Jedi Academy - 1. část průvodce

  12:00aktualizováno  25. září 7:05
Úchvatné šermířské souboje, skvěle ztvárněné prostředí Hvězdných válek a atmosféra hustší než smetanový zákys - to vše obsahuje Jedi Academy. Stejně jako množství zásekových situací, jimiž se vás pokusí provést náš průvodce hrou.

Rady do začátků
  • Největší kouzlo Jedi Academy tkví bezesporu v brilantních šermířských soubojích. V průběhu hry se rozhodně vyplatí navštívit informační obrazovku (standardně stisknutím TAB) a detailněji si prostudovat několik základních pohybů pro různé styly šermu.
  • Nepřeskakujte nepovinné mise na konci každé ze tří epizod. Připravíte se jednak o skvělý zážitek, ale také o zkušenosti v podobě dovedností Síly.
  • Ze speciálních schopností se nejdříve vyplatí vybičovat na nejvyšší stupeň léčení (Force Heal) a následně blesky (Force Lightning). S těmito dovednostmi se z Jadena stává neporazitelný protivník.
  • Protivníka se světelným mečem lze jednoduše srazit k zemi skočením na jeho hlavu a pak jej speciálním pohybem probodnout.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi AcademyÚvod
    Na počátku se Jaden ocitá na místě havárie transportéru. Cesta k Roshovi, jenž uvízl na útesu, se skrývá kousek napravo od startovní lokace. V místech, kde se řeka rozděluje, nalezne Jaden suchý kmen stromu, který po podseknutí světelným mečem vytvoří vratký můstek; Rosh přeběhne. Nyní je nutné vydat se korytem říčky dále. Vyskytují se zde ještěrky s nepříjemným sonickým útokem, pokud Jadena ochromí, musí se na chvíli stáhnout opodál. K jejich eliminaci se vyplatí používat sekundární mód světelného meče. O kousek dále se po pravé ruce nacházejí zamčené dveře, které Rosh po krátké animaci zpřístupní. Za nimi se vypořádejte s několika nepřáteli a pokračuje přes můstek dále. Kus cesty za můstkem, před vodopádem, musí Jaden přeskočit potok směrem doleva, kde podsekne další strom. Kousek za temným lesem překvapí dvojici padawanů komando stormtrooperů doprovázené temným Jedim. Co se to děje u Akademie Jediů je naznačeno v animaci následující po nepřítelově smrti.

    Vyslechněte důležité informace v několika animacích a připravte se na trénink Síly, který je bohužel zpracován o něco hůře než v předchozím díle. Za dveřmi naproti Jadenovi se nachází první zkouška. Po krátkém Kylově brífinku se otevřou dveře vedoucí do úzkého koridoru. Zde je nutné ve stylu Luke Skywalkera zneškodnit všechny sondy. Až se povede, je na čase vydat se dále. Můstek lze přeskočit s rozběhem z nejužšího místa průrvy. Za můstkem je potřeba použít force push na zeď přímo před Jadenem. Za zdí však čeká překvapení. Roshův droid naštěstí nemá štít jako jeho následovníci později ve hře, stane se tedy snadnou kořistí pro světelnou čepel. Od droida vede cesta dále přes dveře naproti obelisku. Uvnitř otevírá postup páka chráněná mřížemi - je nutné na ni použít force pull. V další místnosti použijte nejdříve force sense a po odhalení pohyblivých kvádrů na ně opět aplikujte push. Po vzniklých schůdcích nahoru a přímou cestou k poslednímu úkolu. Jaden musí stihnout proběhnout jedněmi z dvojice dveří ještě před tím, než se stihnou zavřít. Po aktivaci force speed je nutné rozeběhnout se proti dveřím a v jejich těsné blízkosti stisknout klávesu pro skrčení. Gratuluji, trénink je úspěšně absolvován a Jaden se stal regulérním padawanem.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi AcademyMercenary Activity – Tatooine
    Dostáváme množství zpráv o pokusech Následovníků Ragnose najmout žoldáky a pašeráky k dopravě nákladu. Pokud kontaktujeme jednu z těchto žoldáckých frakcí, možná se nám podaří odhalit operační základnu kultu. Jeden z pašeráckých kruhů, o kterém víme, má základnu v Mos Eisley. Jdi a zjisti, co jsi schopen najít.

    Po setkání se starým přítelem společně vyběhněte na přistávací plochu. V jejím vyčištění Jadenovi Chewbacca moc nepomůže, nejvíce práce tedy odvede opět meč. Po čistce použijte dveře ve výklenku na pravé straně. Za sérií skladišť se Jaden opět ocitne na přistávací ploše. Po úklidu však tentokrát nepřátelé zablokují všechny lodě vlečnými paprsky. Nyní opusťte nádvoří malými dveřmi naproti vstupu. Uvnitř do dveří napravo k Havranímu drápu a k druhému výklenku napravo. Přiřítí se parta ozbrojenců a Jadena s Chewbaccou rozdělí. Nastražené miny lze snadno oběhnout po levé straně beden. Malými dveřmi napravo ven, avšak pozor na nepřítele na schodech, vrhá granáty. Jakmile dospějete do první kontrolní věže, pobijte odpor a pokračujte přes ochoz do druhého centra. Zde se výtahem uprostřed místnosti přeneste k první páce uvolňující Millennium Falcon. Druhá se nachází v místnosti vedle, ovšem spolu s temným Jedim. Po jeho likvidaci a přehození páky se Jaden musí vrátit výtahem zpět dolů. Zde se spojí s Chewbaccou a pokračuje ke konečně uvolněnému Millennium Falconu, který však musí ze všeho nejdříve očistit od dotírajících nepřátel.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Droid Recovery – Tatooine
    Farmář na Tatooine nedávno v místním baru zaslechl skupinu pašeráků hovořících o kultu Sithu a nechal svého droida třídy R5 zaznamenat jejich konverzaci. Naneštěstí dostal strach a před tím, něž opustil Tatooine, droida prodal neznámému Jawowi. Musíme se k droidovi dostat dříve, než Jawowé vymaží jeho paměť. Tvým úkolem je nalézt Jawy, koupit droida a vrátit se do akademie.

    Mise, jejímž úkolem je zajistit droida, jenž nahrál choulostivý rozhovor mezi dvěma přisluhovači Ragnose, je poměrně přímočará. Jaden prakticky stále utíká kaňonem za neustálé likvidace nabíhajících Tuskenů. Jakmile spatří první stavení po levé straně, vydá se jeho dveřmi skrz barbarské doupě napříč, zpět ke slunci. Na povrchu lze naleznout v chatrči napravo nějaké vybavení, jinak je nutné pokračovat doleva přes můstek a na druhou stranu útesů. Zde u jednoho stavení postává droid, ovšem není to onen hledaný plecháč. Jaden se tedy vydá dalším tunelem nalevo od robota, aby finálně dospěl k sandcrawleru a seznámil se s Jawy.

    Vstup do vozidla se nachází na odvrácené straně stroje. Před vchodem lze s pomocí force pull stáhnout plošinu čnící nad hlavou, vyskočit na ni a přitáhnout se nahoru opět použitím force pull. Pomocí beden s oranžovými okraji u pravé stěny Jaden vyskočí na ocelový ochoz a pákou aktivuje výtah ukrytý za kontejnerem dole. Ten lze odstranit opět použitím force pull. Výtahem se mladý padawan dostane nahoru, kde je nutné pokračovat jedinou možnou cestou. U nádrže s roztaveným železem se po přiblížení k okraji plošiny a po pohledu doleva dolů objeví unikající pramínek vody. Střelením do unikajícího místa se uvolní proud kapaliny, který roztavené železo zchladí natolik, aby se po něm dalo přejít. Plameny v následující místnosti lze překonat skokem v zadní části místnosti, kde pulzuje v pravidelných intervalech jeden z horních ohňů. Za ním se nachází páka, deaktivující zbylé plameny blokující cestu k výtahu. Po jeho použití Jaden v následující místnosti pomocí force push odsune kontejner, vymýtí nepřátelský odpor a odstraní další vozík, jenž ukrývá hledaného robota. Jakmile je aktivován, je ještě nutné dostat se ven. Není nic jednoduššího, než vyskočit otvorem v jednom z rohů místnosti. Venku stačí jen zlikvidovat několik dotírajících Tuskenů a mise je úspěšná.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Energency Assistance - Bakura
    Představitelé planety Bakura žádají naši pomoc. Neznámá skupina převzala kontrolu nad elektrárnou v horách. Byl vyslán vyšetřovací tým, avšak dosud nepodali žádnou zprávu. Zájmy Bakuranů jsou dvojí: Chtějí zastavit kohokoliv, kdo stanici převzal, a v první řadě zajistit, aby stanice zůstala neporušena. Elektrárna je postavena na spícím vulkánu a pokud bude zničena, sopka může ohrozit rozlehlé město. Bakurané potřebují někoho, kdo infiltruje továrnu a zmaří plán neznámé skupiny.

    Další mise zavede Jadena do útrob obsazené elektrárny. Po můstku se dostane do skladiště, kde použitím terminálu nalevo uzří, že imperiální vojáci instalovali po celé stanici sérii náloží. První z nich se nachází směrem, kterým v zápětí přiběhnou vojáci. Jaden narazí na nastražené miny, jež je nejlépe odstřelit. První nálož ukrývají dveře rovnou za pastí. Nyní je potřeba vrátit se zpátky a použít chodbu napravo. Dvojice zneviditelňujících se nepřátel nepředstavuje větší problém, lze tak v klidu pokračovat kontrolní místností a přeskočit oheň na podlaze za ní. Za dveřmi se nachází nebezpečná dělová věž, zničte ji a pokračujte dále, vyhýbaje se laserovým paprskům. Imperiální oficír ukrývá klíč ke dveřím za dělovou věží, Jaden však musí nejdříve vyběhnout po schůdcích nahoru, odstřelit další lasery a deaktivovat druhou nálož za nimi. Nyní je potřeba vrátit se k zamčeným dveřím. Za můstkem je lépe nejdříve použít cestu doleva, proběhnout budovou za vojákem obsluhujícím laserové dělo a pokračovat cestou až ke třetí náloži. V její blízkosti se také pohybuje důstojník s dalším klíčem.Ten náleží ke dveřím poblíž místa, kde na Jadena před chvílí střílel stormtrooper z automatického děla. Za dveřmi Jaden použije výtah na druhém konci místnosti, s jehož pomocí se dostane na plošinu. Odtud vede série průchodů do větší haly. Nejprve použijte dveře za propastí po pravé straně. Zde se nachází předposlední nálož. Vraťte se do předchozí místnosti, kde lze výtahem sjet nebo seskočit do přízemí. Zde je ukryta poslední výbušnina. Po vyklizení prostoru a po vyjetí výtahem zpět nahoru se Jaden vydá podle cesty indikované objevivšími se nepřáteli zpět k můstku, kterým se do této lokace dostal. Nyní je třeba vypravit se druhou cestou k aktivním dveřím. Uvnitř pozor na výbuch a na důstojníka majícího v držení klíč k bezprostředně navazujícím dveřím. Ty ústí do skladiště, jímž se Jaden vydal na počátku, je tedy již snadné nalézt cestu k X-Wingu, kterým opustíte lokaci.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Merchant Rescue – Blenjeel
    Akademie obdržela nouzové volání z obchodní lodi, která havarovala na planetě Blenjeel. Obchodníci byli vymrštěni z hyperprostoru, když zkřížili cestu křižníku třídy Interdictor. Impérium, které patrně nechtělo odhalit svou přítomnost, obchodní loď sestřelilo. Obchodníkům se podařilo dosáhnout povrchu planety a zavolat o pomoc. Pokud víme, planeta je neobydlená.

    Po přistání na nehostinné planetě nečeká hlavního hrdinu bohužel žádný přeživší, pouze obrovský červ, díky němuž není radno přetrvávat příliš dlouho na holém písku. Je nutné se pohybovat rychle přeskakováním po troskách lodi nebo po kamenech čnících tu a tam z písku. Rovněž se občas vyplatí používat granáty k odlákání pozornosti zvířete. Je nutné nalézt čtyři součástky k opravení lodi. První se nachází mírně nalevo od ztroskotaného vraku. Lze jí dosáhnout po skalách, z nichž se jedna světlejší propadá nebo utíkáním po písku za použití force speed. Jakmile je energetický článek v kapsách Jadena, doneste jej zpět do zadní části lodi ke světélkujícímu znázornění článku. Další součástka se nachází kus dále od místa, na kterém ležel předchozí díl. Lze se tam dostat po propadajících se sloupech následovaných bleskovým přeběhnutím písku k další skále. Od sebraného urychlovače je možné vrátit se nejbezpečněji skrz vrak havarované lodi, kudy vede schůdná cesta přes zdemolovaný ocelový válec. Nyní zpět nainstalovat zařízení a zpět do havarované lodi. Pomocí výstupku na pravé straně druhé části rozpůleného trupu vyskočí Jaden nahoru, podobně jako za pomoci bedny (opět na pravé straně) na ochoz výše. Z něj zdemolovanými dveřmi dále, kde se nachází konvertor napětí. Jakmile se ocitne na svém místě, je na čase vrátit se zpět k místu jeho nálezu. Otvorem ve stěně lze pomocí force pull přitáhnout ocelovou desku nalevo. Poslední součástka se nicméně nachází o něco dále, u skalních plošin naproti lodi a mírně nalevo. Leží zde rovněž granáty, jimiž lze útočícího červa na čas odlákat.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Cult Investigation – Corellia
    Město Coronet na Corellii zaznamenává četné zprávy o aktivitě Následovníků Ragnose. Není nicméně jasné, zda se opravdu jedná o kult Sithu, nebo jsou zdejší obyvatelé jednoduše paranoidní, když se o něm doslechli v Holonetu. Navštiv Coronet a odhal pravdu.

    Poslední mise první série úkolů vrhá hráče na záď uhánějící nákladní tramvaje. Zadní vrátka jsou zamčená, je tedy nutné vyskákat na střechu vagónu, kterou hlídá první protivník. Ze střechy se Jaden dostane dolů k předním dveřím vagónu. Uvnitř se nachází páka, kterou je nutné přehodit. Nyní se Jaden vrátí a po spojovacích můstcích přeběhne na další vůz. Po jeho střeše opět na druhou stranu a přeskočit na plošinu následující části. Zde je třeba dostat se na střechu. Té lze dosáhnout nejlépe použitím beden ve střední části vagónu, avšak pozor na rodiana s Tenloss Distruptorem. Na následující střeše číhá natěšený temný Jedi. Pokud se skleněný strop při souboji propadne, není nic snadnějšího než vyskočit po široké trubce zpět nahoru. Sérií dalších vozů již lze bez problémů proběhnout, je však dobré držet se pravé strany, na níž se nachází vstup do jednoho z nákladních vagónu. Tam je situována rovněž výtahová plošina, jíž se Jaden dostane k silovému poli. To lze deaktivovat odstřelením dvou načervenalých jednotek po jeho stranách. Za polem se kromě dvou nepřátel nachází okénko ve stropě. Nyní již stačí sledovat cestu k přední části tramvaje až do místnosti s bombou, kterou hlídá temný Jedi. Deaktivujte ji i s rytířem a veďte Jadena dále. Za dalším útočícím Jedim se konečně nachází ovládací místnost, v níž je přehozením páky možné celou tramvaj zastavit a ukončit tak misi.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Echo Base - Hoth
    Vyšetři místo, na kterém se Luke Skywalkerovi v pustinách Hothu zjevil Obi-Wan, a odhal, zda se zde vyskytl kult Ragnose.

    Ledová planeta Hoth skýtá skutečně nehostinné místo. K překonání delších vzdáleností lze použít dvounohých zvířat pasoucích se opodál, nezapomeňte si však při jízdě vytáhnout meč, čímž se z projížďky stává teprve ta pravá zábava. Sledováním řady modře svítících bójí Jaden narazí na dvojici hlídek stormtrooperů, které není nutné eliminovat. Stačí dojet k jeskyni, sesednout ze zvířete a vstoupit dovnitř. Sněžného muže rovněž není třeba zabíjet, ovšem v jeho doupěti se nachází pár užitečných věcí. Pokud náhodou chytí Jadena za nohu, není nic jednoduššího, než mu useknout ruku. Jakmile Jaden opustí ledové doupě, může se vydat buď doprava, kde jej čeká jen slepá ulička plná stormtrooperů nebo rovnou směrem doleva, kde se nachází rozlehlá pláň. Modré bóje vedou až k laserovému dělu, kterého se Jaden ihned chopí a zneškodní přibíhající AT-ST. Druhá část bójí zavede Jadena až k ocelové barikádě, jíž lze zdolat přeskočením z bedny u její zadní části. Barikáda ukrývá velká vrata, jimiž je třeba projít a pokračovat nejprve výtahem na pravé straně. Nahoře lze přehodit páku otevírající dveře opodál a skleněnou stěnu, jež ukrývá něco málo vybavení; Jaden se jí zbaví použitím Síly. Nyní se musí vrátit zpět, použít druhý výtah a vydat se právě otevřenými dveřmi. Systém chodeb dovede hlavního hrdinu až k výtahu vedoucímu do kruhové místnosti, jež ústí na volné prostranství. Zde rychle použít dělo a likvidovat nabíhající hradbu nepřátel. Jaden bude nyní utíkat směrem, odkud přilétávají oranžové lasery a zabije stormtroopera na vyčnívajících zbytcích konstrukce staré báze. V jednom jejím boku se nachází díra blokovaná silovým polem. Stačí však zničit jeden emitor na straně a vskočit dovnitř.

    Odhalte důvod přítomnosti zbytku imperiálních sil v bázi Echo.

    V druhé části úrovně vedou ventilační šachty do velkého skladiště, na jehož druhém konci se nacházejí odemčené dveře. Sérií lokací, které jako by z oka vypadly páté epizodě filmových Hvězdných válek, se Jaden vydá dále, než narazí na místnost s prohlubní uprostřed. Zde vede cesta dále odbočkou doleva. Jakmile dospěje do místnosti s mnoha ventilačními šachtami, stačí vstoupit do výtahu uprostřed. Odtud dvakrát doleva, zničit dělo a jediným možným východem ven. O kus dále se nachází výtah, vedoucí do části, kde Jaden načapá temného Jediho vysílajícího tajnou zprávu. Smrt mu bude odměnou, stejně jako dívce číhající ve velké hale o kousek dále. Snažte se využívat terénních překážek, být stále nad ní a srážet ji na zem výskokem na hlavu, není příliš silná a pár dobře mířených ran ji rychle zneškodní.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Rescue Mission – Nar Kreeta
    Obdrželi jsme zprávu od těžařské gildy na Nar Kreeta, jejíž představení jsou drženi v zajetí místního šéfa podsvětí Hutta. Tito představení odešli vyjednat s Huttem smlouvu, ale nikdy se nevrátili. Zločinec si nepřeje být nikým viděn.

    V této misi nastane dlouho očekávané setkání s Rancorem. Na začátku však Jaden musí rozseknout ventilační mřížku nacházející se u podlahy nalevo a proplazit se na konec šachty, kde rozbije další mříž. Dole zlikviduje několik nepřátel a vydá se doprava kolem zeleně světélkujících tubusů až k zamčeným dveřím. Klíč má jeden z nepřátel v jejich blízkosti. Tím je připravena cesta pro budoucí transport vězňů. Nyní je třeba vrátit se do počáteční chodby a pokračovat jí dále. V místnosti s dalšími zavřenými dveřmi lze vyjet do druhého patra výtahem. Tam se nachází páka otevírající první skupinu cel. Nejkratší cesta k vězňům vede průzorem, který se právě otevřel. Bohužel, uvolnění zajatců přivolalo Rancora. Jaden jej musí za každou cenu odlákat od uprchlíků, a to nejlépe sekundárním útokem světelného meče. Když budete chvíli pobíhat po aréně, vydejte se za nějaký okamžik k otvoru, kterým jste do lokace na počátku vešli. Zde již čekají zajatci. Cesta je volná, takže předají Jadenovi klíč a vydají se k cestě na svobodu. Klíčem si Jaden otevře zamčené dveře naproti výtahu v této části. Po vyčištění baru jej lze opustit zadním vchodem, vyjet výtahem po levé straně do řídící místnosti a vyprostit další skupinku zajatců. Opět se vyplatí pohybovat v jejich blízkosti a v případě potřeby odlákat útočícího Rancora. Jakmile budou uprchlíci v bezpečí, je na čase znovu navštívit bar. Za barem tentokráte Jaden nepoužije výtah, nýbrž se vydá chodbou dále. Ať již zahne doleva či doprava, obě cesty vedou k další kontrolní místnosti, pomocí níž lze osvobodit další zajatce. Až bude volná i čtvrtá skupina, vydá se Jaden spolu s ní do ventilační šachty, kterou se do lokace dostal, aby jej vzápětí vyzvedl Kyle na palubě Havraního drápu.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Meet Contact – Zonju V
    Dělník hvězdného přístavu na planetě Zonju V má údajně informace týkající se spojení Kultu se zbytky imperiálních sil. Dělník se skrývá na opuštěném místě tři kilometry od Zoronhedu. Setkej se s dělníkem a zjisti, co ví.

    Na řadu přichází nejatmosferičtější, avšak někým i zavrhovaná, mise hry. Stejně jako na Hothu i zde je povinností vytasit meč při jízdě speederem. Vyplatí se často ukládat pozici a mečem se průběžně zbavovat protivníků. Jakmile se v cestě objeví první překážka, je čas sesednout a vyskákat na otvor ve zdi.Na druhé straně se Jaden setká s kontaktem, jenž bohužel nevydrží dlouho. Po doplnění enegrie je tedy na čase osedlat další stroj a uhánět vpřed. Cesta kaňonem je přímočará, nebudu zde popisovat každou zatáčku. Snad jen u velké stavby přijde vhod přesedlat na nepoškozený stroj a pokračovat v dále. V jedné části bude nutné přeskočit stržený můstek. To lze provést jedině za pomocí zrychlení a dostatečného rozjezdu a odtud již není daleko k závěrečné sekvenci.

    Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Covert Operation – Kril’Dor
    Rozvědka Nové republiky nedávno odhalila existenci imperiální těžební stanice plynu na planetě Kril’dor. Pokud Republika převezme kontrolu nad stanicí, zasadí to Impériu silnou ránu. Generál Wedge Antilles přišel s troufalým plánem, s jehož pomocí může převzít kontrolu nad stanicí pouze on sám s jednou pozemní jednotkou. Generál Antilles věří, že jen Jedi může zastat pozemní část mise.

    Síla Jedy Academy jistojistě tkví ve známých postavách z televizní série. Nyní vstupuje na scénu Wedge komandující Jadena ze svého X-Wingu. Po vyklizení hangáru lze použít pouze výtah na jeho konci napravo, avšak pozor na věž nahoře. Na ochozu se nacházejí dveře vedoucí na spojovací můstek. Zde již čeká nový nepřítel s jetpackem. Force Lighting na třetí úrovni je pro něj dostatečným protiargumentem. Otočí-li se Jaden čelem ke dveřím, kterými právě vešel, může po jejich nadpraží nebo po trubkách po straně vyskočit na střechu hangáru. Odtud po můstku ke štítovému generátoru, kde se nachází světélkující znázornění nálože. Po jejím umístění je potřeba instalovat hned druhou na střeše hangáru, po kterém Jaden přišel. Dalším cílem jsou vojenské ubikace. Dosáhnout jejich střechy lze nejlépe vyskočením na dveře u můstku, na kterém se Jaden nachází a odtud skokem na střechu. Nyní, po instalaci zařízení, je zapotřebí dosáhnout střechy komunikační antény. Cesta vede zpět do hangáru, kde se zpřístupní dvojice dveří. Vejděte do těch na kratší straně hangáru, v dáli spatříte komunikační věž. Vidíte stavbu, z níž vede můstek k věži? Tak do ní si to Jaden musí namířit. Vyjede dvakrát výtahem, aktivuje zelené tlačítko a rychle rozbije sklo, které se objeví po otevření průzoru. Nyní rychle ven a kousek doprava na můstek (seskočit). Jaden dospěje k věži, aplikuje další výbušninu. Nejkratší cesta k dalšímu cíli vede jízdou výtahem po straně dolů, po ochozu kousek doprava a skokem dolů na můstek do aktuálním ochozem. Zde se již nachází další výtah vedoucí k místu instalace nálože. Z nynější pozice je možné přivolat výtah a přes vysokou místnost vyjet o jedno patro výše a vyběhnout ven. Velitelské centrum se nachází kousek napravo, přes můstek k (bývalé :o) komunikační věži a opět přes další můstek doprava. Uvnitř nižší budovy se nachází výtah vedoucí do centra, které ovšem hlídá temný Jedi. Jak napoví animace po splnění další části úkolu, poslední cíl tkví v deaktivování série čtyř náloží. Energetické kontejnery nelze přehlédnout, nacházejí se kousek zpět cestou, odkud Jaden právě přišel. Jakmile bude nebezpečí zažehnáno, je konečně na čase vrátit se do hangáru ke svému X-Wingu. Kdybyste měli obtíže s jeho nalezením, nachází se poblíž velitelského centra.

  • Autor:

    Nejčtenější

    Hacker objevil chybu ve Steamu, která mu umožnila generovat hry zdarma

    Steam

    „Hodný hacker“ Artem Moskowsky dostal odměnu půl milionu korun za to, že objevil a nahlásil zásadní chybu ve Steamu. Ta...

    Komunitní sbírka na Star Citizen překonala hranici 200 milionů dolarů

    Star Citizen

    Více než dva miliony přispěvatelů již na účty autorů ambiciózního vesmírného simulátoru poslalo v přepočtu více než...

    RECENZE: Hra o havárii ponorky Kursk je tragickým omylem

    Kursk

    Kromě samotného nápadu nenabízí hra Kursk vůbec nic, proč byste si ji měli chtít zahrát. Je nudná a technologicky...

    Zákazník neuspěl s vrácením Falloutu 76, tak alespoň zdemoloval obchod

    Fallout 76 – Official Live Action Trailer

    Některým lidem se Fallout 76 nelíbí tak moc, že kvůli tomu sáhnou k výtržnostem. Zákazník v pobočce obchodu se hrami...

    Manželé musí zaplatit 274 milionů korun za pirátění klasik od Nintenda

    Prezentace zábavního parku Nintendo World

    Američtí manželé byli za provozování dvou internetových stránek s herními klasikami firmy Nintendo odsouzeni k obrovské...

    Další z rubriky

    Zákazník neuspěl s vrácením Falloutu 76, tak alespoň zdemoloval obchod

    Fallout 76 – Official Live Action Trailer

    Některým lidem se Fallout 76 nelíbí tak moc, že kvůli tomu sáhnou k výtržnostem. Zákazník v pobočce obchodu se hrami...

    Příští datadisk k Civilization VI přinese změny klimatu

    Sid Meier's Civilization® VI: Gathering Storm

    V chystaném datadisku Gathering Storm se hráči budou muset potýkat se změnami klimatu, přírodními katastrofami,...

    RECENZE: Battlefield V novinkami neuchvátí, ale pořád baví spolehlivě

    Battlefield V

    Po zpackané betě se nad výslednou kvalitou letošního Battlefieldu vznášely silné pochybnosti. Místo dalšího odkladu se...

    Najdete na iDNES.cz