Kinect spotřebuje jen minimum výkonu

  • 6

Microsoft KinectPodle dřívějších spekulací má být pohybové ovládání Kinect pro konzoli Xbox 360 velmi náročné na výpočetní výkon. Objevily se dokonce zvěsti, že provoz Kinectu zaměstná až celé jedno jádro hlavního procesoru. Ve skutečnosti je to ale přesně naopak.

Přinejmenším podle Frederica Blaise, jenž je "Kinect specialistou" ve firmě Ubisoft. Podle jeho slov tak provoz Kinectu spotřebuje něco okolo 1% celkového výkonu konzole a pravděpodobně ještě méně.

Díky tomu lze Kinect bez problémů "využít v akční hře, aniž by to na ní bylo poznat". Na závěr naznačil, že v budoucnu by se mohla objevit střílečka od Ubisoftu, která bude využívat Kinect i klasický ovladač, ale v nejbližší době se o ní rozhodně nedozvíme vůbec nic.

Zdroj: CVG


Témata: Ubisoft, Xbox