Prezident Insomniacu Ted Price je náš člověk. "V Resistance 2 jsme se rozhodli zbořit zažité tradice a představit něco naprosto neočekávaného. Nejde jen o to, že na vás čekají obrovští bossové, ale hlavně o to, že nemáte šanci je zlikvidovat tradiční cestou jako ostatní nepřátele," vysvětluje. Hlavní designér Colin Munsun mu přizvukuje, ale vysvětluje, že gigantičtí nepřátelé v Resistanci 2 nebudou ani tak bossové, jako spíše jiný typ nepřátel, na které prostá střelba nebude mít takřka žádný účinek.
Když poprvé Insomniac oznámil projekt I-8, který se přerodil v první Resistanci, přece jen jsme byli poněkud skeptičtí při vědomí, že se firma věnovala zvláště sérii Ratchet and Clank, která realismu příliš nepobrala. Zdá se, že Insomniac u Resistance 2 zúročí právě zkušenosti z RaC série, kde si vždy uměl s bossy vyhrát. Stačí dodat temný vzhled, dusivou atmosféru a dobrý příběh a bossové jsou nejen třešničkou na dortu. Hoši z Guerilly budou patrně ještě hodně litovat rozhodnutí do Killzone 2 obří nepřátele v podobě titánských strojů nezařadit.
Zdroj: forums.gametrailers