Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jen 13 milionů počítačů zvládne virtuální realitu, tvrdí Nvidia

  15:27aktualizováno  19:27

V první polovině roku 2016 proběhne bitva na poli virtuální reality. Soupeřit mezi sebou budou nejenom různí výrobci a jejich řešení, ukáže se také, jak velký je zájem mezi koncovými zákazníky. První překážkou k masovému rozšíření může být pořizovací cena, která bude v případě systému Oculus Rift minimálně 300 dolarů, tedy zhruba 7 500 korun.

GeForce GTX VR Ready

GeForce GTX VR Ready

Na druhou překážku upozorňuje výrobce grafických karet Nvidia. Podle něj splňuje nároky pro provoz systému virtuální reality jen 13 milionů počítačů na světě. Nvidia zároveň začne označovat grafické karty schopné zvládnout systémy pro virtuální realitu štítkem „GeForce GTX VR Ready“.

Aktualizace: Možnost předobjednat si sadu Oculus Rift bude zpřístupněna 6. ledna. Cena nebyla oznámena.

Oculus Rift nároky

  • Procesor Intel i5-4590 a lepší
  • Grafická karta Nvidia GTX 970 / AMD 290
  • 8 GB RAM

Autor:


Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

Která herečka by se podle vás hodila na roli Ciri v chystaném Zaklínači?

Ciri v třetímu dílu hry Zaklínač

Zpráva, že postavu Ciri v chystaném seriálu podle Zaklínače nebude hrát běloška, vyvolala u mnoha fandů nesouhlasné...



Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...

Špatná hra dostala horší pokračování. Super Seducer 2 vyniká trapností

Super Seducer 2

Jedna z nejhorších her letošního roku se překvapivě dočkala pokračování. Jak někoho skutečně sbalit vás Super Seducer 2...

Podívejte se, jak by vypadal kultovní Half-Life v enginu Unreal 4

Project Lambda

Project Lambda je fanouškovský pokus o převedení legendárního Half-Lifu do moderního Unreal Enginu 4. Sice nejspíše...



Najdete na iDNES.cz