I dospělí se bojí reklamy!

I dospělí se bojí reklamy!
O tom, že reklamní kampaně musí člověka oslovit a vyprovokovat jeho intelekt k chvilkovému zapřemýšlení, není sporu. Krátké televizní spoty mají nevýhodu oproti billboardům a internetové reklamě: jsou příliš krátké, nadupané akcí a musí za těch osm sekund přesvědčivě naslibovat hory doly. Neposkytují čas přemýšlet nebo se smát. Opravdovou sílu internetového média odhalil Steven Spielberg s reklamní kampaní na A.I.: Umělá inteligence, která běžela formou obskurních www stránek „propadlých“ z budoucnosti. Vše na sebe bylo navázáno, dokonce tak inteligentně, že se hádankáři současného kyberprostoru mohli přetrhnout, aby odhalili řešení, které se během získávání údajů stávalo nenalezitelné. Proč se dozvídáte o filmu a ne o hře? Protože ta se vám odhalí až po kliknutí na tento odkaz. Užívejte si jí.