Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hráč sám zlikvidoval bosse v Destiny. Souboj trval 18 minut

  10:15aktualizováno  10:15

Sekce hry Destiny známé jako raidy jsou určené pro skupinu lidí, najdou se však i jedinci, kteří je dokážou pokořit sami. Jedním z nich je hráč vystupující pod přezdívkou ScaRdrow, který závěrečného protivníka v raidu Wrath of the Machine dokázal porazit sám.

Klíčem prý bylo sledování vizuálních ukazatelů, na základě kterých lze předvídat bossovy příští kroky.

Autor:


Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...



Soutěž o skutečný zlatý poklad skončila fiaskem. Příběh hry Swordquest

Obal hry Earthworld

Videohry jsou stále ještě poměrně mladým médiem, ale i tak už je jejich historie neuvěřitelně bohatá. V dnešním retru...

Špatná hra dostala horší pokračování. Super Seducer 2 vyniká trapností

Super Seducer 2

Jedna z nejhorších her letošního roku se překvapivě dočkala pokračování. Jak někoho skutečně sbalit vás Super Seducer 2...

Podívejte se, jak by vypadal kultovní Half-Life v enginu Unreal 4

Project Lambda

Project Lambda je fanouškovský pokus o převedení legendárního Half-Lifu do moderního Unreal Enginu 4. Sice nejspíše...



Najdete na iDNES.cz