Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se rodí Impossible Creatures

  3:00aktualizováno  4:19
Jak se rodí Impossible Creatures
"Když jsme vymýšleli koncept Impossible Creatures, podívali jsme se na naší první hru - Homeworld," píše v návrhářském deníku na PC.IGN.com Andy Lang z týmu Relic, který připravuje neortodoxní strategii Impossible Creatures. "V Homeworldu byl úžasný pocit měřítka, masivní vlajkové lodě létaly vedle malých stíhaček a to vše bylo v bezedném vesmírném prostoru. Prostě jsme nemohli nepřiznat, jak úžasné bylo přibližovat se k malému pixelu, který vyrostl do detailní lodi. Chtěli jsme použít tu samou magii." Lang dále vysvětluje, jaké problémy před ně pojetí maximalistického měřítka postavilo, pokračuje válčením s herní kamerou (osina v zádech každé 3D strategie) a společně s Ivanem Sulicem detailně vysvětluje stavbu herní krajiny. Pakliže máte rádi pohledy do vývojářských studií a umíte slušně anglicky, neváhejte a hned klikněte.
Autor:




Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

The Sims 4
Tvůrci SimCity pracují na simulátoru vztahů Sims 4. Hrát půjde off-line

Vzniká čtvrtý díl populárního simulátoru života a vztahů The Sims. Informaci potvrdil vydavatel hry Electronic Arts spolu se studiem Maxis, které na hře...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.