Incoming končilo v momentu, kdy se vám jakožto lidským obráncům podařilo se ubránit invazi nepřátelských mimozemšťanů, což byl příběh už tolikrát provařený, že se nám v Rage naštěstí rozhodli přichystat v pokračování něco trošku originálnějšího. Lidé po ubránění Země získali pochopitelně na drzosti a nyní útočí oni na mimozemskou civilizaci rasy Kaiyodo, rozkládající se na několika rozličných planetách. A právě vy se vžijete do jednoho z těchto obránců a budete se snažit čelit lidem. To už jsme tu dlouho neměli, co?
První Incoming byl prezentovaný jako mix akce se strategií, a s přimhouřeným okem nebo oběma se tomu dalo ještě docela uvěřit, čas od času bylo skutečně potřeba zapojit do akce mozek a uvažovat trochu takticky, většinu času jsme však jen seděli buď v kokpitu svojí stíhačky, nebo zalezlí v bunkru s prstem permanentně na spoušti. Incoming Forces bude nejspíš v nastoleném trendu pokračovat a po většinu času se budeme starat především o dobrou mušku a citlivé řízení, než například o složité komandování wingmanů. Divíte se? Není čemu, v Incoming Forces opravdu zasedneme za řídící aparaturu takových strojů, jako jsou rozličné tanky a letadla, oboje v mnoha různých kombinacích se zbraňovými systémy a kvalitou štítu, v případě letadel budete mít k dispozici i letky již zmiňovaných wingmanů, kteří jsou kupodivu poměrně schopní a použitelní. Ale zpět ke zmiňované akčnosti – v misi, kterou dostanete k dispozici v demu (ve finále jich bude k dispozici 21) se budete muset probojovat třemi různými fázemi. Nejdříve budete chránit základnu v tanku, poté coby pilot zachraňujete zajatce právě odvážené v transportéru a nakonec opět bráníme základnu, tentokrát již proti pořádnému chumlu útočníků a taky na to dostaneme lepší stroj – těžce vyzbrojenou stíhačku.
Ovládání obou strojů je velice intuitivní a snadné, přesto dává dobré možnosti k manévrování. Po celou dobu se prakticky nezastavíte, přičemž nejlepší mi přišla druhá část, kdy musíte k transportéru doletět velmi nízkými tunely, jinak by vás zachytil radar a se zajatci by byl ámen. Trochu mi tato část připomínala Megarace, protože v cestě stáli pouze neškodní vojáci a člověk se mohl oddat adrenalinovému přeletu naplno. Zmínil jsem, že boje se budou odehrávat na více planetách, podívejme se na ně tedy blíž. Budou vás čekat města, se svými vysokými budovami znemožňujícími letadlům nějak vážněji zasáhnout do boje, horské oblasti, kde se dá s nepřítelem dobře hrát na schovávanou, zatopené oblasti, kde si s tankem rozhodně nezajezdíte a nakonec neobydlené oblasti. Ještě musím zmínit, že atmosféra na planetách v určitém místě značně ztíží viditelnost, takže budete moci atakovat nic netušícího nepřítele zpoza mračné clony.
Po technické stránce není hře prakticky vůbec co vytknout, až na jednu věc a tou jsou hardwarové nároky. Incoming byl v době svého vydání velmi hardwarově náročný a Incoming Forces se vydají stejnou cestou, minimální nároky, kdy si ovšem hru zdaleka nepustíte v nejlepších nastaveních, jsou takovéto: PII-500, 128 MB RAM, 16 MB AGP videokarta, pro optimální chod na v nejlepších nastaveních poté ještě větší. Kdo však má odpovídající počítač, vychutná si úžasný grafický koncert se spoustou úžasných efektů, výbuchů a jednoduše kouzelného prostředí. Ostatně, podívejte se na screenshoty, ať máte lepší představu. Pěkné jsou i enginové animace, které vás budou doprovázet během postupu hrou. Zvukový doprovod určitě zaujme hlášeními v "originále", užijete si tedy pěkný mimozemský jazyk, naštěstí i s anglickými titulky ;)
Zatím to vypadá s Incoming Forces vypadá velmi slibně, mají neotřelý příběh, perfektní grafické zpracování a chytlavou hratelnost. Pokud se tvůrcům podaří splnit vše, co si předsevzali, půjde o pecku, která chytí každého příznivce propracovaných akčních her. A chytí jich klidně i více najednou, protože samozřejmě nechybí multiplayer, a to i ve split-screenu. Svoje čekání do vydání plánováno na červen tohoto roku si můžete zkrátit zahráním dema nebo prohlídkou screenshotů a traileru.