhůře dopadne Ron, kterého unese vlk. Po skončení animace se ocitnete s Hermionou před začátkem další části, musíte zachránit Rona.

12. Tunel ke Chroptící chýši
Víte tedy, co vás čeká, takže seběhněte dolů po schodech, společně zlikvidujte zakletého kostlivce, vlevo z lebky vyberte fazolky, o kousek dál vlevo z vázy další, vstupte do tunelu, opět seběhněte dolů po schodech, hned pod schody vpravo jsou v lebce další fazolky. Zlikvidujte kostlivce, vpravo z vázy vyberte dýně, vlevo za lebkou je tajný úkryt, přeskočte mezeru, vybrakujte truhly a vraťte se zpět k Hermioně. Pokračujte dál doleva, napravo rozstřelte dva zámky, posbírejte žabky a hru si uložte. Sejděte dolů po schodech, vstupte do tunelu, vlevo vyberte obsah truhly, vpravo společně zakouzlete dva znaky Harry Potter & Vězeň z Azkabanu , odsunete tak kamenný blok, zlikvidujte další kostlivce. Po kamenných kvádrech vyskákejte nahoru, vyberte truhlici vpravo, pokračujte po schodech nahoru, u dveří společně upalte zámky, uvnitř musíte sami jako Harry zlikvidovat tři hnízda salamandrů i s jejich ohni, neboť Hermiona kouzlo Glacius neovládá. Nyní společně zlikvidujte kostlivce, hru si raději hned uložte, pak vlevo vyberte dvě truhlice. U mříží upalte zámky, pod mříží projděte vpřed, pokuste se sebrat žabku a dýni, ale Harry se propadne dolů. Nyní ho tedy musíte jít jako Hermiona hledat, projděte tudíž tunelem, vpravo aktivujte dráčka, proleťte ohnivou koulí a zapalte ohně u tří podstavců s plechovým drakem. Vyjely vám tak plošinky, po kterých se dostanete dál, nejdříve však ještě pošlete dráčka do tajného úkrytu vlevo, kde v šachtě vletu vysbírejte všechny dobroty.

Teprve potom se za Hermionu přeskákejte k protější dveřím se dvěma zámky, sami je neotevřete, navíc za vámi zapadne mříž a jste uvězněni. Hra se přepne na Harryho, seberte tudíž žabku a hru si uložte, před tím ještě vlevo vyberte truhlici, z lebky vpravo vyberte dýně, vlevo zmrazte vodopád a už si to fofrem uhánějte po zledovatělém tobogánu při současném sbírání fazolek dolů, tam vyberte truhlici. Seberte dýně, pak aktivujte plochu v podlaze, přenesete se tak o patro výš, oběhněte ho dokola a posbírejte dobroty. Zakouzlete další plošinu, přesunete se znovu o patro výš, ve výklencích zakouzlete lebky, otevře se vám tak tajný úkryt, vyberte truhlici. Pak zakouzlete plochu v podlaze, přeskočíte si tak do posledního patra, hru si uložte. Zakouzlete lebku, poberte dobroty i ty po obvodové římse, vyjděte po schodech nahoru, vyberte truhlici, vlevo zakouzlete znak a tak se setkáte s Hermionou. Nyní už můžete společně upálit zámky u dveří, projděte dveřmi, nyní musíte spolu zlikvidovat několik kostlivců, teprve potom můžete pokračovat dál, ale dalších kostlivců si nevšímejte, utíkejte až dopředu ke knize, kde si hru uložte. Zakouzlete truhlici, získáte tak mimo jiných dobrot i žabky, nyní se teprve vraťte o kousek zpět a zabijte kostlivce, tak se vám otevře cesta dál, vyberte ještě i lebku. Po krátké animaci se ocitnete v rozsáhlé místnosti, nyní je řada na Hermioně. Nejdříve vyberte truhlice u obvodových zdí, opět musíte zlikvidovat několik koster, pak posuňte pravý blok schodů k těm prostředním a přesuňte doprostřed i levý blok schodů, objeví se opět kostlivci, které pobijte. Vydejte se po vámi vytvořených souvislých schodech nahoru, seberte kartu a projděte dveřmi, teď dostanou události rychlý a velice překvapivý spád.

13. Obrana Siriuse před Mozkomory
Nejdříve zjistíte, že Prašivka není krysa, ale hledaný Sirius Black, který ale nemá se smrtí Harryho rodičů nic společného. Z profesora Lupina se vyklube vlkodlak, to je ten pravý viník, oba dva se pustí spolu do boje, vlkodlak však Siria napadne a ten zůstane bezbranně ležet, sešle na něj Mozkomory, takže teď jako Harry známým kouzlem musíte Siria zachránit. Obklopí vás početný houfec Mozkomorů, jak je likvidovat jste se naučili ve výuce kouzel na Bubácích, takže je likvidujte tak, aby se některý z nich nedostal do vaší blízkosti, což znamená, že se musíte neustále otáčet po celém obvodu kruhu a ničit vždy ty, kteří jsou k vám nejblíže. Pokud to po určitou dobu zvládnete, v animaci se stejně dostanete do spárů jednoho z nich, spatříte však na chvíli domnělou tvář vašeho otce a budete zachráněni. Od profesora v animaci se pak dozvíte, že Sirius je uvězněn vlkodlakem Lupinem v černé věži, hrozí mu smrt, vysvobodit ho lze jedině tak, že mu pomůžete k útěku letem na Klofanovi, ale i ten je uvězněn v jiné věži, času je však málo. Dozvíte se také, že Ron s vámi zatím nemůže, neboť se zotavuje z přestálého šoku, naštěstí si Hermiona vzpomene, že má obraceč času, který tedy použije, je to jediná možnost k osvobození Klofana a tak i k záchraně Siria, takže se do toho pusťte.

14. Záchrana Klofana
Dejte se tudíž dopředu k bráně, nahoře ve věži spatříte uvězněného Klofana, Hermiona si stoupne na dřevěnou podlážku, vy zakouzlete znak na zdi, objeví se odrážecí plocha, aktivujte ji tedy, odrazte se, dopadnete na druhou podlážku a váhou těla sjedete na ní dolů, čímž ovšem Hermiona vyjede naopak nahoru, ocitne se tak v místnosti, kde zjistí, že je uzamčena. Uložte si tedy hru, aktivujte dráčka, horní otevřenou polovinou brány s ním vylétněte na nádvoří, v letu posbírejte všechny dobroty a proleťte ohnivou koulí, pak zapalte oheň na podstavci u plechového draka.

Tak jste sice otevřeli další bránu, ale Harry jí projít nemůže, brána je příliš vysoko. Vlétněte tudíž s dráčkem do takto otevřené místnosti, posbírejte dobroty na hambálkách, u podstavce železného draka zapalte oheň, tak jste Harrymu na nádvoří dole otevřeli dveře. Vejděte dovnitř, tam pobijte šotky, vyberte vázu, na druhém konci místnosti použijte odkrytou odrazovou plošku, přenesete se výš, kde si hru uložte. Seberte žabku a odlehčete truhlici od dobrot, zakouzlete znak ve zdi, vpravo se vám objeví další odrazová plošinka. Odrazte se od ní a tak si přes další dvě stejné plošiny na vížkách přeskákejte do místnosti k Hermioně, uložte si hru. Teď můžete společně upálit zámky u vrat, v místnosti zlikvidujte bazilišky, poberte dobroty, ve váze najdete kartu. Zakouzlete králíčka, pošlete ho do nory, seskakujte stále níž, sbírejte po cestě všechny dobroty, dole se zakousněte do hromádky hlíny, teď jste si nahoře otevřeli dveře do další místnosti. V ní seberte žabku, vyberte obsah truhlice, společně zakouzlete znaky na zdi, v podlaze se objeví nová odrazová plošina. Odrazte se, přelétnete nahoru k mříži v podlaze, Hermiona za vámi přilétne sama, vyprázdněte vázy a společně upalte zámky od mříží, v animaci oba nasednete na Klofana a odletíte do tmy, hra se uloží.

15. Poslední souboj s Mozkomory
Po mezipřistání bude Harry zvědavý, co je se Siriusem a také bude chtít vědět, kdo ho zachránil v prvním souboji s Mozkmory, vydá se tedy na místo prvního souboje. Uvidíte před sebou první souboj a tak zjistíte, že díky obraceči času to nebyl váš otec, kdo vás na poslední chvíli zachránil, ale že jste to byli vy sami, tedy Harry. Nyní tedy budete muset vyhrát v boji s Mozkomory sami v reále. Je tedy nutné správně používat kouzlo a volit dokonalou taktiku. Jelikož Mozkomoři vás obstoupili po celém obvodu, jste tedy dokonale uzavřeni v jejich kruhu, musíte držet kouzlo stále zapnuté tlačítkem myši a při tom se pořád otáčet dokola, jakmile se ukáže na některém Mozkomorovi bílá značka aktivace kouzla, je to ten, který je vám nejblíže a nejvíce vás tudíž ohrožuje, na něj použijte kouzlo (pusťte tlačítko myši v okamžiku, kdy bílý kruh na vaši čarodějnické hůlce je kousek za prostředkem hůlky, tehdy je kouzlo nejsilnější a nejúčinnější Harry Potter & Vězeň z Azkabanu , tak ho usmrtíte. Takto tedy musíte vydržet úspěšně bojovat do té doby, kdy se třikrát po sobě zablýskne, tak spustíte, aniž byste věděli jak další kouzlo, které přivolá vašeho zachránce, tedy bílého jelena Patrona, na kterém si přeletíte zpět k Hermioně. V další animaci potom oba na Klofanovi odletíte do věže, kde je za mřížemi uvězněn nevinný Sirius, který na Klofanovi odletí do bezpečí..

16. Den závěrečných zkoušek
Teď se tedy ukáže, co všechno a v jaké míře jste se doposud naučili, nastal den pravdy. Ocitnete se zpět ve škole v přízemí, kde se všichni podivují nad tím, jak se povedlo Siriusovi utéci, no vy jim to samozřejmě vysvětlovat nebudete, ostatně na to není ani čas, nastalo totiž období závěrečných zkoušek, takže i když máte obavy z výsledku zkoušek, vydejte se do třetího patra, kde na Rona čeká závěrečná zkouška z kouzla Carpe Retractum.

17. Závěrečná zkouška z kouzla Carpe Retractum (za Rona)
Nejdříve si tedy raději přejděte znovu do obchodu bratří Weasleyových, měli byste mít nyní tolik fazolek, že byste měli skoupit vše, kromě jediné poslední karty, která je neprodejná, na tu přijde později. Pokud nemáte dostatek koláčků a dýní, kupujte je za fazolky, tak skoupíte bratrům všechny jejich zásoby.

Nyní se můžete tedy vydat do třetího patra na závěrečnou zkoušku za Rona. Zavěste se tedy na modrý kruh, pak na další pod vámi, vyberte truhlici a po dalších kruzích se vytáhněte až nahoru. Zde se přeneste na další modrý kruh, seberte první kartu a za věste se na modrý kruh v chodbě. Odtud se přetáhněte dál, zakouzlete jednu z modrých neaktivních koulí, zavěšte se, seskočte k rytíři, vyberte z něj fazolky, seskočte dolů ke knize a hru si uložte. Vstupte dovnitř, pobijte kostlivce, seberte kartu, vyberte obě truhlice, zakouzlete obraz, aktivujte odrazovou plošinu, odrazte se, přeskočte o patro výš. V rytířích jsou žabky, vyberte i truhlice, nyní si musíte po obvodové zdi střídavě po plošinkách s fazolkami přeskákat na druhou stranu, kde vejděte dovnitř, aktivujte odrazovou plošinu, máte třetí kartu. Vyskočte ven, přeskočte si na druhou stranu, vejděte do chodby, projděte dveřmi, teď musíte zahnat do pastí čtyři ohnivé kraby. Oberte rytíře i obraz o fazolky, pokračujte doleva, seberte další kartu, jděte vpřed. Zde seberte dalším dvěma rytířům jejich poklady, vyjděte na terásku a použijte dvakrát po sobě kouzlo na znak na zdi, tak si vpravo otevřete mříže. Po otáčejících se lamelách si obratně přeskákejte až na tu poslední, z ní zavčas zakouzlete znak na zdi před vámi, přetáhněte se přes modrý kruh. Seskočte dolů, pobijte šotky, vyberte truhlice, vstupte do sloupu, aktivujte znak, pak si zakouzlete odrazovou plošinu a přeneste se zpět nahoru. Nechoďte k poslední kartě, kterou vidíte za mřížemi, ale dejte se na druhou stranu, seskočte dolů, pobijte kostlivce, aktivujte odrazovou plochu a vyskočte si nahoru. Nyní si přes plošiny přeskákejte až na druhou stranu, seberte poslední kartu a budete pochváleni, splnili jste závěrečnou zkoušku na 100 %, tedy na výbornou.

18. Závěrečná zkouška z kouzla Draconifors - Lapifors (za Hermionu)
Takže jste se automaticky přenesli do dalších závěrečných zkoušek a můžete začít. Aktivujte králíčka, nechejte ho prokousat se všemi norami a zahrabat ho na všech hromádkách hlíny. Aktivujte plošku před vámi, která se vám díky králíčkovi otevřela, přeneste se na druhou stranu. Vyberte vázy, skolte plísňáčka, aktivujte další plochu v podlaze, přeneste se dál. Zlikvidujte plísňáka, aktivujte plošku v podlaze a vyskočte si nahoru, kde seberte kartu, uložte si hru. Nyní použijte kouzlo na rytíře v pořadí 1.vzadu vpravo, 2.vzadu vlevo, 3.vpředu vpravo a nakonec levý vpředu Harry Potter & Vězeň z Azkabanu , tak se otevře mříž v podlaze, seberte kartu a dýně. Upalte zámek a projděte dveřmi, uložte si hru. Pak si postupně stoupněte na výstupky v podlaze, jakmile se na zdi objeví znak, zakouzlete ho. Jakmile to učiníte u všech, vyjede dráček, zakouzlete ho a proleťte ohnivou koulí, na zdi za vámi zapalte oheň u železného draka, otevřeli jste si cestu dál. Nyní budou vaše úkoly limitovány, časomíru máte vpravo nahoře na vaší obrazovce, vždy když projdete určenou trasu, limit se vám prodlouží. Zčásti choďte, zčásti létejte a pokračujte vpřed, odbočte vlevo, vzlétněte nahoru a zapalte oheň u draka, otevřeli jste si první mříž s druhou kartou. Pokračujte vpřed, tak se dostanete až ke zdem, prolétněte přes ně, pokračujte dál, přelétněte zavírající se zdi, mezerou v podlaze vylétněte dvakrát nahoru a vleťte do dalšího otvoru. V místnosti zapalte oheň u draka, tak jste otevřeli mříž u třetí karty, vraťte se zpět, proleťte první mezerou v podlaze, pak na druhou stranu, vklouzněte do otvoru dole, proleťte kolem pohybujících se zdí až na konec, tam zapalte oheň u draka, máte otevřenu další mříž a čtvrtou kartu. Teď může Hermiona dole posbírat karty, projít dveřmi a sebrat poslední kartu, zkoušky jste tudíž složili opět do posledního puntíku, tedy na výbornou.

19. Závěrečná zkouška z kouzla Glacius (za Harryho)
Nyní je tedy na Harrym, aby dokázal, že je mistrem svého řemesla. Zakouzlete vlevo vodopád, seskočte na ledovici, uhánějte po ní dolů, sbírejte dobroty, na konci si přeskočte na druhou stranu a seberte kartu. Zlikvidujte dva salamandry i s jejich ohni, seberte žabky, uložte si hru. Vyberte dvě lebky u schodů, jděte pro kartu, ale nejdříve zlikvidujte rarachy, pak seberte kartu a sjeďte dolů. Zde musíte nahnat do pastí několik krabů, seberte žabky a kartu, sjedete níž. I zde nažeňte kraby do pastí, otevřete truhlice, zlikvidujte rarachy, seberte kartu a žabku, sjedete až dolů. Zde zlikvidujte nejdříve všechny šotky, potom ohně salamandrů a nakonec i je samotné. Vyskočte si na podstavec, zakouzlete ho a vyskočte si nahoru. Toto si zopakujte, tak doskáčete až ke kartě, seberte ji i ostatní dobroty, tak jste také splnili úkoly na 100 % a složili zkoušku na výbornou. V animaci vám páni profesoři pogratulují, ale ještě jste neskončili, čeká vás navíc řada úkolů, které musíte splnit. Vydejte se tedy prohledat důkladně všechna nádvoří, posbírejte všechny dobroty, od spolužáků nakupte všechny karty a vydejte se zpět do školní budovy.

20. Poslední den v Bradavicích
Nyní byste měli mít již vše nakoupené v obchodě bratří Weasleyových, včetně kouzel, která potřebujete, abyste se v jednotlivých patrech dostali za jednotlivé portréty a sehnali tak do sbírky další potřebné karty. Nebudu vám podrobně a jednotlivě popisovat, jak a kam máte jít, je to zbytečné a jste již dosti zkušenými hráči nato, abyste to zvládli sami. V přízemí zakouzlete i oba svícny hned před hlavními dveřmi, aktivujte odrazovou plochu, v tajném úkrytu je spousta dobrot. Prostě je nyní nutné projít všechna poschodí, zakouzlit všechny truhlice, rytíře, skoupit karty od spolužáků a důkladně prohledat všechny prostory za jednotlivými portréty ve všech poschodích, kde můžete, hru si uložte, není to těžké (výbornou pomůckou je Pobertův plánek TAB) a zbytečně bych vás vodila za ručičku. Jakmile toto budete mít za sebou, vraťte se zpět na nádvoří.

Zde se dejte doprava, najdete na zdech čtyři znaky zvířat a kamennou podložku (v okolní zeleni ve tvaru zvířat jsou spousty dobrot), nad ní je znak sovy, jakmile začne běžet čas, utíkejte dozadu a zakouzlete na konci vlevo na malé zídce stejný znak, vraťte se k podstavci, nyní musíte zakouzlit za vámi vlevo na lavečce znak hada, pak zpět na plošinu a vlevo za zdí znak lva a nakonec přes plošinu doprava ke zdi, kde použijte kouzlo na znak vlka. Na plošině se objeví karta, seberte ji. Vedle znaku vlka je obraz, ten aktivujte, zakouzlete Hejkala, na druhém nádvoří vzadu vlevo se aktivovala odrážecí plošina, z ní si vyskočte nahoru do tajného úkrytu. Když už jste v tom, utíkejte chodbou směrem k Hagridově chýši, na konci jsou dva rytíři, oberte je o dobroty a po stranách jsou v tajných úkrytech truhlice, které vyberte. Vraťte se zpět, otočte všechny čtyři kamenné sošky ptáků, odrazte se od plošiny, nahoře aktivujte obraz, pobijte šotky, vyberte skříňky, seberte kartu a v seskočte zpět. V podloubí zakouzlete tmavou plochu, potom rytíře, na druhé straně se vám otevřela odrážecí plocha, vyskočte si odtud nahoru, utíkejte dopředu, posbírejte dobroty a na konci kartu, pokud se propadnete zpět dolů, vše si zopakujte. U vchodu zakouzlete hlavy soch a po odrazových plochách v rozích si přeskákejte z jedné na druhou pro všechny dobroty. Tak to by zde bylo všechno, nyní se vydejte k Hagridově chýši, i za ní je nyní karta, pak pokračujte k bráně, ale před ní se dejte doleva, dojdete ke studni, která je plná rarachů. Zakouzlete společně vázu na ní, tak vylétne hejno rarachů, které musíte zlikvidovat, pak obdržíte kartu a žabky a hra se uloží. Toto musíte zopakovat celkem pětkrát, tak dostanete všech pět karet (je to obdoba kapitoly 10. Kouzelné formule), jakmile je budete mít, studna spadne a jste zde hotovi. Vraťte se zpět a jděte přes bránu k Hagridovi, nyní musíte dokončit jízdu na Klofanovi ve všech kolech, princip je vám už známý, jen vás upozorňuji na fakt, že poslední kolo je velice náročné, zavazejí vám stromy a musíte získat minimálně 5600 bodů, což znamená proletět 56-ti kruhy.

Osvědčilo se mi létat pomocí pravého tlačítka myši, zatáčet pohybem myši a let přibrzďovat pomocí klávesy „S“. Jakmile i zde získáte všech pět karet (nyní byste měli mít 74 karet), jděte do obchodu bratří Weasleyových, kde nyní obdržíte poslední jejich kartu úplně zdarma. Tak se dostanete do bonusové místnosti s dobrotami, tentokráte však bez časového limitu, tak si to vychutnejte a posbírejte vše, co můžete, získáte tam i zbylé karty, takže jich budete mít celkem 80. Tím jste beze zbytku a na 100% splnili všechny úkoly Harry Potter & Vězeň z Azkabanu a vydejte se na nádvoří k profesorům, sklidíte obdiv a uznání, samozřejmě i blahopřání a projdete odtud do závěrečné části, kde se ocitnete ve vlaku, který vás odváží na zasloužené letní prázdniny.

Pokud jste ani pomocí tohoto podrobné návodu neuspěli, pak jste někde něco přehlédli a zkuste to znovu, přičemž se držte těchto obecných rad:

1.Prohledávejte všechny kouty a zákoutí, po každém přeskoku se otočte, není-li za vámi nějaký tajný úkryt.

2.Ukládejte si hru kdykoliv je vám to umožněno, berte však na vědomí, že pokud budete nahrávat ze „Záložky“, smažete si poslední uloženou pozici a začnete od začátku příslušné kapitoly.

3.Používejte ve hře Pobertův plánek (TAB), je to výborný pomocník.

4.Ve hře samotné pak používejte klávesu ESCAPE, snadno tak zjistíte, jak si na tom právě stojíte, kolik a jakých máte karet, co máte splnit, stačí jen kliknout na příslušnou ikonu, zde si i můžete nastavit ovládací prvky a nastavit ostatní parametry hry. Zde najdete i výčet a plnění úkolů, které jsou již splněny a které ještě musíte vykonat pro úspěšné zakončení hry.

5.Uvědomte si, že každé procvičování kouzel můžete zopakovat, kolikrát chcete, rovněž tak jízdu na Klofanovi, ale závěrečné zkoušky již opakovat nelze, pouze celou kapitolu znovu.

6.Vyplatí se i často navštěvovat obchod bratří Weasleyových a směňovat a nakupovat vše, na co máte dost potřebných financí.

7.Kouzlete na vše, co potkáte, znamená to i na lavice, židle, svícny a hlavy soch, i za některými obrazy jsou tajné úkryty a spousty dobrot.

8.Kouzlete na všechnu zeleň v podobě zvířat a ptáků, najdete mnoho užitečností.

Takže to je vše, vážení přátelé, přeji vám všem příjemný zážitek ze hry a její zdárné dokončení, abyste mohli v klidu odjet na zasloužené letní prázdniny.

Konec.
Autor:


Témata: Vězni, Socha, studny, Vlak


Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Další z rubriky

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.