Použitý 3D engine umožní volné otáčení kamery a zobrazí všechny předměty, zbraně, oblečení a brnění, které má postava na sobě. Když už je řeč o vybavení, celá hra se odehrává v království Arkanar, ve světě, kde se prolíná temný středověk s alternativní budoucností, takže do vybavení nebudou patřit jen klasické meče a luky, ale i střelné zbraně a třeba i energetické štíty. Jednou z velmi důležitých složek hry je samozřejmě boj, a ten je reprezentován velkým množstvím různých speciálních útoků se speciálními zbraněmi. Během boje může být postava těžce zraněna, což ovlivní její charakteristiky a zabere hodně času k vyléčení. Pokud se to zdá málo, pak vězte, že klidně můžete přijít i o nějakou končetinu nebo dokonce i o hlavu. Hráč sice ovládá jen jednu postavu, ale toulky po krajině může podnikat se skupinou dalších postav, ať už jde o nějaké dobrovolníky nebo najaté žoldnéře a jediný způsob jak ovlivnit jejich chování jsou příkazy (dokonce záleží na tom, jestli to na ně jen křiknete, přesvědčíte ho, nebo zastrašíte).
Mimo boj se určitě bude hodit pár informací o obchodování a kontaktu s nehráčskými postavami. Princip obchodování je dost podobný jako ve spoustě jiných her. Řeknete co chcete a něco za to nabídnete. Pokud budou obě strany spokojené, obchod je uzavřen. Během interakce s ostatními postavami máte na výběr, jak se budete tvářit – prostý rolník, obchodník, šlechtic, člen nějakého společenstva. To do značné míry ovlivní vztah k vám a díky tomu třeba získat důležitou informaci. Tvůrci také upozorňují na úplatnou byrokracii, což prezentují příkladem: Pokud se potřebujete dostat přes stráž, která vyžaduje propustku, je několik možností jak se s tím vypořádat. Strážce podplatit, někde si koupit padělek, nebo si vyrobit vlastní, pokud na to vlastníte potřebné dovednosti. Toto všechno je docela dost informací ke vstřebání a nutno přiznat, že to vypadá dobře, takže zbývá ještě počkat na nějaké obrázky a čekat jak to nakonec dopadne.