Kostka. Tento charismatický a nic neříkající název dnes hraje velkou roli, alespoň v našem odvětví. Podle filmu Kostka se totiž připravuje modifikace Hypercube: Source, která bude podléhat promyšleným nástražným systémům, přesně jako v hrůzostrašném snímku. Do každé místnosti bude mít hráč určitou věc, jež pro něj bude představovat jedinou možnost k přežití. Vývojáři nám dnes uvolnili několik nových screenshotů, ke kterým něco málo prozradili.
Na prvním obrázku vidíme místnost opatřenou laserovými stínícími elektrodami, která má tři „vývojové fáze“. Pokud místnost neopustíte s větší šikovností, tak se vám může stát, že ji ani neopustíte. Každá fáze je totiž smrtelnější a smrtelnější, tudíž více nebezpečnější.
Dále se nám v plné kráse představuje plynová místnost. Jakmile hráč vstoupí, tak v tu chvíli se s jistou náruživostí spustí smrtící proces, jehož hlavní zbraní je toxický plyn. Pokud bude návštěvník místnosti dosti rychlý, tak plynu unikne, pokud nikoliv, tak je to jeho poslední návštěva systému kostek.
Třetí rys Hypercube Source je bota. Kostkoví fanoušci moc dobře vědí, že je při zdolávání pastí velice užitečná. Nejen jako vhodný ochránce novou, ale také velmi užitečný odhalovač pastí. Bota je užívána házením do střede místnosti, čímž se spustí 75% procesu.
Nakonec nesmíme zapomenout zmínit, že Hypercube: Source je modifikace, která tak dále naváže na všem známý akční titul Half Life 2.