Diskuze

Realismus na úkor zábavy? Český Kingdom Come představuje soubojový systém

Čeští vývojáři z Warhorse Studios představili v nejnovějším videu způsob, jakým budou fungovat souboje. Jde o unikátní a daleko propracovanější systém, než jaký má konkurence. Otázkou však je, zda není pro obyčejné hráče až příliš složitý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hned jsem si vzpomel na Die by the Sword, kde me umlatil prvni skret v tutorialu. Letela do kose, na to jsem nemel...

1 0
možnosti

DBtS bylo super. Takový zapomenutý klenot. Taky jsem si na něj vzpomněl. A ještě možná na Revenant. Jediná hra, co kombinovala Diablo a Mortal Kombat. O reálných bojích se sice mluvit nedalo, ale ta obtížnost i menších bojů byla ostrá :-)

0 0
možnosti

Já jsem za těžší hru rád, ano pro většinu současných hráčů to bude těžké probuzení a hru asi nedohrají, ale co... alespoň se odtřídí zrno od plev... ;-)

Takže já se na Kingdom Come těším a než vyjde tak se zabavím u Elex... tam také namlsanci co čekají, že mrchu zabijí pomalu ošklivým pohledem koukají, že se při boji musí hejbat a něco dělat jinak to jsou oni kdo zkape...;-D

3 0
možnosti

Je tenká hranice mezi vysokou obtížností a pocitem frustrace. Jsem backer od prvního dne, takže doufám, že se KCD udrží na správné straně té hranice.

Podle mého názoru je v tom nejdůležitější komunikace - aby hráč, pokud dostane na řiť, věděl, proč na ni dostal a případně jak se tomu příště vyvarovat. Nejhorší jsou momenty typu "jak?" "proč, sakra?" a "co to bylo?". Dělám LARP a momenty, kdy je člověk v krásném, soustředěném souboji a zezadu ho jiný probodne nebo střelí šípem jsou sice realistické, ale taky by se na to jeden v tu chvíli nejradši vybodl. Doufejme, že jsou si ve Warhorse toho vědomi a občas realističnost trochu potlačí, aby se hráč cítil dobře.

2 0
možnosti

Jsem porad velmi skepticky .. nejak v tom tu zabavu zatim nevidim .. myslim obecne, ne jen soubojovy system ..

1 3
možnosti

Souhlas. Podle mě to bude solidní provar. For Honor se také netěší extra popularitě. Navíc to je z pohledu první osoby, to nemají hráči z konzolí a fanoušci MMRPG zrovna moc v oblibě.

0 0
možnosti

Tak pro lidi, co si zvykli probíhat naskriptovanými koridory, to bude zcela jistě nuda. Pro mě je to závan starých dobrých časů, kdy se člověk musel nejprve hru naučit perfektně ovládat, než byl schopen se někam dostat. Donekonečna se opakující souboje z Interstate 76 nebo mise ze hry Driver mi ve své době dlouho nedaly spát. A ten pocit, kdy jsem prošel další misí, pak skutečně stál za to. Nebyly to ty miliardy qustů a side-questů, které jsou jeden jak druhý a vedou hráče za ručičku, že kromě směrovky a todo listu nic jiného ve hře nevnímá. Byl to ten pocit, že vás hra ždíme až na krev. U spousty dnešních her je mi vcelku jedno, jestli je dohraju nebo ne. Prostě u jednoho z mnoha questů skončím a nic zvláštního se neděje. Ty staré a tvrdé hry, co se se mnou nemazlily, ty mi daly ten správný pocit zábavy.

Přemýšlím, že si kvůli Kingdom Come koupím po dlouhé době nějaký nový herní hardware.

10 0
možnosti

Nezlobte se, ale mám z toho co jste napsal pocit že se utápíte v minulosti. Jako ten dědula co sedí na lavičce a naříká jaký to bylo za jeho mladých let všechno lepší etc. etc. Tohle nikam nevede.

Řeknu Vám jedno, hraju hry už přes 30 let a nikdy nevznikaly lepší hry. Je tolik kvalitních titulů, člověk neví co hrát dřív. Nevím jaký máte vkus na hry, ale zkuste uvést pár příkladů her které jste přerušil u některého questu a dál nepokračoval. To by mě zajímalo.

2 3
možnosti

J92o28s55e41f 38Š63p49e14r96l

30. 10. 2017 21:24

Hraju Dark Souls 1-3, tak mi tu ještě chvíli vykládejte o složitém a těžkém soubojovém systému ;-D

Už se na to těším...hlavně nic jako Skyrim, tuhle jsem to hrál a skončil jsem po několika hodinách - soubojový systém = nula, nula, nic....nechápu, čím ta hra zaujala.

0 1
možnosti

Tak nevim, jestli to byly Vas prvni TES, ale soubojovej system je proste jednoduchej, primarni je pribeh, tuna hlavnich questu, dve tuny side questu atp. Proste nic, v cem by se zrovna Skyrim vymykal produkci Bethesdy...

1 0
možnosti

V94í61t 17H18r66u44b51e16š

30. 10. 2017 21:06

Těším se. A co bude do složitosti bude jistě i do zábavy. A hlavně - ta hra bude opravdu jiná než to čeho jsou na streamu tuny.

3 0
možnosti

hlavne uz by to mohlo vyjit, je to fakt dlouhy cekani. Meli o tom projektu zacit mluvit tak o 3 roky pozdeji :)

2 0
možnosti

No, startovali na Kikstarteru a bez toho, aby o tom mluvili, by neměli peníze a my hru. Takže mě teda čekání nevadí. Já hru podpořil už na začátku.

2 0
možnosti

Asi by nebylo spatne, kdyby ta komplexnost/realisticnost soubojoveho systemu byla volitelna. At si kazdy vybere, co mu sedi lepe.

1 0
možnosti

Je s tím počítáno pro konzole, takže button smasher.

0 0
možnosti

L19e53o65š 73V43e93r30n92e50r

30. 10. 2017 16:05

Na úkor zábavy? Ani náhodou. Zábavu si představuji ve složitosti a komplikovanosti. Bývá sice těžší se do hry dostat, ale zážitek je o to mocnější a dostaví se se zpožděním. Ale asi by nebyl problém udělat obtížnost pro prťata, vždycky si vzpomenu na Wolfensteina jak měl Blazkowicz na nejlehčí v puse dudák ;-D

15 1
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 17

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 28

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....