Jak se rodí Impossible Creatures

Jak se rodí Impossible Creatures
"Když jsme vymýšleli koncept Impossible Creatures, podívali jsme se na naší první hru - Homeworld," píše v návrhářském deníku na PC.IGN.com Andy Lang z týmu Relic, který připravuje neortodoxní strategii Impossible Creatures. "V Homeworldu byl úžasný pocit měřítka, masivní vlajkové lodě létaly vedle malých stíhaček a to vše bylo v bezedném vesmírném prostoru. Prostě jsme nemohli nepřiznat, jak úžasné bylo přibližovat se k malému pixelu, který vyrostl do detailní lodi. Chtěli jsme použít tu samou magii." Lang dále vysvětluje, jaké problémy před ně pojetí maximalistického měřítka postavilo, pokračuje válčením s herní kamerou (osina v zádech každé 3D strategie) a společně s Ivanem Sulicem detailně vysvětluje stavbu herní krajiny. Pakliže máte rádi pohledy do vývojářských studií a umíte slušně anglicky, neváhejte a hned klikněte.