Sledujte jak klesají action points pohybujícího se bojovníka. Jakmile klesne hodnota pod hranici, která je obvykle potřebná pro výstřel (ale ne na nulu(!)), klikněte pravým tlačítkem myší na jeho obrázek. Poté klikněte na tlačítko RESERVE POINTS. Potom klikněte pravým tlačítkem myši znovu na obrázek. Bojovník bude pokračovat v chůzi, ale půjde celou cestu, kam Vám bude libo.
Jiný trik:
----------
Hexaeditujte svoji uloženou pozici a najděte hrdinovo jméno. Důležité jsou následující řádky:
00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ?? ?? ?? ?? 00 00 00 00 00 00 00 12 00 01 08 00 00 00 00 00 01 XX XX 00 00 00 00 00 64 YY ZZ AA BB CC DD EE FF 00
?? ?? ?? ?? - jméno hrdiny
XX XX - zdraví
------------------------------------------------
YY - pohyblivost
ZZ - obratnost
AA - moudrost
BB - léky
CC - výbušnina
DD - mechanika
EE - presnosr
FF - zkušenosti
Změň všechny na čislo 63.