Diskuze
Realismus na úkor zábavy? Český Kingdom Come představuje soubojový systém
Děkujeme za pochopení.
O21n62d12r12e14j 28S53k41o18p35a31l
Hned jsem si vzpomel na Die by the Sword, kde me umlatil prvni skret v tutorialu. Letela do kose, na to jsem nemel...
J53a50k55u90b 43B30o97h44o40n67ě77k
DBtS bylo super. Takový zapomenutý klenot. Taky jsem si na něj vzpomněl. A ještě možná na Revenant. Jediná hra, co kombinovala Diablo a Mortal Kombat. O reálných bojích se sice mluvit nedalo, ale ta obtížnost i menších bojů byla ostrá
M39i74l25a26n 83V88o73s48t70r70ý
Já jsem za těžší hru rád, ano pro většinu současných hráčů to bude těžké probuzení a hru asi nedohrají, ale co... alespoň se odtřídí zrno od plev...
Takže já se na Kingdom Come těším a než vyjde tak se zabavím u Elex... tam také namlsanci co čekají, že mrchu zabijí pomalu ošklivým pohledem koukají, že se při boji musí hejbat a něco dělat jinak to jsou oni kdo zkape...
B97a21r70t51o52l79o68m74ě12j 73K88u89s
Je tenká hranice mezi vysokou obtížností a pocitem frustrace. Jsem backer od prvního dne, takže doufám, že se KCD udrží na správné straně té hranice.
Podle mého názoru je v tom nejdůležitější komunikace - aby hráč, pokud dostane na řiť, věděl, proč na ni dostal a případně jak se tomu příště vyvarovat. Nejhorší jsou momenty typu "jak?" "proč, sakra?" a "co to bylo?". Dělám LARP a momenty, kdy je člověk v krásném, soustředěném souboji a zezadu ho jiný probodne nebo střelí šípem jsou sice realistické, ale taky by se na to jeden v tu chvíli nejradši vybodl. Doufejme, že jsou si ve Warhorse toho vědomi a občas realističnost trochu potlačí, aby se hráč cítil dobře.
A32n95t44o46n37í38n 65H94o84l62í53k
Jsem porad velmi skepticky .. nejak v tom tu zabavu zatim nevidim .. myslim obecne, ne jen soubojovy system ..
M83a71r36t88i12n 68Č51e44r85v59e49n55ý
Souhlas. Podle mě to bude solidní provar. For Honor se také netěší extra popularitě. Navíc to je z pohledu první osoby, to nemají hráči z konzolí a fanoušci MMRPG zrovna moc v oblibě.
J39i84ř48í 89K49r39á69k37o92r88a
Tak pro lidi, co si zvykli probíhat naskriptovanými koridory, to bude zcela jistě nuda. Pro mě je to závan starých dobrých časů, kdy se člověk musel nejprve hru naučit perfektně ovládat, než byl schopen se někam dostat. Donekonečna se opakující souboje z Interstate 76 nebo mise ze hry Driver mi ve své době dlouho nedaly spát. A ten pocit, kdy jsem prošel další misí, pak skutečně stál za to. Nebyly to ty miliardy qustů a side-questů, které jsou jeden jak druhý a vedou hráče za ručičku, že kromě směrovky a todo listu nic jiného ve hře nevnímá. Byl to ten pocit, že vás hra ždíme až na krev. U spousty dnešních her je mi vcelku jedno, jestli je dohraju nebo ne. Prostě u jednoho z mnoha questů skončím a nic zvláštního se neděje. Ty staré a tvrdé hry, co se se mnou nemazlily, ty mi daly ten správný pocit zábavy.
Přemýšlím, že si kvůli Kingdom Come koupím po dlouhé době nějaký nový herní hardware.
P49e52t29r 80L46e61h45n81e75r85t
Nezlobte se, ale mám z toho co jste napsal pocit že se utápíte v minulosti. Jako ten dědula co sedí na lavičce a naříká jaký to bylo za jeho mladých let všechno lepší etc. etc. Tohle nikam nevede.
Řeknu Vám jedno, hraju hry už přes 30 let a nikdy nevznikaly lepší hry. Je tolik kvalitních titulů, člověk neví co hrát dřív. Nevím jaký máte vkus na hry, ale zkuste uvést pár příkladů her které jste přerušil u některého questu a dál nepokračoval. To by mě zajímalo.
J44o67s85e79f 25Š90p65e15r60l
Hraju Dark Souls 1-3, tak mi tu ještě chvíli vykládejte o složitém a těžkém soubojovém systému
Už se na to těším...hlavně nic jako Skyrim, tuhle jsem to hrál a skončil jsem po několika hodinách - soubojový systém = nula, nula, nic....nechápu, čím ta hra zaujala.
J39a12r39o81s49l15a60v 87H47o26r64a24k
Tak nevim, jestli to byly Vas prvni TES, ale soubojovej system je proste jednoduchej, primarni je pribeh, tuna hlavnich questu, dve tuny side questu atp. Proste nic, v cem by se zrovna Skyrim vymykal produkci Bethesdy...
V31í89t 97H14r83u63b20e71š
Těším se. A co bude do složitosti bude jistě i do zábavy. A hlavně - ta hra bude opravdu jiná než to čeho jsou na streamu tuny.
J98a68r73o57s73l63a76v 62B85e19n69d78a
hlavne uz by to mohlo vyjit, je to fakt dlouhy cekani. Meli o tom projektu zacit mluvit tak o 3 roky pozdeji :)
T74o85m72á96š 65D20u70š20e16j89o57v40s31k44ý
No, startovali na Kikstarteru a bez toho, aby o tom mluvili, by neměli peníze a my hru. Takže mě teda čekání nevadí. Já hru podpořil už na začátku.
K82a69r40e97l 55N28o39v43o61t28n72y
Asi by nebylo spatne, kdyby ta komplexnost/realisticnost soubojoveho systemu byla volitelna. At si kazdy vybere, co mu sedi lepe.
T90o60n56d96a 18H22e23j89l54í45k
Je s tím počítáno pro konzole, takže button smasher.
L11e47o72š 91V10e64r19n21e42r
Na úkor zábavy? Ani náhodou. Zábavu si představuji ve složitosti a komplikovanosti. Bývá sice těžší se do hry dostat, ale zážitek je o to mocnější a dostaví se se zpožděním. Ale asi by nebyl problém udělat obtížnost pro prťata, vždycky si vzpomenu na Wolfensteina jak měl Blazkowicz na nejlehčí v puse dudák
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!