Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování hry Killing Floor má být krvavější než Soldier of Fortune

aktualizováno 
Zombie akce Killing Floor 2 má zahrnovat brutální systém pro zabíjení nepřátel. Protivníky půjde vraždit desítkami způsobů, pro které vývojáři připravili individuální animace.

Ilustrační obrázek z prvního dílu hry Killing Floor

Pojetí akce se tak blíží klasické sérii Soldier of Fortune, i zde totiž půjde ustřelovat jednotlivé končetiny a vizuální zpracování bude nezvykle detailní.

Druhý díl Killing Floor je projektem studia Tripwire Interactive, které vytvořilo také hru Red Orchestra. Zatímco válečná akce klade maximální důraz na realističnost, Killing Floor má být titul maximálně "hustý". Je to krvavá podívaná, u které vesele pokřikujete nad působivými výjevy.

Vývojáři proto navrhli speciální systém pro zabíjení nepřátel, a každá smrt nepřítele by měla vypadat odlišně. Zombíci tak mají devatenáct bodů, které jim zbraněmi lze utrhnout, či ustřelit. Pokud například nepříteli odstraníte část hlavy, spatříte jeho lebku. Jestliže se ve střelbě rozhodnete pokračovat, hlava exploduje a vy uvidíte části mozku. Ty pak ještě můžete rozpůlit vertikálně či horizontálně.

Po masakru navíc do konce zápasu na mapě zůstanou stopy. Krev totiž z prostředí v Killing Floor 2 nemizí.

Nepřátelé mají celkem devadesát pět animací smrti, a to pro rozličné zóny těla. Zabít je můžete zásahy do hlavy, krku, hrudi, žaludku či končetin. Každý pohyb zombíků navíc vznikl snímáním hereckých pohybů, vývojáři jich prý nahráli celkem tři tisíce. Jsou určené pro nepřátele, útoky na blízko a přebíjení zbraní.

Právě zbraně mají nadstandardně podrobné animace, které excelují při zpomalení času. Některé využívají animace o detailnosti 242 snímků za vteřinu, a ve speciálním módu tak vidíte každé jedno cuknutí.

Inteligentní zpracování obtížnosti

Propracovanější je tentokrát i systém polepšení (perků). Za každých pět úrovní odemknete dvojici nových dovedností, zvolit si však můžete vždy jen jednu. Na výběr je například polepšení útoku, či zobrazování života všech nepřátel.

Hrát lze celkem na čtyři obtížnosti, jenž hru upravují méně přímočarým způsobem. Zatímco v jiných titulech vyšší obtížnosti často znamenají jen větší výdrž a silnější útoky nepřátel, v Killing Floor 2 se mění dovednosti a agresivita protivníků.

Přepracovaní se dočkal také systém pro boj zblízka. Ten zahrnuje lehké i těžké výpady, kombinace útoků a sekání ve čtyřech směrech.

Vstřícné ke komunitě

Autoři Killing Floor nezapomínají na své moderské kořeny, a hra tak bude dobře přístupná i pro komunitní tvorbu. Každý herní mechanismus zkrátka musí být využitelný i pro modery. A to prý někdy vyžaduje notné změny.

Upravovat půjde například animace a míra brutality. Pokud se někdo rozhodne, že místo krve z nepřátel bude tryskat duha, hra to umožní. Tvůrci modifikací navíc budou mít možnost vytvářet pro zombíky nové typy útoků.

Vývojáři Killing Floor 2 se tedy při inovacích vydali tak trochu netradičním směrem. Ve výsledku by to však mohla být veselá a nadmíru krvavá zábava. O datu vydání nicméně autoři zatím hovořit nechtějí. Údajně to ale bude dříve, než bychom čekali. 

Autor:




Nejčtenější

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Marvel vs. Capcom: Infinite
Nebaví vás učení komb? Marvel vs. Capcom Infinite je bojovka pro vás

Jestli rádi bezmyšlenkovitě bušíte do ovladače, je bojovka Marvel vs. Capcom: Infinite něco pro vás.   celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

Resident Evil: Revelations
Zaoceánská plavba s mutanty potřetí. Recenze Resident Evil Revelations

„Tati, já nechci zase na zaoceánskou plavbu,“ postěžoval si mladý hráč. „Kušuj,“ řekl otec Capcom a naservíroval mu tu samou hru už potřetí.   celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Další z rubriky

FIFA 18
Zahráli jsme si za Ronalda a je to paráda. První dojmy z FIFA 18

Vyzkoušeli jsme letošní ročník fotbalu od EA Sports. Žádné revoluční novinky se nechystají, ale změn je dost na to, aby obhájily cenu nové hry. Lepší animace,...  celý článek

Hobo: Tough Life
Prohrabování popelnic může být zábava. V české hře Hobo hrajeme za bezdomovce

Pokud se chcete vžít do role bezdomovce a nechce se vám kvůli tomu udělat nějakou kardinální blbost a skončit na dlažbě, můžete si ten pocit nasimulovat v nové...  celý článek

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.