Psychologický thriller Heavy Rain: The Origami Killer je nyní jedním z nejočekávanějších PlayStation 3 exkluzivních titulů a zároveň hrou, která celkově přitahuje patrně nejvíce pozornosti. Šéf vývoje David Cage z týmu Quantic Dream nyní zveřejnil v magazínu GamePro, jakou náhodou vůbec došlo k vzniku hry.
Sony na herní akci E3 v roce 2005 předvedla PlayStation 3 jako technologické monstrum. Díky CGI ukázkám her MotorStorm a Killzone 2 nastavila očekávání astronomicky vysoko.Jenže pak vyšlo najevo, že trailery nejsou realtime, ale jen "cílové rendery".
Na E3 2006, několik měsíců od startu PlayStation 3 neměla Sony žádnou relatime ukázku, která by skutečně vyrazila dech a předvedla, co v PS3 dřímá.
A právě tehdy přišli Quantic Dream s dnes již legendární ukázkou The Casting.Jelikož šlo o technologické demo, ukazující skutečný engine, Sony po traileru ihned skočila. Byl to dobrý tah, protože ukázka byla tou nejjasněji zářící hvězdou E3 2006 na PS3. Mimochodem, dívka v něm předvedená hraje ve výrazně vylepšené vizuální podobě i ve finální hře.
"Kdyby k této situaci nedošlo, Heavy Rain by patrně vůbec nespatřila světlo světa," uzavírá David Cage. A to by byla velká škoda, dodáváme my po zahrání preview. Hra vychází letos v únoru.
Zdroj: GamePro