Koncepční ilustrace ke hře GODUS

Koncepční ilustrace ke hře GODUS

Komunita zafinancovala božskou hru Petera Molyneuxe

  • 0
Peter Molyneux, autor titulů jako Populous, Dungeon Keeper či Black & White, získal dostatečnou podporu pro vývoj své další hry. Jde o projekt GODUS, pro který žádal 450 tisíc liber a hráč se v něm opět stane bohem.

Ačkoliv je projekt možné podpořit již od 21. listopadu, nutné finance se mu podařilo získat teprve 48 hodin před koncem (stránky projektu), tedy v úterý 18. prosince.

A komunitní financování prostřednictvím serveru Kickstarter funguje na principu všechno nebo nic. Pokud by tedy na cílovou částku nedosáhl třeba jen o jedinou libru, projekt by žádné peníze od hráčů nezískal.

V době psaní článku již hra vybrala 475 tisíc liber, tedy zhruba 14,7 milionu korun. Za větší finanční podporu vývojáři slibují dodatečný herní obsah. V současné době již částka splňuje podmínky pro vytvoření dalších tří herních módů a možnost vytvářet své vlastní sekty.

Pokud projekt získá ještě deset tisíc liber, příběh napíše spisovatel James Leach. Ten je nositelem ceny Britské akademie filmového a televizního umění, známé jako BAFTA.

Titul GODUS by měl vyjít pro PC, Mac a zařízení s operačním systémem iOS či Android. Molyneux s ním slibuje znovu objevit žánr božských her. Hru popisuje jako výjimečný živoucí svět, který můžete ovlivnit v dobrém i zlém (více o hře).


Témata: Android