Kojima o MGS Touch

  • 1
Hlavním designérem žena. No toto.

KojimaK čerstvě oznámené hře Metal Gear Solid Touch se na stránkách japonského magazínu Famitsu vyjadřují i otec celé série Hideo Kojima a producentka hry Yasuyo Watanabe, která dosud v Konami pracovala jako web designérka a a jsou zatím vytvořila pouze nějaké ty „pitominky“ ve Flashi.

Hra bude v podstatě čistokrevnou střílečkou, což Kojima vysvětluje tím, že má být vhodná pro chvilkové hraní na handheldu, což by u klasického stealth konceptu nebylo úplně ideálně řešitelné, zvláště když se vše navíc bude ovládat přes dotykový displej.

Watanabe pak dodává, že co se týče samotného kódování, je iPhone příjemnou platformou, ale bolesti hlavy měl celý její tým v dobách návrhu konceptu hry – přístroj sice nabízí velmi zajímavé možnosti, ale absence jakýchkoliv tlačítek je něco velmi nestandardního, a bylo proto potřeba na to brát značný zřetel a navíc mít na mysli co nejlepší využití dotykového displeje.

Metal Gear Solid Touch Metal Gear Solid Touch

V přístrojích od Apple pak oba spatřují značný potenciál. Zatímco na ostatních mobilech slouží hry spíše jen k zabití času v metru, iPhone dokáže zprostředkovat plnohodnotný multimediální zážitek včetně her.

Takže když uvážíme, jak rozšířené je v Japonsku hraní na mobilech a jak jsou Japonci posedlí „svými“ herními řadami, tak to vypadá, že by se přinejmenším tam mohl iPhone prosadit jako nový herní fenomén.

Zdroj: 1up