Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

InFamous bude trvat 25 hodin

  10:41aktualizováno  10:41
Příběhová linie pak pouhých 15 hodin.

inFamousChris Zimmerman, šéf vývojářského studia Sucker Punch, které aktuálně chystá vydání akce inFamous, odhaduje, že dokončení této hry bude trvat zhruba 25 hodin. Ještě méně pak v případě, že se nebudeme zabývat vedlejšími misemi a půjdeme přímo po příběhové linii. V takovém případě by se herní doba měla pohybovat někde kolem 15 hodin.

Pravda, autoři již dříve anoncovali, že jejich nové dílko nebude tak rozsáhlé jako jiné hry stavějící na konceptu otevřeného prostředí, konkrétně tedy jako GTA, ale ve výsledku mohla být hra přeci jen o něco delší.

Na druhou stranu lze vypozorovat v tomto prohlášení jisté disproporce. Příběhová linie má totiž obsahovat 35 misí a k tomu bude k dispozici celých 100 misí vedlejších a plno věcí k nalezení a sebrání. Docela by nás tedy zajímalo, jak budou vedlejší mise vypadat, když má být možné jich splnit deset za hodinu a k tomu ještě prohledávat město.

Zároveň ale Zimmerman doplnil, že vedlejší mise nebudou jen tak do počtu a budou mít vliv na vývoj hry. Tím pádem by snad většina hráčů měla být motivována k jejich plnění, a tak se dostat spíše k horní hranici trvanlivosti.

Hra vychází již 29. května, nicméně zde si u nás můžete přečíst dojmy z hraní dema.

Zdroj: PS blog



Témata: Grand Theft Auto


Nejčtenější

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Další z rubriky


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

The Elder Scrolls Online
Ukázka z The Elder Scrolls Online: Zachraňte svět před zkázou

Nejnovější ukázka z The Elder Scrolls Online poodhaluje příběhové pozadí titulu. Daedrický princ Molag Bal vaší postavě na začátku hry ukradne duši, a hráč se...  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.