Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Český Killing Room je zvrácená show. Buď vyděláte peníze, nebo zemřete

  9:00aktualizováno  9:00
Svět v první polovině 22. století není hezké místo k životu. Alespoň v podání připravované české hry Killing Room od studia Alda Games.

Všudypřítomná chudoba žene zoufalé lidi do zvrácené show, v níž buď vydělají pořádný balík peněz, nebo zemřou. Netřeba dodávat, že druhý případ je častější. Hráč se stává jedním z účastníků, který musí překonat nejen pasti, ale také monstra, která stvořila laboratoř Gore Reserch Centre. Vše vysílá televize Gore TV, přičemž hráč usiluje i o přízeň diváků.

Killing Room lze zaškatulkovat jako roguelike střílečku (co je roguelike?), což znamená vyšší obtížnost a trvalou smrt. V případě, že hráčova postava zemře, musí si vygenerovat novou a začít znovu. Do hry se promítnou i takové atributy jako hmotnost, výška či zvolený počáteční předmět.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Váha ovlivňuje rychlost hráče, výdrž atd. Výška se zase promítne do skutečného modelu. Vysoký hráč tedy vyskočí na některé vysoké plošiny, kde si může vzít bonus, menší hráč se naopak vyhne pastem, které jsou umístěny v určité výšce,“ prozradil Bonuswebu Aleš Kříž, šéf Alda Games.

Partie v Killing Room skončí buď smrtí, nebo po průchodu osmi pater, což by mělo zabrat zhruba tři hodiny. Hra by však měla motivovat k opakovanému hraní, a to nejen náhodně generovaným prostředím, ale i zajímavými předměty.

Killing Room

Killing Room

Killing Room

Killing Room

„Například předmět ‚Rentgenové Brýle‘ způsobí, že hráč vidí do všech ledniček, rakví, truhel atd. Na základě toho si může upravit své rozhodnutí, jestli projde celou místnost přes pasti k ledničce, kde třeba nic není,“ vysvětluje Kříž.

Z dalších předmětů zmiňuje mapu, která doplní informace do plánku, či rychlé ruce, které aktivují automatické přebíjení zbraní. „Snažíme se vymýšlet předměty, které hráči odkryjí další funkcionalitu hry.“ Vylepšovat ovšem jde i postava, od počtu životů přes šanci na kritický zásah po výdrž při sprintu.

Fotogalerie

Protože hráč nezachraňuje svět, ale má především pobavit diváky (nejlépe svou smrtí), je důležité usilovat o jejich přízeň. Jinak vám později pořádně zatopí.

„Základem, jak si vylepšit hodnocení u diváků, je záchrana kačenky. Mnohdy však hráč stojí před rozhodnutím, zda se mu to vyplatí. Například zda přestřelením provazu raději zachrání kačenku, nebo si vezme truhlu s penězi, která jinak spadne a bude ztracena. Celé hraní hráče navíc provází pískot či potlesk diváků nebo komentáře moderátora. Je tedy pro nás důležitá i zvuková stránka hry, která nebude jen kulisou.“

Killing Room v současné době usiluje o přízeň hráčů v rámci Steam Greenlight na digitální distribuci Steam, hra vyjde koncem roku. Studio Alda Games más na kontě logické hry Zachraň šneka, Sýrový svět či strategii Defend Your Life.

Autor:




Nejčtenější

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
S PC verzí Wolfensteina II budete velmi spokojeni, slibuje vývojář

Koncem října se vrátí B.J. Blazkowicz, aby konečně vyhnal z Ameriky nacisty, kterým se v alternativní realitě podařilo vyhrát druhou světovou válku. Vývojáři...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Škoda Superb 1,8 TSI Style...
Škoda Superb 1,8 TSI Style...

r.v. 2016, naj. 47 365 km, benzín
639 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.