Hovoří však o obchodu, který by zahrnoval zaměstnance podniku a ochranné známky. Její androidí konzole nemusí být součástí dohody.
Ouya vzniká díky komunitnímu financování na serveru Kickstarter, kde v srpnu 2012 vybrala 8,5 milionů dolarů. Tedy přibližně 170 milionů korun. Výsledné zařízení se pak poprvé objevilo na trhu v červnu následujícího roku.
Jeho koncept sázel na menší nezávislé tituly a každá hra měla být k vyzkoušení zdarma. Konzole se však nikdy nedočkala výraznějšího úspěchu. Přičítá se to uživatelskému prostředí, operačnímu systému, nedostatku dobrých exkluzivních titulů a nízkému výkonu.
Nejúspěšnější hrou pro konzoli Ouya byl titul Towerfall, který prodal celkem sedm tisíc kopií a nově vyšel i pro PC a PlayStation 4.
Server Recode tvrdí, že Čína může pro společnost představovat záchranou ruku. Země totiž nedávno zrušila zákaz videoherních konzolí, a lokální společnosti tak budou soupeřit o získání nových zákazníků na doposud nepokrytém trhu.