Kampaň DOOMa zabere okolo třinácti hodin, tvrdí vývojáři

  11:15aktualizováno  11:15

Frenetický návrat ke kořenům v podobě letošního DOOM prý nabídne poctivou sólo kampaň. Vývojáři to naznačili na Twitteru v reakci na otázku, kolik času potrvá dohrání příběhové části titulu. „Závisí na obtížnosti, ale lidé z (naší) kanceláře s tím v průměru tráví přes třináct hodin,“ napsali tvůrci.

11.února 2016 v 21:42, příspěvek archivován: 15.února 2016 v 11:15

.@Unreal389 The difficulty level plays a factor, but folks playing at the office average 13+ hours in the campaign

Autor:


Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Nový přídavek k českému Kingdom Come je po všech stránkách trapný

Kingdom Come: Milostné dobrodružství bodrého rytíře Pana Jana Ptáčka

Nejlepší česká hra posledních let ani napodruhé nedostala takový přídavek, jaký by si zasloužila. Milostné...



Poslední Tomb Raider je ve slevě a autoři za to čelí vlně kritiky

Shadow of the Tomb Raider

Ani ne dva měsíce po vydání je hra Shadow of the Tomb Raider ve slevové akci. Někteří hráči nemohou unést fakt, že ji...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...

Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

Další z rubriky

Poslední Tomb Raider je ve slevě a autoři za to čelí vlně kritiky

Shadow of the Tomb Raider

Ani ne dva měsíce po vydání je hra Shadow of the Tomb Raider ve slevové akci. Někteří hráči nemohou unést fakt, že ji...

Další obětí nezájmu hráčů je střílečka Dirty Bomb, její vývoj končí

Dirty Bomb

Free 2 play střílečka Dirty Bomb už se žádného nového obsahu nedočká. Pro vývojáře je totiž ztrátová a tak svou...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Najdete na iDNES.cz