"Interakce s prostředím neznamená jen střelbu," konstatoval tvůrce titulů Fahrenheit a Heavy Rain. David Cage, šéf týmu Quantic Dream, to uvedl v rozhovoru pro web vg247. Okomentoval také fakt, že herní průmysl i hráči sami jsou v současnosti konzervativnější než kdy jindy.
"Pokaždé, když se pokusíte udělat něco nového a odlišného, jste nuceni vysvětlovat, ospravedlňovat se a dá vám to hodně úsilí, aby hráči šli a vyzkoušeli cosi, co není v tradičních zajetých kolejích."
Ačkoliv byl psychologický thriller Heavy Rain úspěšný, Cage není spokojený. "Množství lidí to vůbec nehrálo, ale říkají, že jde o interaktivní film, kde se může jen párkrát kliknout a jinak se to hraje samo. Dva roky jsem vysvětloval a ukazoval, že herní postava může být i beze zbraně v ruce."
Cage v interview poznamenal, že interaktivita je dnes hodně spojená se střelbou, takže pokud hráč nemůže střílet, není to pro něj skutečná hra. Co se týká nově chystané hry Beyond: Two Souls, bude prý hráčům bližší než Heavy Rain.
"Je tu mnohem méně filmových scének než v mnoha střílečkách z pohledu vlastních očí. Entita Aiden má také absolutní svobodu pohybu právě v pohledu vlastníma očima. Hráčům to tedy bude bližší než Heavy Rain," dodal.
Hra vyjde v příštím roce na PS3.