Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jaká bude fansite o UT 2007?

  5:00aktualizováno  6. června 9:28
Po delší době vám přinášíme další rozhovor, tentokrát zaměřený na připravované fanstránky o hře Unreal Tournament 2007! Jaké budou? Kdy se jich dočkáme? A kdo nám bude přinášet čerstvé novinky? Vše najdete v tomto článku.
Ptá se: Luboš Kovařík (kovalu)
Odpovídá: Tomáš Honz (merlin)


Tomáš Honz (merlin)
Základní informace:
Věk:17 let
Bydliště:Praha 9
Studium:gymnázium
Website:UT 2007
Představení:
Ahoj! Jmenuju se Tomáš Honz, ale nikdo mi neřekne jinak než Bonz :-( Momentálně pracuji na fanstránce o hře Unreal Tournament 2007. Z mojich zájmů stojí za to jmenovat fotbálek a to jak stolní, tak běhací, historický šerm a grafiku.
Ahoj Tomáši. Díky za přijetí mého pozvání do dnešního rozhovoru. Ve svém přehledu jsi jmenoval zajímavý koníček - historický šerm. Pověz nám, prosím, něco více o tomto sportu.
Ahoj, přijal jsem tvé pozvání rád. Historický šerm je takové hraní si na středověk s dobovými kostými, zbraněmi a ve stylovém prostředí středověkých hradů. Jde o jakousi simulaci tehdejšího života se vším co k tomu patří, tzn. i boje s meči a sekerami apod. Je to každopádně skvělá zábava a každému snílkovi doporučuji se přijít na nějaké představení alespoň podívat.
Existuje i fantasy šerm, což je to samé, jen ve fantasy prostředí, např. Pán prstenů...

Tak to je parádní záliba. Jak ses k tomuto "hraní" dostal? Jak probíhá takové představení a kdo ho organizuje? Jak dlouho už tento koníček provozuješ?
Už jako malej kluk jsem byl blázen do rytířů a středověku a velkých bitev, takže když jsem potom zjistil, že v dnešní době existuje něco takového, sebral jsem pár kámošů a začali jsme šermovat. Ale to už je pár let zpátky. Jinak takové představení můžete vidět na spoustě hradů třeba při různých slavnostech. Většinou ho organizují sami účinkující a jde o jakési hrané divadlo se středověkou tématikou.
Fantasy šerm

Na akci inspirované světem Baldur's gate jsme ztvárnili podivnou zlou družinku :o)
Mimo to existují ještě tzv. Bitvy, na kterých se sejde třeba několik stovek lidí, kteří potom rozděleni do armád spolu svedou bitvu. Skvělé na tom je to, že věci, které normálně vidíte jen na obrazovce počítače, či filmovém plátně můžete zažít na vlastní kůži.

Hraješ na PC ty žánry her, které se tomuto bojování podobají? Jaké například?
Myslím, že nemám žádný vysloveně oblíbený žánr. Když mě nějaká hra osloví, tak si jí zahraju a nezáleží na tom, jestli to je RPGéčko, strategie, nebo střílečka. Kdybych měl jmenovat mé nejoblíbenější tituly, tak většina z nich budou určitě střílečky. Z nich nedám dopustit hlavně na Half-Life 1 a 2. To, si myslím, jsou absolutní špičky v herním průmyslu. A samozřejmě se těším na UT 2007.

A přesně kvůli tomu děláme dnes rozhovor. Horlivě očekávaný Unreal Tournament 2007 přinese jistě hodně nového a převratného. Představíš, prosím, našim čtenářům trochu blíže tuto hru? Na co se můžeme těšit?
Fantasy akce

Přepravovat se takto převlečen mezi civilisty je někdy docela sranda...
Tak z informací, které jsme zatím nastřádali můžeme soudit, že by UT 2007 mohl opravdu být průlomovou hrou. Každý asi už hrál nějaký Unreal a každý si na něm musel něco zamilovat. A právě UT 2007 bude spojovat to nejlepší ze všech tří předchozích dílů plus samozřejmě přinese spoustu nového. Hra poběží na nejmodernějším Unreal 3 enginu, který tvůrce již nijak nesvazuje a dává jim doslova volné ruce při tvorbě těch nejrozlehlejších levelů a nejpokročilejších grafických a fyzikálních efektů. Herní principy pak zůstavají stejné: zabij nebo budeš zabit, ale to samozřejmě není vše, jako všechny Unrealy i zde bude kladen velký důraz na týmovou spolupráci. A to se projeví všude ve hře, například při řízení bojových vozidel, které mnohdy mohou být osazeny i pěti hráči najednou. A když už jsme se dostali k vozidlům, tak je určitě třeba zmínit, že jich má být rovných 18! Vedle starých známých z UT 2004 se ve hře objeví i úžasně vypadající trojnohý robot, který jakoby z oka vypadl těm, které jsme mohli vidět ve filmu Válka Světů. O zbraních máme zatím málo informací, ale jisté je, že raketomet, flak kanon a shock rifle ve hře zůstanou, o ostatních se spekuluje.
Historický šerm

Bitva: Tak takhle nějak může vypadat rekonstrukce historické bitvy...
Další věcí, kterou je třeba zmínit je nový mod nazvaný Conquest. Ten se bude hrát na mapách až 5x větších než byly ty pro Onslaught v UT 2004 a bude kloubit prvky z Assaultu a Onslaughtu. Hráči v něm budou mít za úkol za pomocí koordinovaných útoků obsadit strategická místa na mapě, které jim pak poskytnou nějaké bonusy. Prý se to hraje skvěle ;o) Samozřejmostí je, že hra bude vysoce konfigurovatelná a upravitelná skrze velmi oblíbené mutátory.
Další věcí, která určitě stojí za zmínění je předpokládaná zničitelnost levelů, tzn. že by mělo jít ve hře spoustu věcí deformovat a ničit. To by každopádně byl zajímavý prvek hry, ale těžko si představit jaký by to mělo na hru dopad. Uvidíme tedy jestli autoři nakonec tento element nechají, nebo ho velmi omezí. Hra je primárně vyvýjena pro multiplayer, ale autoři slibují, že ani hráči bez připojení k internetu nebudou ničím ochuzeni. Můžeme se tedy snad těšit na brilantní umělou inteligenci a možnost boty ovládat hlasem.
Určitě vás také zajímá hardwarová náročnost. Ještě sice nebyly oficiální požadavky zveřejněny, ale podle různých zdrojů a dostupných screenů lze soudit, že i přes slibovanou optimalizaci si bez 3GHz procesoru, 1GB paměti RAM a X800 grafické karty moc nezahrajete. Já osobně už šetřím na pořádný upgrade.

Taneční

Stalo se, že jsem se přihlásil do tanečních... ještě teď toho lituju.
Tak to byla vyčerpávající minirecenze. Už je známo datum, kdy má nový Unreal dorazit na herní trh?
Přesné datum známo není, ale výhledově by měla hra vyjít před letošními Vánocemi, nebo v prvním čtvrtletí příštího roku.

To už se můžeme začít těšit a hltat přibývající informace. K tomu nám dobře poslouží fanstránky o této hře. Neznáš náhodou nějaké? :c)
Nedávno jsem nalezl špičkovej Korejskej web o téhle hře, opravdu všem doporučuji, najdete tam všechno. Jen nevím jestli mi na BW povolí dát sem odkaz na něj, jelikož je to potencionální konkurence... :o)
Né, samozřejmě, že vás nikam do asie neposílám. Ve skutečnosti máme ve finálních fázích přípravy web o UT 2007, kde si najde každý co potřebuje ve svém rodném jazyce ;o)

Kdy tě napadlo udělat web právě o novém Unrealu? Jak dloho už na tvorbě této fansite pracuješ?
Nápad se zrodil letos na jaře, když jsem brouzdal po internetu a nemohl jsem najít jedinou slušnou stránku o UT 2007, to mě naštvalo, tak jsem si řekl, že by si to ta hra zasloužila. A tak doufám, že se naší redakci podaří udělat opravdu kvalitní fansite, na kterou se budete rádi vracet.
UT 2007

Tank a logo na screenshotu z Unreal Tounament 2007.


Kolik členů čítá vaše redakce? Jak máte svojí práci rozloženou?
Jsme celkem tři. Já mám na starosti grafiku a chod stránek. Druhý člen - nitro - shání materiál a píše články. Třetí - Baker - má na starosti texty. Ale nemáme to nějak striktně rozdělené. Jsme kámoši, takže každej z nás prakticky dělá co umí a co je potřeba.

Kdy se dočkáme oficiálního spuštění této vaší fanstránky? Co vám ještě chybí do její kompletace?
To je správná otázka. Zbývá nám ještě kousek cesty do cíle a tím kouskem je přepsat jí do redakčního systému. To zřejmě bude ještě nějaký ten týden trvat, ale pokud všechno půjde hladce, tak jí spustíme 1.7. 2006.

Co na stránkách po jejich spuštění najdeme a jaká témata budou časem přibývat? Bude nový Unreal stejně modifikovatelný jako jeho předchůdci a dočkáme se tak desítek přídavných modů?
UT 2007

Legendární Malcom.
Se spuštěním stránek nespěcháme také z důvodu, že nechceme, aby byly zpočátku prázdné, bez informací. Za hlavní cíl si tedy klademe rychlé a kvalitní novinky, které budou srozumitelné a přehledné. V jednotlivých sekcích najdete všechno, co budete potřebovat vědět. A samozřejmostí je i sbírka všech dostupných screenshotů a videí a možnost podělit se o své názory ve fóru. Navíc chystáme několik překvapení :c)
Co se týká modifikovatelnosti nového Unrealu, tak o tom zatím můžeme jen spekulovat. Ale jelikož každý Unreal zatím byl skvěle modifikovatelný, tak není důvod myslet si, že od toho autoři upustí. Sami by si uškodili a oni to moc dobře vědí ;o)

Nezbývá nic jiného, než se na nový Unreal Tournament 2007 těšit a doufat, že nenabere žádné zpoždění, kvůli kterému, nedej Bože, by se měl měnit dokonce letopočet v názvu na 2008! Myslím, že se to nestane a chlapíci z Epic Games si pořádně máknou.
Ještě nakonec bych se rád vrátil k tobě, Tomáši. Do malého "dotazníku" na úvodu jsi vyplnil, že ti je 17 let. Jak je to doopravdy? :c)

No dobře, já se teda přiznám, no... 17. narozeniny mám až 15.6., což je až za několik dnů, takže jsem vám všem lhal... je to neomluvitelné, já vím. A nemám pro to bohužel žádné vysvětlení. Ale můžu slíbit, že co se Unrealu týče, tak vám budu předávat pravdivé informace :o)

UT 2007

Úchvatný screenshot!
A jakpak to tedy oslavíš? Nebo jste už slavili?
Oslava už sice jedna byla, ale jelikož jsem člověk, který rád slaví, tak budou ještě minimalně dvě další. A jak to slavím? No nejraději mám večírky se svými přáteli, ale to samo o sobě nestačí na oslavu, takže asi bude pořádnej mejdan :o)

Tak to teda pořádně oslav a užij si správně ten mejdan. Díky za rozhovor a na závěr ti nechávam volný prostor, který můžeš využít k čemu jen budeš chtít.
No já vim, že by sem patřilo poděkování a bla bla bla, takže díky tobě, Luboši, ten rozhovor byl fajn a díky BonusWebu, že náš projekt s UT 2007 vzali pod svá křídla. A taky bych vás všechny chtěl samozřejmě pozvat na náš web, který snad 1.7. už poběží. Těšíme se na vás!
A na závěr můj oblíbený vtípek: Tatínek na vesnici sleduje synka, jak jde kamsi večer s baterkou. Ptá se: "Kam jdeš s tou baterkou?" "Na rande." "Hej, když jsem já šel na rande, nebral jsem si baterku." "No, a podívej, cos sbalil!" :o)
Autor:


Témata: Half-life, Robot

Nejčtenější

Nejvtipnější chyby z českého hitu Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come je obrovská a propracovaná hra, ale její autory čeká ještě spousta práce při odlaďování mnoha chyb, které...

RECENZE: Kingdom Come naučí svět milovat českou historii

Kingdom Come: Deliverance

Nejočekávanější česká hra poslední dekády nezklamala. Je to sice o dost náročnější záležitost, než na jaké jsme si v...



Hrajete už Kingdom Come: Deliverance? Jak se vám zatím líbí?

Kingdom Come: Deliverance

Dnešní anketa je určena pro ty z vás, kteří už se ponořili do české hardcore hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance....

RETRO: Winter Challenge je i po 25 letech nejlepší herní olympiádou

Winter Challenge

Je to s podivem, ale i po čtvrt století od vydání zůstávají neoficiální zimní hry od Accolade tou nejlepší olympijskou...

Dosáhl maximální úrovně ve střílečce Call of Duty jen pomocí nožů

Call of Duty

Lidé se u počítačových her baví různými způsoby. Hráče s přezdívkou TheseKnivesOnly baví hrát střílečky bez toho, aby...

Další z rubriky

Dosáhl maximální úrovně ve střílečce Call of Duty jen pomocí nožů

Call of Duty

Lidé se u počítačových her baví různými způsoby. Hráče s přezdívkou TheseKnivesOnly baví hrát střílečky bez toho, aby...

Playstationový profil konečně můžete rozumně ovládat i z prohlížeče

PlayStation 4 - systémová aktualizace 5.50 (beta)

Firma Sony spustila webovou službu My PlayStation pro správu uživatelských profilů na PSN.

RECENZE: V posledním přídavku pro Battlefield 1 zažijete jatka na Sommě

Battlefield 1: Apocalypse

V závěrečném rozšíření do Battlefieldu 1 se autoři zaměřili na nejkrvavější bitvy první světové války a letecké...

The Baby Gang: Když se vám narodí dvojčata
The Baby Gang: Když se vám narodí dvojčata

Představte si, že jste mladý pár, rozhodnete se pro miminko a narodí se vám dcerka. Po chvíli se shodnete, že by malá měla mít sourozence, ale namísto jednoho jí dopřejete hned tři. A všechny tři naráz

Najdete na iDNES.cz