Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Intensor fx Gaming Seat

  6:55aktualizováno  18. října 10:48
Intensor fx Gaming Seat
Intensor fx Gaming Seat

Jak dosáhnout toho, aby se smyslové prožitky při hraní počítačových her co nejvíce blížily skutečnosti? Technický pokrok přinesl virtuální brýle, force-feedback joysticky a úžasné grafické efekty, ale pořád to ještě není ono. Ostatně doufejme, že to nikdy nebude "ono", neboť byla by tragédie, kdyby počítačová hra byla lepší než život sám.

Aby se hráč cítil ještě více součástí dění na obrazovce, přišla americká firma BSG Laboratories s originálním vynálezem. Místo aby se k problému virtuální reality postavila čelem, jde na to takříkajíc "odzadu". Řečeno stručně, vyrobila židli, která vibruje podle toho, jaké zvuky zrovna dění na obrazovce doprovází.

Princip celého zařízení je až banálně jednoduchý. Uvnitř krusty z bytelného plastiku, na kterou se hráč posadí, se skrývá několik reproduktorů včetně volitelného čtyřicetiwattového subwooferu. Plastická podložka pod hráčovým pozadím rezonuje podle zvukových efektů, které hra vydává. Instalace je dětsky jednoduchá. Zvukový kablík se zastrčí do zdířky na zvukové kartě, druhá šňůra se zapojí do elektrické sítě a zábava může začít. Netřeba dodávat, že zázračná židle se dá stejně dobře zapojit i do vaší hi-fi věže či televizoru, pokud disponuje přípojkou na sluchátka.

Jaké jsou tedy první dojmy amerických testerů po použití této dozajista originální technické vymoženosti? Strašné. Dílem za to může samotná podstata tohoto zařízení, dílem je na vině mizerné dílenské zpracování, nicméně faktem je, že po chvíli zábavy začne, řečeno bez okolků, bolet zadek. Gaming Seat má prostě k ergonomii a pohodlí daleko. To jsou ale dva nezbytně nutné požadavky pro uspokojení všech vytrvalých hráčů. Je sice vtipné konstatovat, že jste při několikahodinové síťové pařbě Quaka fakt nakopali kamarádovi prdel, ale když si tento nešťastník opravdu čtrnáct dní nemůže sednout, sranda končí. Navíc samotná kvalita reproduktorů uvnitř židle se nezdá valná, takže hráč se vlastně použitím tohoto mučícího nástroje okrádá o kvalitní zvuk. Na druhou stranu polovina zábavy při použití Gaming Seat prý pramení z toho, že zvuk nezní, jak jsou hráči zvyklí, zepředu či ze stran, ale zespodu. Další varování amerických recenzentů zní: Nepoužívejte tuto židli, když jsou v dohledu vaši známí! Člověk s nadskakujícím a všelijak vibrujícím zadkem totiž působí směšně.

Intensor fx Gaming Seat

Kam nechodí slunce, chodí lékař, praví známé přísloví. O končinách lidského těla, jejichž stimulaci toto vibrační štokrle slouží, se to dá říci dvojnásob. Toto technické zařízení se rozhodně nedá doporučit lidem, kteří trpí hemeroidy nebo mají problémy s páteří. Další možností Gaming Seat je používat ho jako erotickou pomůcku pro ženy. V tomto ohledu se jedná o zařízení nesmírně univerzální. Vemte si jenom pestrou paletu zbraní v 3d střílečkách. Kolik různých rytmů a intenzit se nabízí! Pár výstřelů z pistole na rozehřátí, několik pádných ran z brokovnice, následuje pravidelný rytmus rotačního kulometu a dílo dokoná jedna pořádná pecka z nejsilnější zbraně. Na tomto poli by se vlastně jednalo o prostředek osvěty, neboť k počítačovým hrám by se prostřednictvím tohoto vynálezu dostala spousta mladých a krásných dívek, které si do této chvíle leda hrály s bárbínami, nebo chodily balit na diskotéky potentní sportovce. Proti tomuto způsobu využití vibrační židle stojí jeden pádný argument: cena. Intensor fx Gaming Seat totiž stojí od 300 do 600 USD podle toho, jaké doplňky si k němu hráč pořídí. Stačí zaskočit do nejbližšího sexshopu, abyste zjistili, že kvalitní vibrátor se dá pořídit desetkrát levněji.

Jedná se o geniální vynález, předraženou sexuální pomůcku, nebo zaručený způsob, jak dostat v mladém věku hemeroidy? Na tuto otázku nechť si čtenář odpoví sám.

Autor:




Nejčtenější

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Další z rubriky

Infinity Blade II
Video z Infinity Blade II. Tohle na mobilu ještě nebylo

Při pohledu na úvodní video, které běží v herním engine, je těžké uvěřit, že jde o hru na mobil. Infinity Blade II si ale na maximum užijí zatím jen vlastníci...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.