Není vůbec snadné přijít s originálním nápadem. Ale čas od času se to povede. Jenže, k čemu to je, když je zajímavá idea potlačena nevalným provedením a nedotaženými herními mechanismy? Odpověď je snadná, je to k vzteku.
MindJack se sice nedočkal kdovíjak silné marketingové podpory, ale i tak se o něm dost šuškalo. Měl totiž umožnit hráči, aby se naboural do myslí lidí nebo strojů v okolí, ovládl je a využil ve svůj prospěch. A to je docela zajímavá představa. Navíc je hra zasazena do lákavého futuristického prostředí roku 2031, kdy se k moci dostávají různé, ne zrovna čestné korporace, a ve světě tak propuká slušný zmatek. Ne originální, ale lákavé sci-fi pojetí.
Titul tak vypadal jako hodně slibná sci-fi střílečka z pohledu třetí osoby, která má vše, co si člověk může přát a ještě dávku svěžích nápadů navíc. Jenže očekávání byla zbytečně optimistická, protože výsledkem je ukázkový příklad nevyužitého potenciálu.