Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní zážitek, kde si každý najde to svoje. Snaha zaujmout co nejširší možnou cílovou skupinu sice vede k vysokým prodejům a všeobecné popularitě, na druhou stranu tím trpí identita dané hry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P65e85t46r 85L64e54b98l

16. 7. 2018 14:10

Já mám štěstí, že vychází tolik českých her, primo pro mě:) jediná AAA hra, ktera se zvrhla a celkem mě to mrzí je civilization 6 ..

0 0
možnosti

K89a78r13e75l 95U44r91b58a92n

16. 8. 2018 10:46

6 je dobrá a po datáči rozhodně není pro každého..

0 0
možnosti

J83a39n 16P62u80l56e78c

15. 7. 2018 8:59

Njn, tak to nehrajte :-) Nebo ještě lépe, staňte se vývojářem a udělejte s hru podle sebe.....;-D

1 0
možnosti

Když někomu leze hra krkem, tak pro něj není. Takže to není hra pro každého, jen pro výjimečné.

0 0
možnosti

Ono u tech starsich her se totiz musi myslet v tom je hlavni problem.

A co se tyce lore tak to uz skoro nikoho nezajima. Proste zasednout postrilet par lidi pak se jim vysmat jaky sou sraci a ja buh a zase jit.

Nezajem o lore je podle me skvele videt uz nekolik let na WoW (a po tom filmu dost vyrazne) a soucasny SW, aspon filmy pokud vim, si tim taky celkem vytiaji zadek. Nezajem ze po konci puvodni trilogie vyslo s copyrightem a tedy i pozehnanim hromada knih ktery udavaji minimalne hlavni zvraty v "svete" v predem definovanym casovym obdobym. To proste naprosta ignorace, vysmech a ohybani minulosti jak se zrovna hodu bez ohledu na navaznost, smysluplnost nebo logicnost. Proste hlavne aby manageri mely premie...

4 0
možnosti

Chtel jsem vam ten prispevek pekne ominusovat, protoze u her jako Witcher, Mass Effect, Dragon Age, World of Warcraft a aktualne napr. Division si "lore" a encyklopedie a ukoly poctive ctu. Ale mate pravdu, patrim ke starsi hracske generaci a vetsina hracu to asi opravdu dela jak pisete...

0 0
možnosti

Jen k těm obavám k novému AC. - charismatický(á) Shepard(ová) z ME je důkazem, že výběr hlavní postavy na začátku hry není důvodem pro nežádoucí kompromisy v příběhu.

2 1
možnosti

Ono stačí zabloudit dál než k profláknutým blockbusterovým sériím, kde je největší důraz na to, aby se každý rok vyprdnul nový díl. Holt nehrajte osmnácté pokračování Assassin’s Creed.

2 0
možnosti

Těch her je tolik a platforem na kterých se dají hrát taktéž, že si snad každý hráč najde něco, co mu vyhovuje a co ho baví. :-)

Osobně moc nejsem pro škatulkování, že existuje nějaký všeobecný hráčský světonázor, který má platit pro všechny a ostatní jsou peasant/casual a přece je to takhle nemůže bavit hrát atd.

0 0
možnosti

Nemám s tím problém. Her, které nejsou pro každého, je stále tolik, že stejně nestíhám všechno hrát, takže zatím dobrý :)

5 0
možnosti

To máte pravdu. Mě na tom štve jediné. Ty zajímavé (alternativní, nemainstreamové, vyhraněné...) tituly se často minou pozornosti většímu počtu lidí i recenzentů. A pak mají taková studia existenční problémy...

7 0
možnosti

Smůlu má jenom ten, kdo se upíná na AAA tituly zavedených studií. Je to stejné jako s filmy. Když půjdu na kousek, co stál spousty miliard a stojí za ním Marvel, tak musím čekat příběh podle určité formule, která bude postavená tak, aby se líbila so největšímu počtu lidí.

To ale neznamená, že ročně nevznikají desítky filmů pro vyhraněný vkus mnoha různých skupin. Tak trochu jsem myslel, že nebude nutné si znovu připomínat, že když dáte bezduché korporaci námět, že z něj nemůže vytvořit nic jiného, než bezduchý produkt. Každý do svého díla dává prvky sebe sama. Malá studia dají do hry individualitu, velká studia peníze.

6 3
možnosti

Nezdá se mi, že by v dřívějších dobách nedávali studia do příběhových AAA her finance. Star Wars (KOTOR, JK), Mafia, Mass Effect, Zaklínač, System shock ... Jen dneska prostě ty značky ovládají lidi, kterým na kvalitě příběhu a obsahu nezáleží a chtějí produkovat jen zisk. A jak bylo v článku: "Uděláme to pro masy a těch co už si to kvůli tomu nekoupí bude méně. :-/

6 0
možnosti

Článek super.

Mě osobně se taky nelíbí "hry pro každého" s univerzálním hrdinou.

Pak to dopadá tak, že si lidé stěžují, že třeba KC:D jim nejde na ruku se svými herními mechanizmy, protože mají na hraní jen 10 minut denně a přesto si to chtějí zahrát. Na "jejich" nátlak se pak przní takové pecky jako Mass Effect, Fallout a podobné, aby si je mohlo zahrát co nejvíce lidí a do kapsičky zacinkalo co nejvíc peněz. :-/

Pak se z takových RPG velikánů stávají genderově a rasově vyvážené, nikoho neznepokojující, nedodělané střílečky bez příběhu a bez zapamatovatelných postav.

Škoda plakat. Je to prostě obrovský průmysl, ze kterého se rychle vytrácí osobitost.

11 1
možnosti

U ME ani Falloutu rozhodne nevidim tlak na to, aby byla hra pro kazdeho. ME4 proste delal beckovy tym na technologii, ktera se k tomu nehodila, a jeste to vyrazne uspechali. Fallout 4 trpi starym enginem a mizernym pribehem. Obe hry ale napr. vesmes zachovavaji mechaniky nebo tvoreni postavy z predchozizch dilu, zrovna v pristupnosti rozdil nevidim.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 94

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024 79

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?

novinky 11. 4. 2024 29

Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...

Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

novinky 18. 4. 2024 79

Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

novinky 18. 4. 2024 8

Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci

magazín 18. 4. 2024 0

Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...

Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli

novinky 17. 4. 2024 1

Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...