Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kampaň ve střílečce stojí 75 % rozpočtu, odhalil vývojář

  15:27aktualizováno  15:27

Ostřílený herní návrhář Cliff Bleszinski objasnil, proč vychází méně a méně stříleček se sólo režimem. Vytvořit několik hodin kampaně totiž stojí tři čtvrtiny rozpočtu, a nové hry se proto mnohdy raději soustředí na síťovou hru. Bleszinski to prohlásil v rozhovoru pro server PC Gamer.

Záběry z hraní akce LawBreakers

Záběry z akce LawBreakers od Cliffa Bleszinského

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....



Najdete na iDNES.cz