Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kampaň ve střílečce stojí 75 % rozpočtu, odhalil vývojář

  15:27aktualizováno  15:27

Ostřílený herní návrhář Cliff Bleszinski objasnil, proč vychází méně a méně stříleček se sólo režimem. Vytvořit několik hodin kampaně totiž stojí tři čtvrtiny rozpočtu, a nové hry se proto mnohdy raději soustředí na síťovou hru. Bleszinski to prohlásil v rozhovoru pro server PC Gamer.

Záběry z hraní akce LawBreakers

Záběry z akce LawBreakers od Cliffa Bleszinského

Autor:



Nejčtenější

Natáčí porno a všechny výdělky utrácí v počítačové hře

Ukázka tvorby hráčovy postavy ve hře EVE Online

Chce se stát největším dopravcem ve světě hry EVE Online. Na vybudování flotily si vydělává masturbací v internetových...

Starcraft 2 je ode dneška úplně zdarma

StarCraft II medic

Firma Blizzard dává zcela zdarma k dispozici jeden ze svých vůbec největších hitů. Žádný háček v tom nehledejte a...



Progamer napadl během hry svoji přítelkyni, kamera vše živě přenášela

League of Legends

Diváci herního utkání populárního čínského hráče hry League of Legends se nečekaně stali svědky domácího násilí, které...

RECENZE: Nový díl Need for Speed vyvolává úvahy o tuposti

Nedd for Speed: Payback

Akční závody Need for Speed: Payback jsou krásnou ukázkou, jak z kdysi masivně populární značky udělat naprostou...

Herní hitparáda. Písně z her, na které se nezapomíná

The Andrew Sisters

Chytlavá hudební skladba patří k osvědčeným způsobům, jak se dostat hráčům pod kůži. Ať už doprovází intro, závěrečné...





Najdete na iDNES.cz