Když se objevily první informace o projektu I Am Alive od Ubisoftu, zpozorněli jsme. Herním světem měly být trosky amerického Chicaga, které postihne záhadné zemětřesení a lidé, kteří přežili, jsou vystaveni boji o život.
Nikdo z vlády se totiž nehlásí k tomu, aby poskytl pomoc a celá katastrofa je čímsi tajemným zahalena. Přežít v troskách však neznamenalo vybít všechny ostatní. Samozřejmě, že konflikty mezi přeživšími v plánu byly, ale také dialogy, pátrání po vodě a potravinách, zkrátka tak, jak to při katastrofě vypadá.
Ubisoft se však minulý týden překvapivě nechal slyšet, že hru odkládá do roku 2011. Teď už víme proč a nemusíme mít obavy, že by se projekt odkládal nenápadně k ledu. Prochází totiž změnou engine. Jak uvedl šéf Ubisoftu Yves Guillemot, nyní bude hra využívat engine Splinter Cell: Conviction.
Zdroj: WP