Diskuze

KOMENTÁŘ: Jak Red Dead Redemption 2 zastínil Assassin’s Creed: Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey a Red Dead Redemption 2 jsou dva nejnovější přírůstky do rodiny akčních příběhových her v otevřených světech. Obě hry chtějí hráčům zprostředkovat iluzi živého světa založeného na historických reáliích. Ubisoft splnil úkol skvěle, ale Rockstar pozvedl celý koncept na další úroveň.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bez PC verze Kassandru nic nemůže zastínit....

2 2
možnosti

Dlouho jsem nehrál tak dobře propracovanou hru jako je rdr2 naposledy jsem se takhle bavil u zaklínače 3. Jen je škoda že to není na pc. U tohodle typu her preferuju klávesnici a myš.

1 0
možnosti
Foto

Ono s tím že není minimapa už přišel FarCry 5 - takže tahle vesternovka zase jen opisuje :) :)

Je to trend, jen se na něm vezou

0 0
možnosti

RDR2, který byl ve vývoji 8 let, opisuje od FC5, který se začal vyvíjet před 2 nebo 3 lety?

0 2
možnosti

Je úsměvné číst recenze psané na konzolky. Jako já chápu že někomu stačí málo k radosti a že tudíž je všechno super. Mě se taky třeba líbil tetris, ale chtělo by to opravdu trochu střízlivější pohled na věc. :-)

0 9
možnosti

;-D;-D;-Dtohle je tak blbej komentář, až mě to pobavilo

3 1
možnosti

Právě hraju AC:Odyssey.

Koupil jsem si kvůli tomu nový PC, ale hra mi z nějakého důvodu stále padá. Někdy vůbec, ale častěji tak 2-3x za hodinu.

K té hře bych měl jinak pár připomínek:

1) dabing (titulky): velice často mluvíš s ženskou, ale odpovídá v mužském rodě.

2) kdy vymýšlel vzhled postav? To dělal někdo, o kom se píše na začátku (že hru vytvořil tým lidí s různou pohlavní identitou), protože tam některé vyloženě ženské postavy mluví o sobě v mužském rodu a ještě mají mužská jména (např. kapitán Galén kousek od obchodu s orichalkem).

3) kromě několika málo postav tam snad všechny úkoly (hlavně otazníky a přesýpací hodiny) zadávají ženské!

4) jak píše autor článku - ty úkoly s přesýpacími hodinami, jsou snad schválně tak "pitomé" (ahoj, co je? - potřebuju tohle někam donést. - tak jo. - běžet cca 250m - a konec)

5) když autoři vytvářeli tuto hru, tak pravděpodobně nedělali svět formou "ctrl+c" a "ctrl+v", protože je hodně rozmanitý. Nicméně jeskyně tímto způsobem naopak dělali téměř určitě!!!

6) žraloci prostě plavou pouze pod hladinou

Ale abych jen nekritizoval, tak třeba námořní bitvy mě vyloženě baví, líbí se mi, že roste obtížnost úloh stejně, jak roste úroveň postavy (když mám postavu na levelu 10 a úkol je na level 10, tak když získám 2 levely, tak nebude úkol moc snadný (díky tomu, že jsem dva levely nad), ale úkol bude na level 12), protivníci jsou také na mé úrovni (v Zaklínači III. se třeba stalo, že s úrovní 20 jsem narazil na Utopence na levelu 8 a to jsem ho (prakticky doslova) zabil na dvě rány i pěstí, líbí se množství úkolů - takže už jsem na maximálním levelu a musím dohrát ještě asi 30% hry, protože mě baví útočit na pevnosti, celní skladiště, domy vůdců, ... Baví mě i hledání Kultistů a Žoldáků ...

0 0
možnosti

Jestli máte na mysli české titulky, tak tam to občas bohužel může vzniknout během překladu. Angličtina nedává tolik indícií o pohlaví a těžko takhle z venku říct, jakou možnost ověření nebo zpětné kontroly mají překladatelé vlastně k dispozici. Jinak i originální titulky jsou občas zajímavé. AC: Black Flag dává v originále velká počáteční písmena slovům asi podle nějakého náhodného algoritmu :-)

Co se jména Galen týká, tak by mě spíš zarazilo, že je vůbec použité, protože co já vím, tak se před proslavením lékaře Claudia Galena nepoužívalo a v jeho případě šlo o odvozeninu, tedy spíš přídomek. Ženy s takovým jménem asi následně existovat musely, protože wikipedie uvádí, že se jedná o "almost exclusively masculine given name."

Level scaling je docela problematický koncept a bývá používaný jenom zřídka z dobrého důvodu. Je s ním o dost těžší správně naladit obtížnost a kdo si pamatuje ES4: Oblivion, tak na to asi nebude mít úplně dobré vzpomínky.

3 0
možnosti

P85e82t27e65r 77M55l12i55c91h

9. 11. 2018 11:35

Klasicke prehnane recenze.

Zbytecne popisovat, ze pro quest-helper jde neco vypnout. Kdyz ve vysledku je vyhodnejsi mit to zapnute.

V tomhle docela vynika auto-chuze v Aura kingdom. Ale ma tam i hidden questy, ktere tak od 50 urovne zas tolik nenavadeji. Dokonce si ani nemusite vsimnout, ze po prevzeti questu mate na sobe jakysi buff a v nem se popisuji podrobnejsi informace. Ale obcas je treba stejne hledat v oblasti :)

Pekny bonus nabizi Teso online. Po splneni vedlejsich questu se vam otevre treba nejaka barva nebo dostanete kostym kostlivce a tak. To se mi prave libilo, ze jsem si mohl prebarvovat podle libosti obleceni. A ziskal treba spesl tmavou barvu a mel neco vyjimecneho.

V jedne hre, nevim, uz nazev, mohli hraci tvorit vlastni dungeony. Mozna by bylo zajimave otevrit tvoreni vlastnich questu. Jednou za cas by nekdo db prosel, treba tester, a vybral zajimave questy a pridal je do hry. Ostatni by se museli pridavat jako plugin. Neco jako byli mapy multiplayer pro starcraft 2. Vetsina her ma totiz questu strasne malo nebo nezajimave. Napr Teso online neustale opakuje to same a pouziva asi 4 stejne techinky boje. Asi na 30-40 lvl mne to unavilo, na 50 jsem prestal hrat. Navic jsem nedokazal splnit quest s vlastnim zrcadlem. Dupal jsem do hp a regenerace hp. Muj zrcadlovy obraz byl tudiz nesmrtelny :) Kdyz se pridal dalsi hrac, tak mi nemohl pomoci. Kombinace nasich vlastnosti jenom zvysila obrazu odolnost :)

0 0
možnosti

V článku píšu, že jsem spoustu věcí povypínal :) Hru to vylepší ale pořád mi vadí třeba to že mi hra řekne, že cíl najdu v té a té část mapy, ale stejně to konkrétní místo většinou identifikuje otazník.

1 0
možnosti

Otazník znamená neobjevené místo. Prostě... cválám si takhle krajinou a v dáli vidím nejasné obrysy budov, nad kterými krouží supi. Dokud se nepřiblížím, nevím, co to je. Teprve až dojedu dostatečně blízko, poznám, že jsou to Přeslice, abych uvedl nějaký hypotetický příklad.;-)

Ano, část úkolů vede k otazníkům, protože se neobjevená místa zanášejí do mapy při zahlédnutí (300 - 500 metrů). Pokud budete ale dělat úkoly v prozkoumané oblasti, povedou vás úkoly do objevených míst. A minimálně třetina úkolů vede do míst bez jakéhokoliv symbolu.

0 0
možnosti

Ještě poznámka ke kritice "zastaralého" vodění za ruku v ACOD.

Dá se vypnout úplně všechno, včetně kompasu a plovoucích navpointů.

Což je podle mého názoru mnohem lepší řešení, než to natvrdo zadrátovat do hry, a to i přes riziko, že si té MOŽNOSTI V NASTAVENÍ UI sem tam nějaký recenzent nevšimne a nadává.:-P

0 0
možnosti

J62a77k30u42b 82H94o44z69a

9. 11. 2018 9:31

No, a zatímco AC: Odyssey si jednou nejspíš zahraju, tak RDR 2 určitě ne. Na mne je v tom příliš mnoho ze simulátoru. Ten samý případ co Kingdom Come.

0 0
možnosti

KCD není žádný simulátor, jen musíš jednou za pár dní klikat v inventáři na jídlo

0 0
možnosti

U ACOD mi většinou nepřišlo, že by Ubisoft nějak genderovou vyváženost přeháněl. Jedinou výjimkou byli žoldáci a minibossové v okamžiku, kdy jsem zjistil, že ta přes dva metry vysoká stotřicetikilová hora svalů je žena, což se stávalo skutečně zbytečně často - každý druhý silný nepřítel je žena a každá druhá je supertěžká váha, ohánějící se dvacetikilovým válečným kladivem, jako by to byl deštník.:-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 3

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...