Pokračování hry Killing Floor má být krvavější než Soldier of Fortune

Zombie akce Killing Floor 2 má zahrnovat brutální systém pro zabíjení nepřátel. Protivníky půjde vraždit desítkami způsobů, pro které vývojáři připravili individuální animace.

Ilustrační obrázek z prvního dílu hry Killing Floor

Pojetí akce se tak blíží klasické sérii Soldier of Fortune, i zde totiž půjde ustřelovat jednotlivé končetiny a vizuální zpracování bude nezvykle detailní.

Druhý díl Killing Floor je projektem studia Tripwire Interactive, které vytvořilo také hru Red Orchestra. Zatímco válečná akce klade maximální důraz na realističnost, Killing Floor má být titul maximálně "hustý". Je to krvavá podívaná, u které vesele pokřikujete nad působivými výjevy.

Vývojáři proto navrhli speciální systém pro zabíjení nepřátel, a každá smrt nepřítele by měla vypadat odlišně. Zombíci tak mají devatenáct bodů, které jim zbraněmi lze utrhnout, či ustřelit. Pokud například nepříteli odstraníte část hlavy, spatříte jeho lebku. Jestliže se ve střelbě rozhodnete pokračovat, hlava exploduje a vy uvidíte části mozku. Ty pak ještě můžete rozpůlit vertikálně či horizontálně.

Po masakru navíc do konce zápasu na mapě zůstanou stopy. Krev totiž z prostředí v Killing Floor 2 nemizí.

Nepřátelé mají celkem devadesát pět animací smrti, a to pro rozličné zóny těla. Zabít je můžete zásahy do hlavy, krku, hrudi, žaludku či končetin. Každý pohyb zombíků navíc vznikl snímáním hereckých pohybů, vývojáři jich prý nahráli celkem tři tisíce. Jsou určené pro nepřátele, útoky na blízko a přebíjení zbraní.

Právě zbraně mají nadstandardně podrobné animace, které excelují při zpomalení času. Některé využívají animace o detailnosti 242 snímků za vteřinu, a ve speciálním módu tak vidíte každé jedno cuknutí.

Inteligentní zpracování obtížnosti

Propracovanější je tentokrát i systém polepšení (perků). Za každých pět úrovní odemknete dvojici nových dovedností, zvolit si však můžete vždy jen jednu. Na výběr je například polepšení útoku, či zobrazování života všech nepřátel.

Hrát lze celkem na čtyři obtížnosti, jenž hru upravují méně přímočarým způsobem. Zatímco v jiných titulech vyšší obtížnosti často znamenají jen větší výdrž a silnější útoky nepřátel, v Killing Floor 2 se mění dovednosti a agresivita protivníků.

Přepracovaní se dočkal také systém pro boj zblízka. Ten zahrnuje lehké i těžké výpady, kombinace útoků a sekání ve čtyřech směrech.

Vstřícné ke komunitě

Autoři Killing Floor nezapomínají na své moderské kořeny, a hra tak bude dobře přístupná i pro komunitní tvorbu. Každý herní mechanismus zkrátka musí být využitelný i pro modery. A to prý někdy vyžaduje notné změny.

Upravovat půjde například animace a míra brutality. Pokud se někdo rozhodne, že místo krve z nepřátel bude tryskat duha, hra to umožní. Tvůrci modifikací navíc budou mít možnost vytvářet pro zombíky nové typy útoků.

Vývojáři Killing Floor 2 se tedy při inovacích vydali tak trochu netradičním směrem. Ve výsledku by to však mohla být veselá a nadmíru krvavá zábava. O datu vydání nicméně autoři zatím hovořit nechtějí. Údajně to ale bude dříve, než bychom čekali. 

Autor:
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...