iPhone 3GS - grafický šok?

  • 26
"Rozdíl mezi grafikou, kterou zvládne iPhone 3GS oproti svému předchůdci bude stejný jako rozdíl mezi Half Life a Half Life 2." Toto odvážné tvrzení se objevilo na stránkách webu übergizmo. Nejde ani tak o to, že grafická karta Power-VR SGX zvládá rychleji triangle setup a fillrate, jde o programovatelnou architekturu karty, která vývojářům umožní techniky, používané na hrách pro PS3 a Xbox 360.

iPhone 3G S"Rozdíl mezi grafikou, kterou zvládne iPhone 3GS oproti svému předchůdci bude srovnatelný s rozdílem úrovně grafiky mezi Half Life a Half Life 2." Toto odvážné tvrzení se objevilo na stránkách webu übergizmo. Nejde ani tak o to, že grafická karta Power-VR SGX zvládá rychleji triangle setup a fillrate, jde o programovatelnou architekturu karty, která vývojářům umožní techniky, používané na hrách pro PS3 a Xbox 360.

To samozřejmě neznamená, že hry budou ve stejné kvalitě jako na zmíněných konzolích, ale oproti původnímu iPhone je to doslova raketový start. Co je základní, při programování bude možné používat bump a normal mapping. Dále jde například o to, že k dispozici budou shadow mapy a stencil buffer shadows. Co dále? Multitexturing a lightmapy. Lightmapy umožňují komplexní lighting pro statické objekty, jsou dosud populární a nyní budou k dispozici vývojářům na iPhone 3GS. Hezké sliby. Jsme velice zvědavi na praxi.

Zdroj:übergizmo