Diskuze
KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu
Děkujeme za pochopení.
P65e85t46r 85L64e54b98l
Já mám štěstí, že vychází tolik českých her, primo pro mě:) jediná AAA hra, ktera se zvrhla a celkem mě to mrzí je civilization 6 ..
K89a78r13e75l 95U44r91b58a92n
6 je dobrá a po datáči rozhodně není pro každého..
J83a39n 16P62u80l56e78c
Njn, tak to nehrajte :-) Nebo ještě lépe, staňte se vývojářem a udělejte s hru podle sebe.....
J47a60n 18V48a33n49d18r78o42v59e23c
Když někomu leze hra krkem, tak pro něj není. Takže to není hra pro každého, jen pro výjimečné.
V16o81j17t67ě22c90h 46P62a10v88l26í53k
Ono u tech starsich her se totiz musi myslet v tom je hlavni problem.
A co se tyce lore tak to uz skoro nikoho nezajima. Proste zasednout postrilet par lidi pak se jim vysmat jaky sou sraci a ja buh a zase jit.
Nezajem o lore je podle me skvele videt uz nekolik let na WoW (a po tom filmu dost vyrazne) a soucasny SW, aspon filmy pokud vim, si tim taky celkem vytiaji zadek. Nezajem ze po konci puvodni trilogie vyslo s copyrightem a tedy i pozehnanim hromada knih ktery udavaji minimalne hlavni zvraty v "svete" v predem definovanym casovym obdobym. To proste naprosta ignorace, vysmech a ohybani minulosti jak se zrovna hodu bez ohledu na navaznost, smysluplnost nebo logicnost. Proste hlavne aby manageri mely premie...
J94o54s32e30f 66J38u40h48á10s31z
Chtel jsem vam ten prispevek pekne ominusovat, protoze u her jako Witcher, Mass Effect, Dragon Age, World of Warcraft a aktualne napr. Division si "lore" a encyklopedie a ukoly poctive ctu. Ale mate pravdu, patrim ke starsi hracske generaci a vetsina hracu to asi opravdu dela jak pisete...
O78n52d42ř68e29j 65S21e92k43e63r12a
Jen k těm obavám k novému AC. - charismatický(á) Shepard(ová) z ME je důkazem, že výběr hlavní postavy na začátku hry není důvodem pro nežádoucí kompromisy v příběhu.
M62i35r79o68s73l49a88v 77S79t40a95s38t92n30y
Ono stačí zabloudit dál než k profláknutým blockbusterovým sériím, kde je největší důraz na to, aby se každý rok vyprdnul nový díl. Holt nehrajte osmnácté pokračování Assassin’s Creed.
T85o22m24á87š 74K17u13l10h43á18n45e48k
Těch her je tolik a platforem na kterých se dají hrát taktéž, že si snad každý hráč najde něco, co mu vyhovuje a co ho baví.
Osobně moc nejsem pro škatulkování, že existuje nějaký všeobecný hráčský světonázor, který má platit pro všechny a ostatní jsou peasant/casual a přece je to takhle nemůže bavit hrát atd.
R15a65d63i57m 95Z51a92t26o27p61e10k
Nemám s tím problém. Her, které nejsou pro každého, je stále tolik, že stejně nestíhám všechno hrát, takže zatím dobrý :)
M55a26r31t24i62n 33B16e46r75a85n
To máte pravdu. Mě na tom štve jediné. Ty zajímavé (alternativní, nemainstreamové, vyhraněné...) tituly se často minou pozornosti většímu počtu lidí i recenzentů. A pak mají taková studia existenční problémy...
J81a11k72u63b 57B85o53h58o35n45ě60k
Smůlu má jenom ten, kdo se upíná na AAA tituly zavedených studií. Je to stejné jako s filmy. Když půjdu na kousek, co stál spousty miliard a stojí za ním Marvel, tak musím čekat příběh podle určité formule, která bude postavená tak, aby se líbila so největšímu počtu lidí.
To ale neznamená, že ročně nevznikají desítky filmů pro vyhraněný vkus mnoha různých skupin. Tak trochu jsem myslel, že nebude nutné si znovu připomínat, že když dáte bezduché korporaci námět, že z něj nemůže vytvořit nic jiného, než bezduchý produkt. Každý do svého díla dává prvky sebe sama. Malá studia dají do hry individualitu, velká studia peníze.
T37o10m83á21š 26D81u10š86e98j14o60v34s22k68ý
Nezdá se mi, že by v dřívějších dobách nedávali studia do příběhových AAA her finance. Star Wars (KOTOR, JK), Mafia, Mass Effect, Zaklínač, System shock ... Jen dneska prostě ty značky ovládají lidi, kterým na kvalitě příběhu a obsahu nezáleží a chtějí produkovat jen zisk. A jak bylo v článku: "Uděláme to pro masy a těch co už si to kvůli tomu nekoupí bude méně.
T52o91m50á75š 37D70u68š62e33j64o90v92s47k64ý
Článek super.
Mě osobně se taky nelíbí "hry pro každého" s univerzálním hrdinou.
Pak to dopadá tak, že si lidé stěžují, že třeba KC:D jim nejde na ruku se svými herními mechanizmy, protože mají na hraní jen 10 minut denně a přesto si to chtějí zahrát. Na "jejich" nátlak se pak przní takové pecky jako Mass Effect, Fallout a podobné, aby si je mohlo zahrát co nejvíce lidí a do kapsičky zacinkalo co nejvíc peněz.
Pak se z takových RPG velikánů stávají genderově a rasově vyvážené, nikoho neznepokojující, nedodělané střílečky bez příběhu a bez zapamatovatelných postav.
Škoda plakat. Je to prostě obrovský průmysl, ze kterého se rychle vytrácí osobitost.
A49n67t91o26n48í27n 26H46o12l46í50k
U ME ani Falloutu rozhodne nevidim tlak na to, aby byla hra pro kazdeho. ME4 proste delal beckovy tym na technologii, ktera se k tomu nehodila, a jeste to vyrazne uspechali. Fallout 4 trpi starym enginem a mizernym pribehem. Obe hry ale napr. vesmes zachovavaji mechaniky nebo tvoreni postavy z predchozizch dilu, zrovna v pristupnosti rozdil nevidim.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...