Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Realismus na úkor zábavy? Český Kingdom Come představuje soubojový systém

Čeští vývojáři z Warhorse Studios představili v nejnovějším videu způsob, jakým budou fungovat souboje. Jde o unikátní a daleko propracovanější systém, než jaký má konkurence. Otázkou však je, zda není pro obyčejné hráče až příliš složitý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hned jsem si vzpomel na Die by the Sword, kde me umlatil prvni skret v tutorialu. Letela do kose, na to jsem nemel...

1 0
možnosti
JB

DBtS bylo super. Takový zapomenutý klenot. Taky jsem si na něj vzpomněl. A ještě možná na Revenant. Jediná hra, co kombinovala Diablo a Mortal Kombat. O reálných bojích se sice mluvit nedalo, ale ta obtížnost i menších bojů byla ostrá :-)

0 0
možnosti
MV

Já jsem za těžší hru rád, ano pro většinu současných hráčů to bude těžké probuzení a hru asi nedohrají, ale co... alespoň se odtřídí zrno od plev... ;-)

Takže já se na Kingdom Come těším a než vyjde tak se zabavím u Elex... tam také namlsanci co čekají, že mrchu zabijí pomalu ošklivým pohledem koukají, že se při boji musí hejbat a něco dělat jinak to jsou oni kdo zkape...;-D

3 0
možnosti
BK

Je tenká hranice mezi vysokou obtížností a pocitem frustrace. Jsem backer od prvního dne, takže doufám, že se KCD udrží na správné straně té hranice.

Podle mého názoru je v tom nejdůležitější komunikace - aby hráč, pokud dostane na řiť, věděl, proč na ni dostal a případně jak se tomu příště vyvarovat. Nejhorší jsou momenty typu "jak?" "proč, sakra?" a "co to bylo?". Dělám LARP a momenty, kdy je člověk v krásném, soustředěném souboji a zezadu ho jiný probodne nebo střelí šípem jsou sice realistické, ale taky by se na to jeden v tu chvíli nejradši vybodl. Doufejme, že jsou si ve Warhorse toho vědomi a občas realističnost trochu potlačí, aby se hráč cítil dobře.

2 0
možnosti
AH

Jsem porad velmi skepticky .. nejak v tom tu zabavu zatim nevidim .. myslim obecne, ne jen soubojovy system ..

1 3
možnosti

Souhlas. Podle mě to bude solidní provar. For Honor se také netěší extra popularitě. Navíc to je z pohledu první osoby, to nemají hráči z konzolí a fanoušci MMRPG zrovna moc v oblibě.

0 0
možnosti
JK

Tak pro lidi, co si zvykli probíhat naskriptovanými koridory, to bude zcela jistě nuda. Pro mě je to závan starých dobrých časů, kdy se člověk musel nejprve hru naučit perfektně ovládat, než byl schopen se někam dostat. Donekonečna se opakující souboje z Interstate 76 nebo mise ze hry Driver mi ve své době dlouho nedaly spát. A ten pocit, kdy jsem prošel další misí, pak skutečně stál za to. Nebyly to ty miliardy qustů a side-questů, které jsou jeden jak druhý a vedou hráče za ručičku, že kromě směrovky a todo listu nic jiného ve hře nevnímá. Byl to ten pocit, že vás hra ždíme až na krev. U spousty dnešních her je mi vcelku jedno, jestli je dohraju nebo ne. Prostě u jednoho z mnoha questů skončím a nic zvláštního se neděje. Ty staré a tvrdé hry, co se se mnou nemazlily, ty mi daly ten správný pocit zábavy.

Přemýšlím, že si kvůli Kingdom Come koupím po dlouhé době nějaký nový herní hardware.

10 0
možnosti
PL

Nezlobte se, ale mám z toho co jste napsal pocit že se utápíte v minulosti. Jako ten dědula co sedí na lavičce a naříká jaký to bylo za jeho mladých let všechno lepší etc. etc. Tohle nikam nevede.

Řeknu Vám jedno, hraju hry už přes 30 let a nikdy nevznikaly lepší hry. Je tolik kvalitních titulů, člověk neví co hrát dřív. Nevím jaký máte vkus na hry, ale zkuste uvést pár příkladů her které jste přerušil u některého questu a dál nepokračoval. To by mě zajímalo.

2 3
možnosti

J44o67s85e79f 25Š90p65e15r60l

30. 10. 2017 21:24

Hraju Dark Souls 1-3, tak mi tu ještě chvíli vykládejte o složitém a těžkém soubojovém systému ;-D

Už se na to těším...hlavně nic jako Skyrim, tuhle jsem to hrál a skončil jsem po několika hodinách - soubojový systém = nula, nula, nic....nechápu, čím ta hra zaujala.

0 1
možnosti
JH

Tak nevim, jestli to byly Vas prvni TES, ale soubojovej system je proste jednoduchej, primarni je pribeh, tuna hlavnich questu, dve tuny side questu atp. Proste nic, v cem by se zrovna Skyrim vymykal produkci Bethesdy...

1 0
možnosti
VH

V31í89t 97H14r83u63b20e71š

30. 10. 2017 21:06

Těším se. A co bude do složitosti bude jistě i do zábavy. A hlavně - ta hra bude opravdu jiná než to čeho jsou na streamu tuny.

3 0
možnosti
JB

hlavne uz by to mohlo vyjit, je to fakt dlouhy cekani. Meli o tom projektu zacit mluvit tak o 3 roky pozdeji :)

2 0
možnosti
TD

No, startovali na Kikstarteru a bez toho, aby o tom mluvili, by neměli peníze a my hru. Takže mě teda čekání nevadí. Já hru podpořil už na začátku.

2 0
možnosti
KN

Asi by nebylo spatne, kdyby ta komplexnost/realisticnost soubojoveho systemu byla volitelna. At si kazdy vybere, co mu sedi lepe.

1 0
možnosti
TH

Je s tím počítáno pro konzole, takže button smasher.

0 0
možnosti
LV

L11e47o72š 91V10e64r19n21e42r

30. 10. 2017 16:05

Na úkor zábavy? Ani náhodou. Zábavu si představuji ve složitosti a komplikovanosti. Bývá sice těžší se do hry dostat, ale zážitek je o to mocnější a dostaví se se zpožděním. Ale asi by nebyl problém udělat obtížnost pro prťata, vždycky si vzpomenu na Wolfensteina jak měl Blazkowicz na nejlehčí v puse dudák ;-D

15 1
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 91

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 28

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra

novinky 13. 4. 2024 7

V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 4

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...

Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců

novinky 17. 4. 2024 4

Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!