Diskuze
KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu
Děkujeme za pochopení.
P94e42t60r 82L39e89b47l
Já mám štěstí, že vychází tolik českých her, primo pro mě:) jediná AAA hra, ktera se zvrhla a celkem mě to mrzí je civilization 6 ..
K28a53r84e35l 28U65r50b49a75n
6 je dobrá a po datáči rozhodně není pro každého..
J43a11n 87P14u75l18e38c
Njn, tak to nehrajte :-) Nebo ještě lépe, staňte se vývojářem a udělejte s hru podle sebe.....
J57a60n 37V86a30n49d67r74o78v64e19c
Když někomu leze hra krkem, tak pro něj není. Takže to není hra pro každého, jen pro výjimečné.
V14o12j11t26ě34c80h 72P51a25v37l91í69k
Ono u tech starsich her se totiz musi myslet v tom je hlavni problem.
A co se tyce lore tak to uz skoro nikoho nezajima. Proste zasednout postrilet par lidi pak se jim vysmat jaky sou sraci a ja buh a zase jit.
Nezajem o lore je podle me skvele videt uz nekolik let na WoW (a po tom filmu dost vyrazne) a soucasny SW, aspon filmy pokud vim, si tim taky celkem vytiaji zadek. Nezajem ze po konci puvodni trilogie vyslo s copyrightem a tedy i pozehnanim hromada knih ktery udavaji minimalne hlavni zvraty v "svete" v predem definovanym casovym obdobym. To proste naprosta ignorace, vysmech a ohybani minulosti jak se zrovna hodu bez ohledu na navaznost, smysluplnost nebo logicnost. Proste hlavne aby manageri mely premie...
J22o22s42e64f 57J45u48h74á83s86z
Chtel jsem vam ten prispevek pekne ominusovat, protoze u her jako Witcher, Mass Effect, Dragon Age, World of Warcraft a aktualne napr. Division si "lore" a encyklopedie a ukoly poctive ctu. Ale mate pravdu, patrim ke starsi hracske generaci a vetsina hracu to asi opravdu dela jak pisete...
O13n13d32ř12e12j 26S78e84k20e56r62a
Jen k těm obavám k novému AC. - charismatický(á) Shepard(ová) z ME je důkazem, že výběr hlavní postavy na začátku hry není důvodem pro nežádoucí kompromisy v příběhu.
M55i45r47o73s26l76a17v 40S34t91a11s65t89n24y
Ono stačí zabloudit dál než k profláknutým blockbusterovým sériím, kde je největší důraz na to, aby se každý rok vyprdnul nový díl. Holt nehrajte osmnácté pokračování Assassin’s Creed.
T74o87m83á20š 39K39u88l35h27á97n97e92k
Těch her je tolik a platforem na kterých se dají hrát taktéž, že si snad každý hráč najde něco, co mu vyhovuje a co ho baví.
Osobně moc nejsem pro škatulkování, že existuje nějaký všeobecný hráčský světonázor, který má platit pro všechny a ostatní jsou peasant/casual a přece je to takhle nemůže bavit hrát atd.
R31a77d56i71m 40Z27a44t17o65p75e93k
Nemám s tím problém. Her, které nejsou pro každého, je stále tolik, že stejně nestíhám všechno hrát, takže zatím dobrý :)
M40a68r41t44i58n 94B12e46r42a86n
To máte pravdu. Mě na tom štve jediné. Ty zajímavé (alternativní, nemainstreamové, vyhraněné...) tituly se často minou pozornosti většímu počtu lidí i recenzentů. A pak mají taková studia existenční problémy...
J80a26k72u29b 28B49o75h32o55n39ě83k
Smůlu má jenom ten, kdo se upíná na AAA tituly zavedených studií. Je to stejné jako s filmy. Když půjdu na kousek, co stál spousty miliard a stojí za ním Marvel, tak musím čekat příběh podle určité formule, která bude postavená tak, aby se líbila so největšímu počtu lidí.
To ale neznamená, že ročně nevznikají desítky filmů pro vyhraněný vkus mnoha různých skupin. Tak trochu jsem myslel, že nebude nutné si znovu připomínat, že když dáte bezduché korporaci námět, že z něj nemůže vytvořit nic jiného, než bezduchý produkt. Každý do svého díla dává prvky sebe sama. Malá studia dají do hry individualitu, velká studia peníze.
T62o60m82á30š 81D58u97š92e93j79o70v97s54k75ý
Nezdá se mi, že by v dřívějších dobách nedávali studia do příběhových AAA her finance. Star Wars (KOTOR, JK), Mafia, Mass Effect, Zaklínač, System shock ... Jen dneska prostě ty značky ovládají lidi, kterým na kvalitě příběhu a obsahu nezáleží a chtějí produkovat jen zisk. A jak bylo v článku: "Uděláme to pro masy a těch co už si to kvůli tomu nekoupí bude méně.
T31o94m60á60š 43D49u27š76e64j46o28v43s45k57ý
Článek super.
Mě osobně se taky nelíbí "hry pro každého" s univerzálním hrdinou.
Pak to dopadá tak, že si lidé stěžují, že třeba KC:D jim nejde na ruku se svými herními mechanizmy, protože mají na hraní jen 10 minut denně a přesto si to chtějí zahrát. Na "jejich" nátlak se pak przní takové pecky jako Mass Effect, Fallout a podobné, aby si je mohlo zahrát co nejvíce lidí a do kapsičky zacinkalo co nejvíc peněz.
Pak se z takových RPG velikánů stávají genderově a rasově vyvážené, nikoho neznepokojující, nedodělané střílečky bez příběhu a bez zapamatovatelných postav.
Škoda plakat. Je to prostě obrovský průmysl, ze kterého se rychle vytrácí osobitost.
A54n24t17o22n12í59n 95H44o28l26í59k
U ME ani Falloutu rozhodne nevidim tlak na to, aby byla hra pro kazdeho. ME4 proste delal beckovy tym na technologii, ktera se k tomu nehodila, a jeste to vyrazne uspechali. Fallout 4 trpi starym enginem a mizernym pribehem. Obe hry ale napr. vesmes zachovavaji mechaniky nebo tvoreni postavy z predchozizch dilu, zrovna v pristupnosti rozdil nevidim.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj