Diskuze

KOMENTÁŘ: Na připravované hry čekáme čím dál déle. Mrzí to však někoho?

Kdo trochu sleduje aktuální situaci v herním průmyslu, musel si nutně všimnout, že čas potřebný k vývoji moderního titulu se během posledních pár let výrazně prodloužil. Jaké jsou příčiny a důsledky tohoto trendu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J85i58ř17í 50D43u47š24e48k

21. 9. 2018 16:46

Počkat on byl ohlášen elder scrolls VI a vy to hodíte jako podružnou informaci? To má mít samostatnej článek !!

0 0
možnosti

L78e50o33š 20V57e44r49n74e68r

14. 9. 2018 21:30

Absolutně nemrzí, jsem ve skluzu, i přes hodiny hraní denně nestíhám, čím míň toho vyjde, tím líp :-P

3 0
možnosti

J42a25n 45P78a17v21e95l75k12a

15. 9. 2018 11:03

taky mám pocit, že nestíhám a hlavně, že kdysi, když byl herní průmysl tenčí, tak člověk čekal někdy i roky na svůj oblíbený klenot, dnes jich je klidně 6 do roka

0 0
možnosti

Cekat 12 let na tes6? Ano. Vadi a hodne. A chapu ze jeste predtim vyjde na nove konzole skyrim.

1 0
možnosti

T10o69m 62S23l14a59d75e61k

14. 9. 2018 9:56

Mě mrzí hlavně to, že na spoustu her si člověk musí počkat ještě rok dva po "vydání", než vyjdou všechny patche a chybějící obsah přes DLC.

Nebudu hrát hru znova jen proto, že vyšlo DLC s pár hodinami obsahu navíc. A nebudu hrát hru, pokud nemám téměř jistotu, že je kompletní a žádné další takové DLC už nevyjdou.

Datadisky dřív byly lepší primárně proto, že to obvykle byla samostatná porce, kterou dávalo smysl hrát i dlouho po dohrání původní hry. DLC takhle dneska nefungují. Ne že bych ten obchodní model nechápal, ale na mě to fungujenaopak a odrazuje mě to.

13 0
možnosti

Takhle jsem to mel s Far Cry 4 nebo Assassin's Creed 3 - neodolal jsem a hry si koupil po vydani. Dohral jsem je obe pred prvnim datadiskem a uz se k nim nevratil (a nevratim).

0 0
možnosti

Sandboxů je dnes halda. Docela bych ocenil lineární filmově (ne adventuru ala Walking Dead) laděnou příběhovou hru po stylu Max Payna (všechny díly miluju, ale třetí díl byl asi nejvíc surový a drsný... kéž by některé studio udělalo remake prvních dvou dílů do enginu RAGE ve kterém MP3 běžel). Anebo staré dobré Mafie, kdy mise byla povinná a po její splnění jste buď jeli do Salieriho baru, aby děj mohl pokračovat nebo k Lucasovi pro vedlejší misi. Mohli jste a nemuseli. ;-D

2 0
možnosti

Není princip Mafie třeba GTA? Nebo vlastně i far cry. minimálně dvojka. Vím je tam mnohem méně filmečků. Ale jinak mi to přijde stejné. I když FC ani GTA jsem od čtvrtých dílů nehrál.

1 0
možnosti

nutno zmínit také sandboxové hry, které jsou mnohdy pět let v předběžném přístupu v podstatě plně hratelné pouze s přibývajícím obsahem. Bez ohlášeného data vydání. Nabízí se myšlenka, že jde pouze o berličky vývojářů. Hra se prodává, je úspěšná. Ale stížnosti na občasné bugy, nebo nedotažené sliby se dají odrazit argumentem beta verze.

Příkladem třeba space engineers.

0 0
možnosti

nebo 7 days to die, dalo by se pokračovat

0 0
možnosti

Herní průmysl už toho vyprodukoval tolik, že menší zpomalení vůbec neuškodí.

4 0
možnosti

Vzhledem k tomu, ze na trhu je dneska tuna her a muj osobni seznam her k hrani by mi vystacil sam o sobe na vic jak rok, tak o nejakym dlouhym cekani nemuze byt ani rec. Ale tak samozrejme, pro lidi, co hraju hrajou stylem start-cil to asi bude tema...

9 0
možnosti

Watch Dogs padří do ligy zavržených? Proboha proč?

1 1
možnosti

Taky nechápu, zrovna první díl (na který se článek odkazuje) mě hodně bavil a těšil jsem se na druhý díl. Ale abych v ní sbíral lajky a shlédnutí na youtube a hrál za metrosexuálního frajírka, hru jsem ze svého seznamu brzo vyřadil...

2 1
možnosti

Také jsem o tom nedávno zapřemýšlel, že se dnes absolutní TOP hry vyvíjejí třeba 7+ let. Filmový průmysl (abych porovnával podobný šoubyznys /náklady, výdělky, výprava/) si najde lokace na Zemi a proti videohře má "půlku" hotovo. A napadly mě dvě řešení. Ale obě nejspíš utopie :-D. A nebo je na to ještě brzy:

1. Ať se velké studio soustředí na TOTAL jednu hru s opravdu obrovským světem, kde si hráč bude doslova připadat jako v alternativním životě, a tu hru bude hrát měsíce či roky. Podobně jako v nedávném úspěšném filmu "Ready Player One".

2. Vytvořit společný obrovský rozmanitý svět na kterém by pracovali všechny studia co by měla zájem. Vytvořit jinými slovy něco jako mají dnes filmaři - tedy vlastně ZEMI kde se budou odehrávat různé hry. Tedy lokace by byly hotové, neustále updatované/vylepšované a pochopitelně různorodé (Western, současnost, budoucnost, minulost, fantasy atd.). A vývojáři by si zkopčili lokaci (aby byla volná pro jiné a tu svou zkopčenou mohli pozměňovat) a v ní vytvořili hru.

A aby takové projekty neskončili(?) jako Star Citizen, tedy v nekonečném nedohlednu, tak dělat dál své nynější projekty, ale na těch OBROVSKÝCH světech do bodoucnosti začít pracovat. Já vím blbost, ale jde jen o písmenka :o) ooo)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 17

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 29

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....