Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hráči strávili loni v Second Life 400 milionů hodin

  14:16aktualizováno  14:16
Virtuální životy jsou pro mnoho lidí zřejmě přitažlivější než reálné. Za loňský rok strávili totiž ve virtuálním světě Second Life na 400 milionů hodin, což je nárůst o 61 procent proti roku 2007.

Second LifeChmurné předpovědi některých futurologů o pomalém přesunu kontaktů lidí mezi sebou do virtuální reality jako kdyby se začínaly naplňovat. Podle firmy Linden Lab strávili lidé v jimi vytvořeném virtuálním světě Second Life za loňský rok okolo 400 milionů hodin více než v roce 2007, což je nárůst o neuvěřitelných 61 procent.

 Studie také prokazuje, že nárůst stoupal v každém čtvrtletí, nikdy nebyl zaznamenán pokles. Zajímavé je i to, že oproti roku 2007 se loni například zvýšilo množství pozemků vlastněných obyvateli Second Life o 82 procent, transakce mezi jednotlivými uživateli pak stouply o 54 procent. Zdá se, že další virtuální svět v podobě služby Home na PS3 se nemusí obávat o nedostatek zájmu.

Zdroj: secondlife





Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Další z rubriky

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Star Wars 1313
Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude podílet trojice vývojářských studií...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.