Raymondová pracovala například na Assassin’s Creed, Watch Dogs či Splinter Cell: Blacklist. A nově pro Electronic Arts vede studio Motive sídlící v Montrealu.
O realizaci plánů Electronic Arts pohovořil finanční ředitel společnosti Blake Jorgensen. Ten na konferenci v San Franciscu prohlásil: „Nikdy jsme se v největším herním žánru nepohybovali. Tím jsou akce s otevřeným světem.“
„Jsou to tituly ve stylu Assassin’s Creed soustředěné na svobodu pohybu a sólo kampaň je v nich významnější než síťová hra,“ vysvětluje Jorgensen. A připouští, že se Electronic Arts na obdobné hry doposud nezaměřovalo.
„Ale nedávno jsme najali Jade Raymondovou, která pro Ubisoft vytvářela značku Assassin’s Creed. (Raymondová) bude pracovat na hře v žánru akčních titulů (s otevřeným světem),“ odhalil Jorgensen.
Pro vydavatelství v současné době vzniká řada sci-fi her. Například Mass Effect: Andromeda, Star Wars hra od Visceral Games a nová potenciálně postapokalyptická značka od BioWare, o níž v současné době příliš známo není. Raymondová by tak mohla vytvářet historickou hru, která se podobá právě Assassin’s Creed.