Informace a obrázky z 3D RTS Warhammer 40.000: Dawn of War

Informace a obrázky z 3D RTS Warhammer 40.000: Dawn of War
Pro ty co tu skvělou informaci nedávno propásli připomínáme, že tvůrčí tým Relic Entertainment v současnosti usilovně pracuje na 3D RTS Warhammer 40,000: Dawn of War, kterou na konci roku vydá společnost THQ. Doposud však nebyly o hře známy prakticky žádné informace a k dispozici bylo jenom několik obrázků. Díky tomuto rozhovoru na IGN, kde si redaktoři tohoto webmagu povídali s hlavním designérem hry Jay Wilsonem, však už víme alespoň základní informace o tom co všechno hra nabídne. Pokud vás to také zajímá čtěte dále. Pokud ne, rovnou mrkněte do galerie, kde na vás čeká několik nových screenů.

Příběh hry je typicky temný tak jak je u Warhammeru zvykem. Hlavním hrdinou je Gabriel Angelos, polní velitel jednotky Blood Ravens patřící k Space Marines, který se snaží zastavit invazi orků. Tohle poslání je samozřejmě hodně těžké, ne-li nemožné a vše bude ještě horší díky nepředvídatelným a dramatickým událostem, které tvůrci na hráče v průběhu hry chystají. Příběhové sekvence budou vyprávěny skrze enginové scény,což tvůrcům umožní dokonale zužitkovat práci, kterou si dali s detailním vzhledem jednotek i herního prostředí. Ve hře budou převládat dva typy lokací – starověká divoká džungle a pustina dřívějších lidských měst, což dokonale odpovídá zamýšlenému temnému vyznění celé hry. Hra nebude z logických důvodů používat žádný systém získávání surovin těžením, či jiným podobně nudným způsobem. Místo toho bude nutné obsazovat strategická území, z nichž pak budou hráči přímo plynout finance. Ty budou potřeba na nákup nového vybavení, zbraní strojů a hlavně trénování jednotek. Ve hře budou k dispozici 4 hratelné strany, přičemž každá z nich se bude významně lišiti od zbytku. Nejenom typem jednotek, ale i způsobem boje, taktikou atd. Bitvy budou hodně krvavé a díky velmi detailní grafice hráči uvidí vše jakoby se toho sami zúčastnili. Maximální počet jednotek na obrazovce bude hodně záležet na typu prostředí, kde se bude boj odehrávat, ale tvůrci plánují blíže nespecifikovaná omezení, aby zůstali věrní původní deskové hře a splnili požadavky, jež na ně klade licence od Games Workshop. Fanoušky Warhammeru jistě potěší, že své místo bude mít ve hře i víra, která bude výrazně ovlivňovat chování jednotek v boji. Chybět nebude ani multiplayer část, která bude založena na plnění strategických úkonů, kterých bude na každé mapě hned několik. Vyznavači boje bez přemýšlení se však na plnění strategických cílů mohou lidově řečeno vykašlat a svého soupeře vzít přímým útokem. Tvůrci v současné době dokončují hru po stránce obsahu a dále už bude následovat ladění herních mechanismů, úpravy menšího charakteru a pak samozřejmě testování a šílená fáze hledání a odstraňování chyb a bugů. Snad to všechno stihnou do podzimu, kdy má hry vyjít. Nové obrázky najdete v této galerii.

Warhammer 40,000: Dawn of War Warhammer 40,000: Dawn of War Warhammer 40,000: Dawn of War


Témata: Testování