Nová společnost se jmenuje Motive a sídlit bude v Montréalu. Raymondová má zároveň dohlížet i na projekty studia Visceral Games, které vydalo například hry Battlefield: Hardline a Dead Space.
S Visceral bude pracovat na adventurní hře ze světa Star Wars. Její vývoj vede Amy Hennigová, která se jako kreativní ředitel a scenárista podílela na sérii Uncharted.
„S radostí oznamuji, že jsem nastoupila do Electronic Arts a otevírám nové vývojářské studio Motive v mém rodném městě Montrealu,“ napsala Raymondová v blogu na webu EA.com.
„Nenapadá mne lepší doba pro práci v Electronic Arts. Yanick Roy a tým z BioWare Montreal vyvíjejí svěží Mass Effect: Andromeda a je zjevné, že je tu v okolí spousta talentovaných lidí, se kterými můžeme spolupracovat.“
Raymondová hovoří o tom, že nový tým bude využívat technologii Frosbite. Ta pohání například tituly Battlefield 4, Dragon Age: Inquisition či nové Need for Speed. „Motive bude tým hnaný kreativitou vytvářející zcela novou značku a vyvíjející ohromující projekty. První hra bude opravdu skvělá, budeme pracovat na Star Wars hře Amy Hennigové.“
Studio Motive navíc bude ve spojení i s torontským týmem z BioWare, tedy skupinou vytvářející Mass Effect: Andromeda.