Editor map pro střílečku Far Cry 3

Editor map pro střílečku Far Cry 3

Šéfka Ubisoft Toronto: Hráči budou více ovlivňovat zážitky ostatních

  • 2
Budoucnost her je prý v zážitcích, které jsou pro každého hráče unikátní. Tvrdí to šéfka studia Ubisoft Toronto Jade Raymondová. A v nejnovějším titulu společnosti by se tak měl objevit uživateli tvořený obsah.

"Myslím si, že hry a značky potřebují zahrnovat více uživatelského obsahu. A tím nemyslím, že by najednou všechny tituly měly zahrnovat editor úrovní. Každý hráč totiž nechce trávit čas tvorbou mapy. Je to příliš komplikované," řekla Raymondová pro server Gamasutra.

Jako příklad uvádí titul Dark Souls, kde si lidé mohou přivolávat jiné hráče na pomoc v boji. A nebo naopak navštěvovat světy jiných hráčů s cílem zabít je. "Myslím si, že lidé ve všem touží po unikátních zážitcích," tvrdí Raymondová.

Toto přesvědčení se odráží i v návrhu titulů, na kterých Ubisoft Toronto momentálně pracuje. Hra Splinter Cell: Blacklist by například měla nabídnout nové způsoby, jak se hráči mohou vzájemně ovlivňovat.

"Některé z myšlenek zkoušíme dát do titulu Splinter Cell: Blacklist, na němž právě pracujeme," říká vývojářka. Hráči by prý měli mít možnost šířit své vlastní nápady a ovlivňovat zážitky jiných uživatelů.

"Pokud to zpracujeme inteligentně, můžeme mít díky uživatelské tvorbě mnohem více obsahu. Hráči pak titul činí pro ostatní zajímavější a potěší i sami sebe," myslí si Raymondová.

Vývojářka rovněž věří, že by hry neměly sloužit pouze k vyjádření vývojářů. "Musí to být o hráčské vizi. Je to především o tom, jak hře umožnit, aby se stala značkou hráčů."


Témata: Ubisoft