Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kampaň ve střílečce stojí 75 % rozpočtu, odhalil vývojář

  15:27aktualizováno  15:27

Ostřílený herní návrhář Cliff Bleszinski objasnil, proč vychází méně a méně stříleček se sólo režimem. Vytvořit několik hodin kampaně totiž stojí tři čtvrtiny rozpočtu, a nové hry se proto mnohdy raději soustředí na síťovou hru. Bleszinski to prohlásil v rozhovoru pro server PC Gamer.

Záběry z hraní akce LawBreakers

Záběry z akce LawBreakers od Cliffa Bleszinského

Autor:


Nejčtenější

Revoluční rok 1998 ve hrách. Zvolte tu nejlepší

Nejlepší hry roku 1998

Rok 1998 byl pro hry mimořádně požehnaný. Kromě toho, že vznikl Bonusweb, vyšla celá řada her, které dodnes platí za...

Hry a porno generují největší příjmy z virtuální reality

Pornografická videa v VR

Největším motorem v oblasti virtuální reality jsou hry a porno videa. Vyplývá to z úniků dat Valve a analýzy...



Lepší než GTA? Ohlédnutí za prvním dílem Red Dead Redemption

Red Dead Redemption

Původní Red Dead Redemption patřilo s přehledem k nejlepším hrám minulé generace konzolí. Cenami ověnčená kovbojka...

Vynikající střílečka Insurgency je dočasně zdarma

Insurgency

Multiplayerová střílečka Insuregncy dostane 18. září nepřímé pokračování nazvané Sandstorm. Aby její autoři zvětšili...

Osm a jedna exkluzivní klasika, které by si zasloužily remake na PS4

Killzone 2

Po fenomenálním Shadow of the Colossus vývojáři z Bluepoint Games oznámili, že se chystají na další remake. Půjde opět...



Najdete na iDNES.cz