Hra však nezkoumá obsah souborů, v potaz bere především typ a délku názvu. A pokud se některé formáty v dané složce opakují, může z nich vzniknout silnější protivník či velkolepější poklad. Výsledkem generátoru je pak rozlehlý hrad s řadou pater a nástrah.
Jednotlivá patra hradu však reprezentují různé stupně obtížnosti, titul tak obsah generuje i v závislosti na potřebách jednotlivých herních místností.
Pro přístup do vyšších úrovní hráč musí vylepšovat svou postavu. Zrychlit lze například pohyb či ovládnout dvojité skoky a prorážení zdí.
Hra je zatím pouze ve fázi vývoje a autoři projektu žádají o pomoc prostřednictvím komunitního financování IndieGoGo. Usilují tak o příspěvek ve výši deset tisíc dolarů, tedy zhruba dvě stě tisíc korun. A během jednoho týdne již získali téměř dvě pětiny této částky.
Titul vyjde pro platformy Windows, Mac a Linux.